Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin halunnut lakkoilla huomenna.

Vierailija
31.01.2024 |

Olen katkera, ettei varhaiskasvatuksen opettajien lakkoa toteuteta kaikkialla, ainoastaan pääkaupunkiseudulla. Kuten aina. 

Olisi ollut huikeaa olla kotona huomenna ja saada vielä korvaus, joka on melkein tuplasti mun päiväpalkka. 

T. Katkera vakaope

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla on lakossa myös vakahoitajat. Tänään ja huomenna.

Vierailija
2/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emeritusprofessori kertoo vihdoin totuuden. Hallituksen toimet kansainvälisten sopimusten vastaisia ja tyypillisiä nassehallinnolle. Sannuli taisi olla ekaa kertaa elämässään oikeassa puhuessaan sinimustasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tuetaan työväen lakkoja ja kotivaraa on lauantaihin asti varattu.

Vierailija
4/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ap.

Vierailija
5/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera kun kaupat lakkoilee vain torstaina eikä kahta päivää niinkuin muut, enkä hyödy tuosta yhden päivän lakosta mitään kun muutenkin on vp huomenna ja perjantaina sitten taas töihin :(

Vierailija
6/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alaa leikkaukset koskee paljon, mutta lakossa ei ole kuin s- ja k-ketjut.

Vierailija
7/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan pitkään lakossa satamat, paperi työläiset, lento ym. liikenne, Posti ym. Ym.... Tuleekohan Purnukka ja Urpo piilosta torille keskustelemaan,  kun niin  rinta  rottingilla kurjuutta järjestivät... 👍👍😄😄

Vierailija
8/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vaan pitkään lakossa satamat, paperi työläiset, lento ym. liikenne, Posti ym. Ym.... Tuleekohan Purnukka ja Urpo piilosta torille keskustelemaan,  kun niin  rinta  rottingilla kurjuutta järjestivät... 👍👍😄😄

Eivät ilkeä  eivätkä uskalla , koska voisivat saada  buuausta.. Täältä Oulusta lähtee useampi bussi sanoivat kun kävin kyselemässä.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi