Kaiketi narsisti exänä ja eron jälkeiset loukkausyritykset - parhaat keinot eliminointiin ja ettei ikinä tarvitsisi enää sekaantua asiaan
Ensimmäistä kertaa elämässäni olen joutunut lukemaan, minkälainen ihminen on narsisti ja vuosikymmennet olen saanut seurustella normaalien ihmisten kanssa, mutta taisin sitten osua pommiin.
Oli näitä alkuun rakkauspommituksia, sitten aloin näkemään paikoitellen ailahtelevaa ja impulsiivista menoa (mietin välillä, että onko epävakaa), välissä taas mahtavia hetkiä ja lopuksi täysi tappelu ja ero. Loppuhuipentuma oli hänen todella hirveä humalatila ja täysin mielipuolista sekoilua, jota oli todistamassa muutkin kuin minä. Julkinen häpeä. Päässään tietenkin (kuten aina) käänsi asian minun syykseni ja kuinka hän on kasvonsa menettänyt minun toilailujen takia.
Tämän jälkeen tuli ero hänen puoleltaan ja silti hän aktiivisesti oli itse yhteydessä (mustasukkaisineen kysymyksineen ja mieliala vaihteli räjähtelevästi laidasta laitaan). Yhtäkkiä oli kuitenkin sitä mieltä, että minä vainoan häntä, kuulutan omaa erinomaisuuttani ja uhoan, kuinka pärjään elämässä ja saan uuden deitin milloin haluan. Tuossa kohtaa käänsi vielä asian niin, että hän antaa uholleni vastinetta ja hommasi kotiinsa luntun ja lähetti minulle s-videon puhelimeen. Videon päälle solvasi intiimialueitani ja henkilökohtaisista asioista muutenkin niin ilkein tavoin kuin osasi. Pommitti viesteillä ja soitteli soittoja, johon yhteen vastasin. Kylmän rauhallisesti totesin, että olipa hyvä video, että täytyy katsoa vielä toistekin ja toisekseen, että se oli täysin tarpeellinen, sillä asiat päässäni muuttuivat kristallinkirkkaaksi, eikä minulla ole mitään annettavaa hänelle enää ikinä. Estin sosiaalista mediasta ja whatsappista.
Pillastui ilmeisesti "kylmyydestäni" ja alkoi soitella kymmeniä kertoja ja lähetellä satoja tekstiviestejä. Annoin rämpytellä viestejä ja soitella, muutamaan viestiin vastasin ja totesin, etten ole enää häneen mitään kautta yhteydessä, ikinä. Jatkoi viestien lähettelyä ja ja jankuttamista, etten uskalla selvittää asioita naamatusten, ja olen surkea uhoaja, joka ei pysty mihinkään. En vastannut mitään. Sitten tuli viesti, että hän estää minut joka paikasta ja hei hei rakas.
Päivän selvää on, että en ikinä halua tätä karmaisevaa tyyppiä enää nähdä ja onneksi kerettiin olla sen verran vähän aikaa, että mitään kummempia henkisiä tuhoja ei saanut tehtyä itselleni. Toki surullista on, että joku voi olla noin sekaisin ja seuraava uhri voi olla herkkä, jolle voi jäädä iänikuisetkin arvet.
Te jotka näistä enemmän tiedätte, oliko se nyt tässä vai saako varautua siihen, että terrorisoi kaikin mahdollisin tavoin vielä jälkikäteen ja pitääkö tässä olla terveellä tavalla silmät selässäkin? On äitynyt juomaan heti eroan alettua kuin sieni ja ilmeisesti jotakin muutakin on ollut käytössä.
Kommentit (3)
Voi Susanna. Susanna. Kato mitä oma serkkusi Tomppa tekee. Itekin osallistuit Tompan exän vainoamiseen. Koitatte parhaillaan vaientaa serkkuusi kohdistuvan kritiikin. Arvaa huvikseen kiinnostaako mua sun tuskas? Ei. Serkkus toimi tietoisesti. Samaten siitä rikosilmoituksesta. Pyytäkää reilusti somessa avautuneita naisia mun tavoin poikkeamaan poliisilaitoksella.
Saattoi jättää sinut rauhaankin.