Suosittele allergiselle sopivia meikkejä!
Viikonloppuna laitettu Max Factorin ripsiväri riehaannutti silmänympärysihottuman :(
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät tuota, jos olet allerginen?
Koska en ole ennen ollut
Ap
Onko se joku tietty ainesosa/ainesosat jotka sen riehaantumisen aiheutti? Sen jos pystyisit myyjälle siellä liikkeessä sanomaan niin osaisi varmasti auttaa. Itse aika herkkä kosmetiikan suhteen ja monia kokeiltu ja ne jotka toimii mulla on MAC, Dior, Bobbi Brown, KVD ja Urban Decay. Jotkut sietävät hyvin mm. Lumenea, Goshia ja NYXiä mutta minä en ollut yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku tietty ainesosa/ainesosat jotka sen riehaantumisen aiheutti? Sen jos pystyisit myyjälle siellä liikkeessä sanomaan niin osaisi varmasti auttaa. Itse aika herkkä kosmetiikan suhteen ja monia kokeiltu ja ne jotka toimii mulla on MAC, Dior, Bobbi Brown, KVD ja Urban Decay. Jotkut sietävät hyvin mm. Lumenea, Goshia ja NYXiä mutta minä en ollut yksi heistä.
Todella vaikea sanoa. En tiedä mistä se tuli, mutta ripsiväriin liittyi.
Ap
Suosituksia myös kulmakynälle kaivataan, kun Nyxin micro brow pencil näköjään myös aiheuttaa oireita.
Ap
Eiköhän apteekista löydy.
Tiesitkö, että Yliopiston Apteekissa voit hoitaa myös meikkiostokset ja löydät meiltä myös herkän ihon meikit? Valikoimamme laadukkaat meikkituotteet sopivat myös iho-ongelmiin ja hyvin herkälle iholle, sillä ne ovat usein hajusteettomia, hypoallergeenisia, öljyttömiä, silikonittomia, säilöntäaineettomia ja runsaspigmenttisiä.
Mun silmiin ei käy enää mikään, kaikki laukaisee kutinan ja punoituksen. Tosi väritön olo kun muutenkin +50v ripset harvenee, mutta en jaksa enää sitä kutinaa.
Miksi käytät tuota, jos olet allerginen?