Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minua viisaammat, miksi mies haluaa pitää mahdollisen suhteen salassa, ettei kukaan tietäisi?

Vierailija
30.01.2024 |

Tämä on jo toinen kerta elämässäni, kun mies haluaa pitää salassa. Ja ei, hän EI ole naimisissa. Tiedän sen varmaksi. Onko kysymys minusta, olenko liian ruma? Jos tämä asia jatkuu, lopetan kaikki suhteet ja olen yksin loppuelämäni.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on useampi daami samanaikaisesti kierroksessa.

Vierailija
22/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Omasta puolestani halusin pitää suhteen salassa, mutta mies meni ja teki siitä mahdollisimman julkisen. Sitten onkin ollut suhteelle pelkästään rasitteeksi se, että yhteiset tuttavat kyselee kiusallisia ja vaatii tilannepäivityksiä, joita en anna.

Mä olisin halunnut ihan rauhassa, ilman mitään paineita pikkuhiljaa tutustua ja katsoa, tuleeko siitä mitään, mutta hän kaipasi buustia egolleen ja hyvä ettei ruusu hampaissa eteeni polvistunut ihmisten edessä. Levitteli intiimien hetkiemme asiat koko lähiön tietoon.

Ja kuten kuvitella voi, tämä mies on hiukkasen narsismiin taipuvainen ja niinpä suhde on ollut katkolla noin kuukauden, puolentoista välein ja viimeisin raivokohtaus hänelle tuli joulun alla. Sittemmin en ole hänelle soittanut, en viestittänyt, haistakoon paskan tämä mainoksistakin tuttu näyttelijä/urheilijamies.

Mutta koska hän on tässä ilkamoinut ja elänyt suurta ja näyttävää draamaa, niin hänen kasvonsa tässä kärsivät eikä mun. Mä elelen rauhassa ja vedän henkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on psykopaatti

Vierailija
24/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisastahan tuo on olla kailottamatta turuilla ja toreilla suhteesta, joka, kuten sanoit, on ihan alussa. Moninverroin nolompia on nämä rakkautta ensi silmäyksellä -julistajat.

Ap tuskin oli kailottamassa yhtään mitään. Mies on kelvoton kusettaja.

Vierailija
25/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota sinua vakavasti. Huvittelee sinulla niin kauan kuin parempi löytyy. Pitää siis sinua varalla siihen asti jos tuohon rooliin suostut. Se on hyväksikäyttöä. Lähde.

Vierailija
26/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahdeksan vuotta suhteessa jossa koin että mua hävetään ja halutaan pitää siksi salassa. Tapasin kyllä miehen vanhemmat mutta en yhtään kaveria - joita kuulemma kuitenkin oli paljon. Vasta jälkikäteen ja aidosti hyvässä suhteessa olen tajunnut kuinka paljon se mua loukkasi. Minussa ei todellakaan ole mitään hävettävää. 

Älä luota siihen että salailu loppuu aikanaan. 

Vierailija
27/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Omasta puolestani halusin pitää suhteen salassa, mutta mies meni ja teki siitä mahdollisimman julkisen. Sitten onkin ollut suhteelle pelkästään rasitteeksi se, että yhteiset tuttavat kyselee kiusallisia ja vaatii tilannepäivityksiä, joita en anna.

Mä olisin halunnut ihan rauhassa, ilman mitään paineita pikkuhiljaa tutustua ja katsoa, tuleeko siitä mitään, mutta hän kaipasi buustia egolleen ja hyvä ettei ruusu hampaissa eteeni polvistunut ihmisten edessä. Levitteli intiimien hetkiemme asiat koko lähiön tietoon.

Ja kuten kuvitella voi, tämä mies on hiukkasen narsismiin taipuvainen ja niinpä suhde on ollut katkolla noin kuukauden, puolentoista välein ja viimeisin raivokohtaus hänelle tuli joulun alla. Sittemmin en ole hänelle soittanut, en viestittänyt, haistakoon paskan tämä mainoksistakin tuttu näyttelijä/urheilijamies.

Mutta koska hän on tässä ilkamoinut ja elänyt suurta ja näyttävää draamaa, niin hänen

Oletko sitten jotenkin huomiota herättävän kaunis ja menestynyt, että mies haluaa esitellä sinut kaikille?

Vierailija
28/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti rakkaudenhuumassa sitä kuvittelee toisesta pelkkää hyvää, mutta nyt nainen herätys. Oikeasti mies joka haluaa olla yhdessä ei toimi noin. Hänellä on lähes varmuudella jossain nainen tai säätää samalla muiden kanssa. 

Vierailija
29/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko suhteenne on kestänyt? Oletteko sopineet seurustelevanne, vai oletatko suhteen syvemmäksi kuin se on?

Ihan alussa on. Hän kertoi minulle, että toivoisi etten kertoisi kenelläkään. Jos on näin, niin lopetan suhteen.

Heti alussa haluaa piilottaa suhteen? Siis kun pitäisi olla kaikkein onnellisimmillaan ja ylpeimmillään?

Juu, ei. Älä vaivaudu. Tiedät itsekin ettei tuosta mitään tule. Miten voisit olla onnellinen sellaisen kanssa joka joko häpeää sinua tai salailee jotain? Se jokin voi olla suhde jonkun muun kanssa tai se että aikoo jatkaa treffailua sinulta salassa ja pitää sinut mukana niin kauan kunnes saa jonkun kenet oikeasti haluaa. Olet sellainen varma vakihoito kenties. 

Vierailija
30/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkää, että joku ex tai muu hänen tuttunsa ottaa sinuun yhteyttä ja kertoo jotakin ikävää hänestä?  Väkivaltainen, petturi, tms?

Vierailija
31/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaa on, että ei ole tosissaan kanssasi kun noin käyttäytyy. Suosittelen unohtamaan koko tyypin tai sitten ainakin vaadi tilille ja kerro että haluat joko seurustella kunnolla tai sitten ei ollenkaan.

Vierailija
32/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedät sen, ettei ole naimissa varmasti... mistä?  Siitä ettei ole sormusta? Siitä ettei se lue fb:ssä?    Luotat vain vaaleanpunaiset lasit silmillä että kun hän sanoo niin?

Mun puoliso esim. luulee, etten  tiedä hänen sivusuhteestaan, tiedän sen toisen osapuolen ihan nimeltäkin. Ei vaan käsitä, että olen kokoajan häntä askeleen edellä eikä tajua edes, etten tarvitse ketään ulkopuolista asian selvittämiseksi. Ollaan vaan oltu jo niin kauan yhdessä, että tiedän tasan tarkkaan milloin on salatreffeillä.

Mutta kyllä se hänelle / heille tulee pian selviämään, että olen täysin tietoinen asiasta.

Vierailija
33/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät puhu/kerro suhteistaan, koska haluavat pitää vaihtoehtonsa auki.

Vierailija
34/34 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehellä puhtaat jauhot pussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi