Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo piileskelee kansalta! Ensin oli maha kuralla ja sitten luikki Brysseliin!

Vierailija
01.02.2024 |

Pääministeri ei uskalla kohdata leikkaustensa ja toimenpiteidensä kohteita. Ujeltaa Brysselistä käsin, ettei työelämäheikennyksistä  ja tukien leikkauksista ole mitään haittaa eikä vahinkoa kenellekään oikeasti. Wau. Tule tänne kansan eteen se kertomaan, Orpo. Ota vaikka Imodium, josko helpottaisi.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo tässä vaiheessa hermoraunio ja reagoi vatsallaan. Tuossa  rakkikoiran asemassa isompien käskyläisenä sekoaa ömiin sukkinsa ja yllättyy. Sitten kun sen pitäisi vielä nnuvoa Riitulle mitä herrat ovat käskeneet sanoa, niin joutuu senkin möläytyksiä pelkäämään.. Saa nähdä miten kauan kestää.. Samoin Riitu tarvitsee kohta lääkitystä.. 

Vierailija
62/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

up

Ketään ei kiinnosta tämä parvihuutelu. Kertokaa mieluummin miten pitkät päivystysvuorot teillä on?

Sano tuo Orpolle, jolta taisi varpusparvi pärähtää pönttöön lakkojen johdosta.

En tunne Orpoa joten on aika vaikea sanoa. Minulla ei ole yhteyksiä poliittisiin puolueisiin valitettavasti, niistä voisi olla hyötyä. Mutta voisitteko vihdoin kertoa miten pitkiä päivystysvuoronne ovat? Onhan tämä nyt kaikille palstailijoille ihan selvää että toimintanne on organisoitu päivystysvuoroihin koska edes autistit eivät jaksaisi 7-23 parveilla ilmiantamassa ja kommentoimassa tämän ketjun tapaan. Niin, miten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen työmatkasta jättilasku veronmaksajille VIP-palvelua ja yli 800 euroa yhdestä hotelliyöstä

IS selvitti, paljonko Suomelle maksoi ilmastokokous, johon lennätettiin 45 poliitikkoa ja viranhaltijaa. Pääministeri Petteri Orpon seurue turvautui lentokentällä VIP-palveluun.

Vierailija
64/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

up

Ketään ei kiinnosta tämä parvihuutelu. Kertokaa mieluummin miten pitkät päivystysvuorot teillä on?

Sano tuo Orpolle, jolta taisi varpusparvi pärähtää pönttöön lakkojen johdosta.

En tunne Orpoa joten on aika vaikea sanoa. Minulla ei ole yhteyksiä poliittisiin puolueisiin valitettavasti, niistä voisi olla hyötyä. Mutta voisitteko vihdoin kertoa miten pitkiä päivystysvuoronne ovat? Onhan tämä nyt kaikille palstailijoille ihan selvää että toimintanne on organisoitu päivystysvuoroihin koska edes autistit eivät jaksaisi 7-23 parveilla ilmiantamassa ja kommentoimassa tämän ketjun tapaan. Niin, miten on?

Kirjoitan Orpolle kuurin somacia ja sinulle määrään foliohatun. T. Palsta-lääkäri

Vierailija
65/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ollut jo vuosia paskoja pääministereitä. Kerta toisensa jälkeen vaan huononee. Orpo taitaa olla todellinen pohjannoteeraus.

Vierailija
66/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on koulunkäynti jäänyt vähiin näillä tämän keskustelun vihapuhetta suoltavilla vihervasemmisrolaisilla.

Vierailija
67/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikö pääministerin työaika olekaan 24/7?

Ja mikäli herra pääministeri on Brysselissä/vatsataudissa, niin kuka häntä sijaistaa?

Se kuka häntä on tähänkin asti aina sijaistanut. Meillä on mahtava pääministerin sijainen ja valtiovarainministeri Riikka Purra. Ylivoimainen äänikuningatar.

Vierailija
68/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikkojen työmatkasta jättilasku veronmaksajille VIP-palvelua ja yli 800 euroa yhdestä hotelliyöstä

IS selvitti, paljonko Suomelle maksoi ilmastokokous, johon lennätettiin 45 poliitikkoa ja viranhaltijaa. Pääministeri Petteri Orpon seurue turvautui lentokentällä VIP-palveluun.

Heh, saman verranhan maksoi edellisenä vuonna Marinin joukkueen ilmastomatka ulkomaille. Tämä kerrotaan sman uutisen lopussa.

