Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei posliinit!

Vierailija
11.01.2007 |

Miten olette tehneet itsestänne posliinin? Ajamalla itse vai brasilialaisella vahauksella? Kumpi parempi?

Olen kerran ajanut itse ja sänki oli ihan kamalan tuntuinen. Pitäisi ilmeisesti ajaa vähintään joka toinen päivä, mutta miten iho kestää sen? Vahauksen aiheuttamaa kipua en taida sietää... Tottuuko iho sheivaukseen ajan myötä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin brassi vahaukseen. sitten kun karvat alkaa kasvaan takas, ajelin niitä opuhtaalla terällä ja antiseptistä ainetta päälle ja rasvaa. Iho tottuu siihen, minulla ei enää näin 10 vuoden jälkeen tule näpynnäppyä vaikka millä ajan

Vierailija
2/4 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse, vaikka siitä tuleekin näppylöitä, jonkin verran punoitusta ja kutinaa. Ajan joka toinen päivä koska muuten tulee se sänki. Ei sitä iho oikein kestäisikään, ehkä vähän auttaa se kun putsaan alueen Septidinillä ajamisen jälkeen. Ja kyllä ainakin mun iho on ajan myötä jonkin verran tottunut sheivaukseen.

Veetin karvanpoistoainetta bikinirajoille kokeilin kerran ja se jäi viimeiseksi kerraksi! Tuli kauhea kirvely, punoitus ja kutina siitä. Mulle siis sheivaus sopii paremmin vaikkei sekään hyvin=( Brassivahausta en ole kokeillut enkä varmaan kokeilekaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei enää mitään. Terällä vetelen.

Vierailija
4/4 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen leikannut saksilla niin lyhyeksi kuin mahdollista, mutta olisi tosi kiva olla täysi posliinikin pientä kiitorataa lukuun ottamatta :)

ap