Mistä kumppani
Olen normaalipainoinen, tavallisen näköinen, hiljattain eronnut, keskituloinen, neljäkymppinen, aikuisten lasten äiti. Mistä löydän uuden mukavan, romanttisen, elämästä kiinnostuneen, omillaan toimeen tulevan miehen vakavaan suhteeseen?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
romanttisia miehiä on olemassa mutta aika turha toivo sulla sellasta enään löytää. ne hakevat täydellistä rakkautta ja löytävät sen yleensä 30-40 vuotiaina
Tätä vähän pelkäsin. Surkea tilanne.
Ap
Itseäni ainakin ahdistaa deittiäpit yli kaiken. Tulee sellainen karjamarkkinafiilis. Joten suurin kysymys on juurikin "mistä". Ja tässä iässä (45v) tuntuu, että hyvät on viety.
En todellakaan tiedä. Jos keksit vastauksen, niin kerro minullekin.
M40
Tinderistä löysin kumppanini.
En käy baareissa eikä työpaikallani ole sinkkumiehiä. Eli jos en olisi mennyt tinderiin, en olisi tavannut potentiaalisia miehiä käytännössä ollenkaan.
En tiedä kuin yhden, ei ryyppää ekä huuda lätkämatseissa eikä tee autotalli leskeksi. vakio työpaikka vaikka ei mikään jättituloinen olekaan. Lapset tehty ja jo aikuisia
Samassa veneessä kuin ap. Minäkään en kulje baareissa. Olen akateeminen. Hyvin toimeentuleva (tänä vuonna tulot 120k eur), normaalipainoinen , normaali ulkonäkö , meikkaan, ei mt- ongelmia.
Olen ollut muutamassa deittiapissa vuoden mutta ei siellä mitään ole. Olen käynyt kaksilla Tinder - treffeillä mutta ei, ei.
Etsin ihan tavallista, tupakoimatonta, alkoholitonta, 100% uskollista , väkivallatonta (ei henkistä ei fyysistä väkivaltaa), urheilullista ja omillaan toimeen tulevaa normaalipainoista 45-53 v miestä, jolla ei ole minkäänlaisia mt- ongelmia tai persoonallisuushäiriöitä. Pari potentiaalista olen tavannut töiden kautta, mutta molemmat naimisissa enkä viitsi alkaa avionrikkojaksi.
Harrastukseni ovat yksilölajeja tai naisvoittoisia , joten sitäkään kautta en näe miehiä. Hankala tilanne.
Kannattaisi pohtia, miksi täytyy löytää kumppani? Onko se oikeasti oma halu, vai pelko olla yksin tai onko se elämistä yhteiskunnan odotusten mukaisesti. Enkä sano tätä ylenkatsoen, vaan ihan sillä että itse aloin olemaan onnellinen vasta kun selvitin tämän itselleni ja aloin elämään sen mukaan mikä minulle itselleni oli omannäköistä, en niin miten muu maailma minulle tuputtaa. Ennen koin olevani aina vajaa, puutteellinen kun yritin elää muiden odotusten mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Samassa veneessä kuin ap. Minäkään en kulje baareissa. Olen akateeminen. Hyvin toimeentuleva (tänä vuonna tulot 120k eur), normaalipainoinen , normaali ulkonäkö , meikkaan, ei mt- ongelmia.
Olen ollut muutamassa deittiapissa vuoden mutta ei siellä mitään ole. Olen käynyt kaksilla Tinder - treffeillä mutta ei, ei.
Etsin ihan tavallista, tupakoimatonta, alkoholitonta, 100% uskollista , väkivallatonta (ei henkistä ei fyysistä väkivaltaa), urheilullista ja omillaan toimeen tulevaa normaalipainoista 45-53 v miestä, jolla ei ole minkäänlaisia mt- ongelmia tai persoonallisuushäiriöitä. Pari potentiaalista olen tavannut töiden kautta, mutta molemmat naimisissa enkä viitsi alkaa avionrikkojaksi.
Harrastukseni ovat yksilölajeja tai naisvoittoisia , joten sitäkään kautta en näe miehiä. Hankala tilanne.
Mulle ei tarvis olla edes urheilullinen, mutta muuten samoja kriteerejä. Sellainen kiltti iskämasuinen mies, joka puhuu ja pussaa. Voih...
N45
Sinä 120k vuodessa tienaava, mitä teet työksesi?
Tinder
Bumble
Okcupid
Facebook dating
Badoo
Hinge
Nämä sovellukset lataat nyt ensi alkuun puhelimeen ja teet hyvät profiilit.
Turha haihatella minkään arkielämän kohtaamisen varaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olen ollut muutamassa deittiapissa vuoden mutta ei siellä mitään ole"
Käsittääkseni Tinderissä on kymmeniä tuhansia sinkkumiehiä pelkästään Suomessa. Olisin aika hämmästynyt jos Tinderissä ei ole yhtään sellaista miestä, joka sinulle sopisi.
Mulla oli jonkin aikaa maksettuna Eliittikumppanit. Se oli vähiten karjamarkkinaa ja jo maksullisuus karsii ison osan sioista pois. Ei tullut yhtään asiatonta viestiä. Mutta tarjontaa aika vähän. Mietin sitäkin, että rajoittaakohan tuo tuloksia, että ihmisten olisi vain pakko maksella pidempää jaksoa...
Vierailija kirjoitti:
Tinder
Bumble
Okcupid
Facebook dating
Badoo
Hinge
Nämä sovellukset lataat nyt ensi alkuun puhelimeen ja teet hyvät profiilit.
Turha haihatella minkään arkielämän kohtaamisen varaan.
Tämä. Olen ollut 5 vuotta sinkkuna eroni jälkeen, enkä ole sinä aikana tavannut yhtään potentiaalista sinkkumiestä arkielämässäni. En kertaakaan! En ruokakaupassa, en kirjastossa, en harrastuksissa, en bussissa, en missään.
Ainoa väylä mitä kautta olen treffeille päässyt oman ikäisten sinkkumiesten kanssa, on eri deittisaitit.
Yksi vuosi muutamassa deittiapissa ei ole mitään.
Itse käytin miehenä varmaan 5-10 sovellusta 5-10 vuoden ajan aivan joka päivä ja vielä resetoin tilejä viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Sinä 120k vuodessa tienaava, mitä teet työksesi?
Trollaan ammatikseni nettifoorumeilla.
hyi, yh. mihin sinä taas miestä tarvitset? johan sinä (vähintään) yhden kanssa porsit.
"vakavaan suhteeseen". hah hah. ethän sinä kyennyt elämään edes sen kanssa, jonka kanssa valitsit tehdä lapsia
romanttisia miehiä on olemassa mutta aika turha toivo sulla sellasta enään löytää. ne hakevat täydellistä rakkautta ja löytävät sen yleensä 30-40 vuotiaina