Olisin halunnut lakkoilla huomenna.
Olen katkera, ettei varhaiskasvatuksen opettajien lakkoa toteuteta kaikkialla, ainoastaan pääkaupunkiseudulla. Kuten aina.
Olisi ollut huikeaa olla kotona huomenna ja saada vielä korvaus, joka on melkein tuplasti mun päiväpalkka.
T. Katkera vakaope
Kommentit (8)
Emeritusprofessori kertoo vihdoin totuuden. Hallituksen toimet kansainvälisten sopimusten vastaisia ja tyypillisiä nassehallinnolle. Sannuli taisi olla ekaa kertaa elämässään oikeassa puhuessaan sinimustasta.
Me tuetaan työväen lakkoja ja kotivaraa on lauantaihin asti varattu.
Olen katkera kun kaupat lakkoilee vain torstaina eikä kahta päivää niinkuin muut, enkä hyödy tuosta yhden päivän lakosta mitään kun muutenkin on vp huomenna ja perjantaina sitten taas töihin :(
Ravintola-alaa leikkaukset koskee paljon, mutta lakossa ei ole kuin s- ja k-ketjut.
Olisi vaan pitkään lakossa satamat, paperi työläiset, lento ym. liikenne, Posti ym. Ym.... Tuleekohan Purnukka ja Urpo piilosta torille keskustelemaan, kun niin rinta rottingilla kurjuutta järjestivät... 👍👍😄😄
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaan pitkään lakossa satamat, paperi työläiset, lento ym. liikenne, Posti ym. Ym.... Tuleekohan Purnukka ja Urpo piilosta torille keskustelemaan, kun niin rinta rottingilla kurjuutta järjestivät... 👍👍😄😄
Eivät ilkeä eivätkä uskalla , koska voisivat saada buuausta.. Täältä Oulusta lähtee useampi bussi sanoivat kun kävin kyselemässä..
Pk-seudulla on lakossa myös vakahoitajat. Tänään ja huomenna.