Kertokaa minua viisaammat, miksi mies haluaa pitää mahdollisen suhteen salassa, ettei kukaan tietäisi?
Tämä on jo toinen kerta elämässäni, kun mies haluaa pitää salassa. Ja ei, hän EI ole naimisissa. Tiedän sen varmaksi. Onko kysymys minusta, olenko liian ruma? Jos tämä asia jatkuu, lopetan kaikki suhteet ja olen yksin loppuelämäni.
Kommentit (34)
Mitä hän vastaa, kun kysyt sitä häneltä? Mikä syy oli edellisellä kerralla?
Kell' onni on, se onnen kätkeköön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän vastaa, kun kysyt sitä häneltä? Mikä syy oli edellisellä kerralla?
Ei vastannut mitään.
Hänellä on muitakin säätöjä. Ei johdu sinusta.
Joko muita naiskuvioita tai suhde niin alussa, että hän ei halua vielä kertoa siitä muille. Pidemmän päälle salailu on epäilyttävää. Et ole ruma. Muista se.
Mies on pelkuri tai ei mies ollenkaan tai sitten olet kieltänyt julkistamasta. Edessäsi on todennäköisesti kasa muitakin vaikeuksia tuollaisen käyttäytymisen myötä. Itse olen aina naiseni esitellyt, kunhan on naisen kanssa ensin sovittu. M57
Se haluaa tapailla kaikkia muitakin samaan aikaan, ei oikeasti välitä sinusta vaikka muuta väittäisi, on sosiopaatti ja julma kusipää, ei tule ikinä olemaan missään suhteessa pettämättä, saa pettämisestä ihme kiksejä ja jos suutut, naureskelee vaan, mutta jos raivostutat ja jätät sen se kostaa. Ghostaisin sen heti.
Kauanko suhteenne on kestänyt? Oletteko sopineet seurustelevanne, vai oletatko suhteen syvemmäksi kuin se on?
Ei ole ystäviä, joille esitellä? Tai ystävät ovat jonnetason ryyppyporukka? Tai ystävissä on exän ystäviä?
Lapsuuden perhe on kamala tai etäinen.
En tiedä olenko viisas, mutta Sokrateen lailla tiedän ainakin etten tiedä. Minulla ei ole aavistustakaan, miksi minulle täysin tuntematon mies toimii kuten toimii. Joten neuvoisin kysymään häneltä, ei täältä.
Tiedät kyllä itsekkin syyn, et vaan halua myöntää tulleesi huijatuksi
Vierailija kirjoitti:
Kauanko suhteenne on kestänyt? Oletteko sopineet seurustelevanne, vai oletatko suhteen syvemmäksi kuin se on?
Ihan alussa on. Hän kertoi minulle, että toivoisi etten kertoisi kenelläkään. Jos on näin, niin lopetan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä itsekkin syyn, et vaan halua myöntää tulleesi huijatuksi
Haluaa vaan seksiä?
On se naimisissa. Valehtelee vaan
sulle.
Mies on varattu tai säätää muidenkin kanssa. Juokse.
Viisastahan tuo on olla kailottamatta turuilla ja toreilla suhteesta, joka, kuten sanoit, on ihan alussa. Moninverroin nolompia on nämä rakkautta ensi silmäyksellä -julistajat.
Vierailija kirjoitti:
On se naimisissa. Valehtelee vaan
sulle.
Tai on toinenkin suhde. Eihän se pakko naimisissa ole olla, että paria tai jopa enempääkin pyörittää.
Jos hän ei ole naimisissa, niin hänellä voi olla muita samanaikaisia suhteita.