Vierailija
69/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse foliohattua, kyllä tästä on ihan selvät todisteet ihan itse laitettu nettiin:

https://www.facebook.com/groups/Silakkaliike/posts/1079963732766736/

Parveilukutsut on ihan julkinen ryhmä. En minä tyhmä ole, silti en ymmärrä miksi te kiertelette ja kaartelette ettekä voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen päivystysvuoroistanne. Ei siitä mitään seuraa, ette te mitään salaisuutta ole paljastamassa vaan valotatte hieman ihan yleisessä tiedossa olevaa ilmiötä.

Vierailija
70/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra on Suomen inhotuin poliitikko.

Vierailija
71/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oikea tauti oikealla miehellä! Minulta menee hermot, kun näkee Orpon ja Purran yhdessä kertomassa uusista leikkauksista ja vähäosaisten kyykyttämisestä. Orpo vaan naureksii, ei veinaa totisena pysyå, ja Purra virnistelee sadistisesti vierellä. Jätin uutisten katsomisen, en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä pahaa Suomen kansa on tehnyt.

Vierailija
72/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse foliohattua, kyllä tästä on ihan selvät todisteet ihan itse laitettu nettiin:

Parveilukutsut on ihan julkinen ryhmä. En minä tyhmä ole, silti en ymmärrä miksi te kiertelette ja kaartelette ettekä voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen päivystysvuoroistanne. Ei siitä mitään seuraa, ette te mitään salaisuutta ole paljastamassa vaan valotatte hieman ihan yleisessä tiedossa olevaa ilmiötä.

Sinun päivystysvuoro on kestänyt jo monta tuntia. Lopeta hyvä ihminen jo, ja käy vetämässä välillä happea!

Vierailija
73/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä tämä sääntö ettei saa myöntää silakointia on lähtöisin, tai tarkemmin sanottuna miksi se on kategoriassa julkinen salaisuus, mutta kaikkihan sen tietävät tässä vaiheessa. Ihan kuin te olisitte katsoneet Fight Clubin jossa ensimmäinen sääntö oli ettei siitä puhuta. Itse olen vain kiinnostunut miten toimintanne on järjestetty, minua kiinnostaa antropologiselta kannalta miten nämä internetin kaikukammiot toimivat ja miten syrjäytyneet yksilöt ajautuvat tällaiseen toimintaan mukaan ja kuinka heitä sosiopaatit käyttävät hyväkseen. Mekanismi on tietenkin tuttu jopa sodista, kun ihminen jolla ei ole mitään viiteryhmää ja tuntee epäonnistuneensa elämässä löytää jonkun "samanhenkisen" ryhmän jolla on karismaattinen johtaja (tällä kertaa Führer Koski) niin hän on valmis uhraamaan vapaa-aikaansa ja työpanostaan tämän ryhmän hyväksynnän saavuttamiseksi sen menettämisen pelossa, eihän hänellä ole muutakaan. Mutta se minua mietityttää miten tämä ryhmä siis käytännössä toimii kulissien takana, voisitteko te valottaa minulle asiaa edes hieman?

Vierailija
74/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun päivystysvuoro on kestänyt jo monta tuntia. Lopeta hyvä ihminen jo, ja käy vetämässä välillä happea!

Tulin töistä kotiin klo 16.45 ja palstalle tulin kyllä alle tunti sitten joten tämä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
75/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki varmaan toiselle työnantajalle töitä ja samaan aikaan oli palkallisella mukasaikulla? Ryhtyi varmaan laulajaksi? 

Vierailija
76/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin töistä kotiin klo 16.45 ja palstalle tulin kyllä alle tunti sitten joten tämä ei pidä paikkaansa.

Samaa asiaa olet jankuttanut jo tuntikausia eri ketjuissa. Omasta mielestäsi on ilmeisesti älykäskin juttu. :D

Vierailija
77/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa asiaa olet jankuttanut j

En ole. Se en ole minä jos joku on jankuttanut pitkään. Olen vieraillut tasan kahdessa ketjussa.

Vierailija
78/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi herra pääministeri on Brysselissä?

Et siis seuraa uutisia. Vai onko luetun ja kuullun ymmärtämisessä vikaa?

Vierailija
79/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on oikea tauti oikealla miehellä! Minulta menee hermot, kun näkee Orpon ja Purran yhdessä kertomassa uusista leikkauksista ja vähäosaisten kyykyttämisestä. Orpo vaan naureksii, ei veinaa totisena pysyå, ja Purra virnistelee sadistisesti vierellä. Jätin uutisten katsomisen, en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä pahaa Suomen kansa on tehnyt.

Purrahan kertoi jo, ettei suomalaiset ansaitse hyvää elintasoa.

Vierailija
80/141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on kateellisia tai katkeria tai sekä että. En vain ymmärrä mistä. Purra vissiin oli kateellinen naisten muotivaatteista, mutta Orpoa en kyllä ymmärrä. Ehkä turkulaisuus aiheuttaa alemmuuskompleksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme