Pystyttekö kuivaamaan kyläpaikassa kätenne pyyhkeeseen?
Minä en. Ne on aina jotenkin ällöttävän likaisia, tunkkaisia, märän koiran hajuisia, pölyisiä tai huuhteluaineella käsiteltyjä.
Kommentit (41)
Pystyn koska pyydän aina puhtaan käsipyyhkeen.
Tuntuvat usein likaisilta ja rasvaisilta. Itse vaihdan aina puhtaan pyyhkeen ennen ja jälkeen kun vieraita on tulossa. Käytän kuitenkin pyyhkeitä vieraillessani. Kerran kävin paikassa jossa ei ollut mitään mihin kuivata käsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ne "puhtaatkin" on aika usein huonosti kuivuneen hajuisia tai on käytetty huuhteluainetta, jolloin eivät kuivaa mitään ja tartuttavat vaan käsiin pölyä ja nukkaa.
Ap
Pystyn. Olen sen verran reissannut ja nähnyt, että semmonen viikonkin vanha käsipyyhe on minusta vielä suhteellisen puhdas. Mulla on sitä paitsi tosi hyvä vastustuskyky, korona mulla oli, mutta en edes muista milloin on ollut flunssa, influenssaa en oo sairastanut ikinä enkä edes muista, milloin minulla on ollut vatsatauti viimeksi.
Vaihdan aina pyyhkeen kun joku tulee. Oikein "hygienisen " vieraan tullessa jätän pesukoneen päälle talouspaperirullan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan aina pyyhkeen kun joku tulee. Oikein "hygienisen " vieraan tullessa jätän pesukoneen päälle talouspaperirullan.
Kiitos.
Ap
Käsipyyhe pitäisi pestä 60 . Kuten liinavaatteet ja kylpypyyhkeet. Astiapyyhkeet ainakin välillä 90
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne "puhtaatkin" on aika usein huonosti kuivuneen hajuisia tai on käytetty huuhteluainetta, jolloin eivät kuivaa mitään ja tartuttavat vaan käsiin pölyä ja nukkaa.
Ap
Etkö ole saanut mitään apua OCD:hen tai aistiongelmiisi? Elämäsi on varmasti hankalaa
Vierailija kirjoitti:
Pystyn. Olen sen verran reissannut ja nähnyt, että semmonen viikonkin vanha käsipyyhe on minusta vielä suhteellisen puhdas. Mulla on sitä paitsi tosi hyvä vastustuskyky, korona mulla oli, mutta en edes muista milloin on ollut flunssa, influenssaa en oo sairastanut ikinä enkä edes muista, milloin minulla on ollut vatsatauti viimeksi.
Itsekin olen harvoin kipeänä, suunnilleen kolmen vuoden välein on flunssa ja mahatautia ei ole aikuisiällä ollut, yhtä ruokamyrkytystä lukuunottamatta. Eipä tällä taida olla mitään tekemistä pyyhkeiden kanssa.
Ap
En pysty. Aina kun tulee vieraita, vaihdan käsipyyhkeet puhtaisiin ja laitan vieraiden poislähdön jälkeen pesuun.
Jos on puhdas pyyhe, niin pystyn, mutta jos ei ole, ei ole järkeä liata käsiään pyyhkeessä ja pahimmillaan saada sormiin syyliä kasvattava virus käytetystä pyyhkeestä. Ensin käytin vessapaperia kuivaamiseen, mutta sitten keksin, että voin haroa hiuksiani, niin kuivuvat siinä.
Mikään ei oo parempaa, kuin kuivata oma ryppyreikä ja kassit vieraiden pyyhkeeseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkö ole saanut mitään apua OCD:hen tai aistiongelmiisi? Elämäsi on varmasti hankalaa
Ei ole hankalaa, jos on tarjolla paperia mihin kuivata. Eikö itseäsi ällötä, jos juuri pestyihin käsiin tarttuu hiuksia tai märän koiran ummehtunut haju?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole hankalaa, jos on tarjolla paperia mihin kuivata. Eikö itseäsi ällötä, jos juuri pestyihin käsiin tarttuu hiuksia tai märän koiran ummehtunut haju?
Ap
Ei, koska en ole vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei ne hiukset tartu, jos kuivaa kädet kunnolla. Se mikä ällöttää, on tarttua märkään oven kahvaan, jonka jotkut jättävät, kun eivät kuivaa käsiään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei ne hiukset tartu, jos kuivaa kädet kunnolla. Se mikä ällöttää, on tarttua märkään oven kahvaan, jonka jotkut jättävät, kun eivät kuivaa käsiään kunnolla.
Jotain nöyhtää vähintään saa käsiinsä niistä. Pyyhkeiden pitää olla sopivan karheita ja huuhteluainetta ei missään nimessä saa laittaa. Pyyhkeet pitää myös pestä pelkkien pyyhkeiden kanssa 60 asteessa ja ripustaa heti kuivumaan. Ei pestä minkään kalsaripyykin seassa kylmässä pikapesussa ja unohdeta koneeseen muhimaan tuntikausiksi.
Ällötti yksi pihi tapailukumppani, joka pesi pyyhkeensä liian kylmässä vedessä täyteen ahdetussa pesukoneessa ja kuivatti nämä täyteen ladotussa pyykkitelineessä kylpyhuoneessa, jossa ei raaskinut pitää lattialämmitystä päällä. Koko ukko haisi sille huonosti kuivuneelle pyykille, hiukset ja kaikki.
Ap
Päästä varpaisiin kaiken paitsi kädet. Hihihii
Pystyn, koska olen normaali