Työkaverinaisen käytös
Työkaverini kehui eilen että minulla on kauniit silmät. Lisäksi hän taputti mua harteille myöhemmin päivällä. Voiko tämän tulkita iskuyritykseksi vai oliko vaan kaverillista kohteliaisuutta? Hän on siis nainen.
Kommentit (10)
Voi olla kumpaa vain, ihmisestä riippuen.
En tulkitsisi flirtiksi. Tämä vika Suomessa on, jos nainen sanoo miehelle kohteliaisuuden niin mies luulee että sänkyyn se haluaa.
Mutta jos haluat olla varma niin pyydä vaikka kahville tai suoraan treffeille, eipä siinä mitään menetä. Jos pakit tulee niin siitäkään ri tarvitse tehdä numeroa. Ihan normaalia pyytää ihmisiä treffeille mutta sekin on jostain syystä hirveää ja noloa jos ei saa myöntävää vastausta.
Itse olen pyytänyt työkaveria treffeille (olen nainen) ja totesi kiitos mutta ei kiitos. Sekin otettiin ihan hyvällä ja kahvipöydässä saatiin jopa huumoria aikaiseksi eikä kellekään jäänyt pahaa makua suuhun
Olisiko tissiposki-incellin jo aika mennä painopeiton alle?
Tarina ei kerro onko ap mies vai nainen. Jos nainen, kehu lienee hyväksyttävää? Jos mies, aijai... virhe!!!
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei kerro onko ap mies vai nainen. Jos nainen, kehu lienee hyväksyttävää? Jos mies, aijai... virhe!!!
Ollaan vauva palstalla. Miehet ei voi olla raskaana. Ap siis selkeästi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies olen. Ap
Kaverillinen eli Toverillinen. Ellei ole mitään selviä merkkejä.
Mene juttelemaan muina miehinä ja tunnustele ilmaa.
Aika ällöttävää. Onko kyseessä suomalainen ihminen?
Tulee yllättävä lähellle. Törkkii sinua ja kehuu silmiäsi. Haluaako hän meikata silmäsi?
Mistä helvetistä on oikein kyse. Ei kyllä normaalilta kuulosta tai edes iskuyritykseltä.
Vaikuttaa tyyliin naispuoleiselta dahmerilta.