Keksihysteria iski?
Että ihan hysteriaksi asti meni?
No onnea voittajalle. Hyvä kun menee kaupaksi. Hysterioilla on tosin tapana laantua.
Ihmettelen kyllä kovasti, miten kansa sekoaa keksien takia.
IL:n jutussa väitetään, että taikinaa on myyty enemmän kuin myydyintä voita. Uskoisikohan tuota?
Kommentit (9)
Ilmeisesti on paljon porukkaa, joiden on ihan pakko kokeilla heti kun on TV:stä tuttu.
Itse en tajua tätä. Hyllyt on pullollaan erilaista keksiä ja pikkuleipää.
Jos haluaisin hifistellä itsetehdyillä kekseillä, niin tekisin taikinankin itse. Keksitaikinan teko on kuitenkin aika helppoa.
Valmiit lehti- ja filotaikinat tajuan kyllä, kun niiden teko itse on työlästä ja valmiita käyttävät myös ammattikokit. Lisäksi hinnat ovat varsin kohtuulliset verrattuna itsetehtyyn.
Mutta onnea vaan yrittäjälle, jos tuote on muille mieleinen.
Joku suomalainen menestyy? Jonkun toisen suomalaisen on pakko tölviä ja vähätellä.
Tämä on siis maailman paras keksi?
Ilmeisesti yrittäjä ja raati söivät maailman kaikki keksit vertailun vuoksi.
Rankkaa hommaa.
Tiktokki täynnä maisteluvideoita näistä, hetken villitys
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on paljon porukkaa, joiden on ihan pakko kokeilla heti kun on TV:stä tuttu.
Jos haluaisin hifistellä itsetehdyillä kekseillä, niin tekisin taikinankin itse. Keksitaikinan teko on kuitenkin aika helppoa.
Valmiit lehti- ja filotaikinat tajuan kyllä, kun niiden teko itse on työlästä ja valmiita käyttävät myös ammattikokit. Lisäksi hinnat ovat varsin kohtuulliset verrattuna itsetehtyyn.
Sehän se, kun sitä et tajua. Tämä on pakaste. Ostat paketin, laitat uuniin. Miten ihmeessä se, että taikinan teet itse, tekee tuotteesta paremman ? Randomista otat ohjeen netistä ja tosta vaan on parempi lopputulos ?
Pakko myöntää, kova luotto on itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Joku suomalainen menestyy? Jonkun toisen suomalaisen on pakko tölviä ja vähätellä.
No ei ollut tarkoitus tölviä ketään. Hyvä kun menestyy.
Mutta kun homma menee hysteriaksi, niin kai sitä voi arvostella?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se, kun sitä et tajua. Tämä on pakaste. Ostat paketin, laitat uuniin. Miten ihmeessä se, että taikinan teet itse, tekee tuotteesta paremman ? Randomista otat ohjeen netistä ja tosta vaan on parempi lopputulos ?
Pakko myöntää, kova luotto on itseesi.
Väittäisin näin, että aika "randomisti" saan ihan kelvollisen keksitaikinan aikaan ihan ilman reseptiäkin.
Tämä ei nyt ole mitään rakettitiedettä, eikä keksien reseptiikka ole edes mitenkään hirveän tarkkaa tai hankalaa.
Väittäisin, että keksit ovat niitä helpoimpia leivonnaisia aloittelevallekin kotileipurille.
Tässä halutaan vähän brassailla itsetehdyillä kekseillä, vaikka kyse on aika kalliista puolivalmisteesta.
Saahan sitä toki huijata itseään.
"IL:n jutussa väitetään, että taikinaa on myyty enemmän kuin myydyintä voita. Uskoisikohan tuota?"
Aika harva kai ostaa nykyään voita. Ja koska pakkauksesta riittää pitkään, niin sitä ei kovin usein tarvitse ostaakaan. Voipaketista saa huomattavasti enemmän kuin 6 keksiä pyöräytettyä. En tiedä miksi vertailukohdaksi edes on otettu juuri voi.
Tokihan tämä ylipainoinen kansa kekseistä sekoaa.