Muistakaa kerrostalo asujat että enää pari tuntia minuuttia aikaa tehdä asioita ennen kuin hiljaisuus alkaa
22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI KÄVELLÄ ASUNNOSSA, EI TEHDÄ RUOKAA, EI KÄYDÄ SUIHKUSSA, EI VEDETÄ VESSAA.
Näin sanoo ihan järjestyssäännöt ja niitä noudatetaan.
Kommentit (23)
Muista säkin rauhottaa tuo caps lock ja näppäimien rynkytys klo 22 jälkeen. Sit saat vaan tunnin lukea täällä, ei saa vastata.
Minä kyllä meinasin ryypätä aamuyöhön asti ja ravata tupakalla rapussa tunnin välein, mitä meinasit asialle tehdä?
Hitot, ukko tulee töistä 22.30 ja pannaan niin että seinät paukkuu. Ap voi tulla mukaan niin ehkä rentoutuisi.
Mikä taloyhtiö kieltää vessakäynnit ja suihkun?
Voi hitto. Pääsen täältä töistä vasta kymmenenltä ja oon kotona joskus 22:25. Pitääkö mun siis nukkua autossa kun en saa kävellä rapussa? Pitäisi myös käydä suihkussa, valmistaa iltapalaa ja käydä vessassa, mutta eihän sekään onnistu kun en voi mennä rapun kautta kotia ja kuudenteen kerrokseen ei pysty kiipeämään.
Sama rivarissa, ainoo vaan että suihkussa ja vessassa saa käydä ja ruokaa tehdä. Ja tietty pakko kävellä kun ei pysty ryömimään.;)
Kaikki ylläolevat kuuluu normaaliin elämiseen ja niitä saa tehdä 24/7. Otapa myös ne keltaiset pillerit!
Järjestyssääntöjä ei ole nykyään olemassa, mutta normaali järki on. Normaali järkeni kertoi minulle, että ap potee pahaa peräsuolen laskeumaa, häneltä karkailee virtsa ja ajatus ja että hänellä on pikavippien aiheuttama ulosottokierre.
minun yläkerrassa ollut hiljaista kun kävin 4 kk sitten lopettamassa metelöinnin 3 sai melko kipeää mutta eivät uskaltaneet poliisiakaan soittaa. varoitin 3 kertaa sitten kävin kylässä.
Järjestyssäännöissä on toki taloyhtiössä samankaltaisuuksia, mutta jokainen on päättyänyt omansa Koyn hallituksessa, joten kannattaa kurkata ne omat. Pääsääntöisesti kuitenkin tavallisia hiljaisuuteen kuuluvia elämisen ääniä on esim. kotiin saapuminen yötyöstä, vessassa käynti ja usein sitä pikasuihkuakaan ei ole järjestyssäännöissä pois rajattu.
Sinällään muutoin niin ne ovat kaikkien normaalissa arjessa olevien eduksi eli ellei nuku tai ole töissä niin valvoessaan ei nyt kuitenkaan ala viikkosiivousta tekemään. Useimmiten ihan sellainen toisen ihmisen huomioiminen auttaa ja ei ole liian herkkä loukkaantumaan poikkeamista. Jos on, ehkei ole sopiva henkilö asumaan kerrostalossa.
toivottavasti en enää kerrostalo luukkuun koskaan joudu.
Ei kävellä asunnossa?? Tai rapussa? Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Järjestyssääntöjä ei ole nykyään olemassa, mutta normaali järki on. Normaali järkeni kertoi minulle, että ap potee pahaa peräsuolen laskeumaa, häneltä karkailee virtsa ja ajatus ja että hänellä on pikavippien aiheuttama ulosottokierre.
Ja sun diagnoosi? Umpihullu?
Oon ryypännyt koko päivän. Menen suihkuun joskus 00.21 aikaan.
Kello on 20..00. Ehdin hyvin pissattaa koiran,käydä suihkussa ja surauttaa smoothien.