Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin hyväksikäyttö

Vierailija
31.01.2024 |

Sanokaapas mammat ja isukit mielipiteenne. Käyttääkö maksullisen seksin tarjoaja hyväksi asiakkaan tarvetta seksiin vai asiakas hyväksi myyjän tarvetta rahaan? Ja kyseessä olisi ihan laillinen tilanne,  jossa täysi-ikäinen myyjä vapaasta tahdosta myy ja ostaja haluaa seksiä ostaa tötsi-kkäiseltä myyjältä,  jotta saa tarpeensa tyydytettyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *täysi-ikäiseltä*

Vierailija
2/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittaja asiakasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta. 

Vierailija
4/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta suutari käytti minua törkeästi hyväksi, kun mun kengästä lähti korko, ja mun piti maksaa sem korjauttamisesta. Mieheni mielestä taas minä käytin suutaria hyväksi kun ostin rahalla hänen käsityöpalveluita. En sitten tiiä kumpi oikeessa.

Vierailija
5/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa diakoniatyöntekijä käytti lasta hyväksi.

Vierailija
6/8 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen vaihdantatalous pienyrittäjälle paremmin sopii kuin kaikenmaailman kuittien ja veroilmoitusten kanssa plarailu.

Vierailija
7/8 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tuo Tikkanen sitten on? En ole kuullutkaan. Ei kyllä paljon muutenkaan gospel laulut kiinnosta. Mutta joo, kymmenvuotias on hyvin nuori sänkyyn, jos noin on ollut.

Vierailija
8/8 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas myyjää, koska on valmis tunkeutumaan elimellään toisen kiihottumattomaan kehoon. Maksullisia käyttävä mies ei hyväksy, että naisen pimpan pitää kiihottua ennen yhdyntää vaan se sivuutetaan liukuvoiteella.