En äänestä Haavistoa.
Kommentit (11)
Enkä minä, koska äänestän perineistä, perheellistä henkilöä jolla on oikeinlainen koulutus, kokemus ja ymmärrys Suomalaisesta elämästä.
Haavisto ei ole edes lasta kasvattanut maailmaan, joten mitä hän ymmärtää edes perhepolitiikan päälle?
Ainut lapsi jota Haaviston perheessä on nähty, on ollut hänen makuuhuoneessaan.
Minä äänestän Haavistoa. Stubb taas ei ymmärrä köyhän ihmisen elämää yhtään, koska hänelle kaikki on tullut liian helposti.
En minäkään, koska en äänestä takinkääntäjää joka väkisin yritti tuhota Suomen maanpuolustuskyvykkyyden.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä, koska äänestän perineistä, perheellistä henkilöä jolla on oikeinlainen koulutus, kokemus ja ymmärrys Suomalaisesta elämästä.
Haavisto ei ole edes lasta kasvattanut maailmaan, joten mitä hän ymmärtää edes perhepolitiikan päälle?
Hahahhhaa, voi sinua yksinkertaista ihmistä. No ole hyvä ja äänestä Stubbia, saadaan ydinaseet Suomeen ja köyhät kyykkyyn, kun tuet menee yrityksille ja rikkaille lapsiperheiden sijaan. Mutta ilmeisesti sinulla on varaa siihen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Haavistoa. Stubb taas ei ymmärrä köyhän ihmisen elämää yhtään, koska hänelle kaikki on tullut liian helposti.
Presidentti ei vaikuta toiminnallaan köyhän ihmisen elämään. Hallitus tekee päätökset, jotka vaikuttavat köyhän ihmisen elämään: tukien leikkaaminen, ansiosidonnaisen päivärahan leikkaaminen, erilaiset verot jne.
Stubb ei ole mistään rikkaasta perheestä, on kasvanut lähiössä ja perheellä on ollut asuntovelkaa. Nyt tietenkin on varakas, mutta niin on Haavistokin.
Minä en aio äänestää toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhhaa, voi sinua yksinkertaista ihmistä. No ole hyvä ja äänestä Stubbia, saadaan ydinaseet Suomeen ja köyhät kyykkyyn, kun tuet menee yrityksille ja rikkaille lapsiperheiden sijaan. Mutta ilmeisesti sinulla on varaa siihen sitten.
Hahhahaa, voi sinua vieläkin yksinkertaisempaa kommentoijaa. Ei taida asioista mikään olla Presidentin toimivallassa, ydinaseisiin vain kirjallinen myönnytys jos eduskunta hyväksyy.
Mee **ttuun naureskelemasta.
Njet njet Haavisto.