Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluan rikkaaksi! Mitä tehdä?

Vierailija
11.01.2007 |

Miestä en vaihda ja olen valmis tekemään myös työtä, ei siis vain helppoa rahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi summat voi tuntua pieneltä mutta kun ne kasvaa korkoa korolle niin potti kasvaa kummasti. Oikotietä ei tässäkään ole. Alat vaan seuraamaan rahamarkkinoita ja aloitat pienillä summilla.

Itse sain perintönä reilun 5000 e arvosta osakkeita ja innostuin. Ostin tonnilla lisää ja nyt potin arvo on 8400 e.

Vierailija
2/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

atk-joku, geenitutkija, lääkäri tms, ja opiskele samalla ainakin englanti hyvin. Sitten painut USAan tai muualle tienaamaan helvetisti enemmän kuin mitä täällä tienaisit. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge itsesi vanhojen ihmisten suosioon niin ne testamenttaa sulle omaisuutensa.

Vierailija
4/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen tee töitä maassa, jossa siihen kannustetaan hyvän palkan ja alhaisten verojen muodossa. Tässä suhteessa sopivia maita ovat Englanti tai USA.

Jos lisäksi olet lukenut sopivan tutkinnon ja olet pätevä ja ahkera, niin aloita vaikka pankkiirin työt tai rupea konsultiksi johonkin kovamaineiseen kv-konsulttiyritykseen.

Tälle rikastumiskeinolle on hintana se, että näet lapsesi jatkossa vain viikonloppuisin (arkisin vain nukkuvana).

Vierailija
5/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

atk-joku, geenitutkija, lääkäri tms

t. geenitutkija, 1250 e/kk nettona

Vierailija
6/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitapa sisälukutaitoa. Se, joka oli ehdottanut ko. ammattia antoi myös lisäohjeistukset: Muuta pois Suomesta.

Tosiaan, ei mulla mitään uutta vinkkiä. Aikalailla se vaatii joko oman/perhe-elämän uhraamisen tai maastamuuton.