Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverin kommentti :)

Vierailija
11.01.2007 |

Tai ei se periaatteessa kommentti ollut, tai siis oli..äh..no kuitenkin.

Olimme laivalla kaveripariskunnan kanssa ja kun olin saanut itseni kuntoon, niin tämä mieheni kaveri tuli sitten meidän hytin ovelle ja oli WOW ja silmät pyöri päässä ;)

Hih, mulle tuli oikeesti hyvä mieli kun ei taidakaan olla sitten ihan rupsahtanut kahden lapsen jälkeen!

Tällä miehellä on tosi mukava ja nätti tyttöystävä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ollaan menossa jonnekin tälläytyneinä, muistaa kehua mua :) Siitä tulee tosi hyvä olo, kun mieheltä ei noita kehuja pahemmin heru...

Vierailija
2/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie menin kerran vastaan miestäni hänen työpaikalleen (uusi paikka) ja olin laittautunut ihan huvikseni vaikkei ollut sen kummempaa menoa kuin kaupassa käynti. Olivat sanoneet miehelle seuraavana päivänä että " Sulla on kaunis vaimo." Hyvä mieli tuli. :) (myös kahden lapsen äiti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh..oot kyl pikkasen säälittävä. ;P

Vierailija
4/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on käynyt vähän vastaavasti...

tosin miehen työkaveri näkivat valokuvani ja sanoivat että kaunis tms:)

Vierailija
5/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelee sitä mm. töissä ja kotiin tullessaan ohimennen aina mainitsee tulleita kommentteja kuten kiva kissa, helv*etin hyvän näkönen, mist tollasii löytää ym. Kivahan se on tuollaista kuulla, mut pari kertaa saa miettii meneeks arkena samaisten tyyppien eteen! =)

Vierailija
6/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
7/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko ikää? tais sitten olet vaan henkisesti junnu!

Vierailija
8/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä myös oli puhelimen taustakuvana mun pylly! :) Ei kyl näyttänyt kellekkään sitä itse, mutta jotkut vaan sattui näkemään ja kehui. Sit mies sanoi et " joo, se on mun vaimon"

Arvatkaa oliko NOLO? Mutta mies ylpeä ;)

ap

Vierailija
9/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollainen ihan piristävää. Toki täytyy toivoa että kyseinen kaveri muistaa omaansakin kehua. Ei varmaan ole meinaan järin hauskaa jos kehuu kaverin tyttöystävää mutta unohtaa omansa.

Vierailija
10/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle :)

Vierailija
11/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi taisi olla opiskelijaporukan illanvietossa, kun sain ihailevia katseita. Olin laittautunut nätiksi ja moni mies katsoi pitkään ja hartaasti, kun tulin ovesta. Kyllähän se imarteli, varsinkin kun minä olen 30 v ja ne miehet noin 20 v. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä