Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himottaa ja tekisi mieli masturboida, mutta

Vierailija
30.01.2024 |

aikuinen lapsi on kotona. Toki hän on yläkerrassa eikä varmaankaan kuulisi mitä teen kylppärissä. Silti häiritsevää kun joku on kotona. 

Parasta olisi kyllä kun saisi vakipanon kieltä ja kullia, mutta se ei ole nyt mahdollista. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen puhuttiin seksin harrastamisesta kun teini on saman katon alla, tänään mietitään voiko salaa vessassa masturboida jos teini on kotona. Huomenna joku kysynee, saako vauvapalstailla tai seksiä ajatella jos teini vielä asuu kotona, vaikka juuri nyt onkin koulussa.

Vierailija
2/6 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen puhuttiin seksin harrastamisesta kun teini on saman katon alla, tänään mietitään voiko salaa vessassa masturboida jos teini on kotona. Huomenna joku kysynee, saako vauvapalstailla tai seksiä ajatella jos teini vielä asuu kotona, vaikka juuri nyt onkin koulussa.

Oletko ihan idiootti?! On ihan normaalia, että ei halua toisten kuulevan ja tietävän, että masturboi! Varsinkaan kun kyse omasta lapsesta! Enkä hyi helvetti halua kuulla kenenkään seksiääniä, varsinkaan oman lapsen! Hyi stana! Enkä halua, että kukaan kuulee kun mä harrastan seksiä jonkun kanssa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toisen kerran sitten.

Vierailija
4/6 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kans kulli vähän sykkii ja pitäisi töitäkin tehdä. Ei ole helppoa tämä ei.

Vierailija
5/6 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. Muakin harmittaa jos ei pääse oloaan helpottaa kun yläkerrassa on isompaa jälkikasvua. Sitte kun ei oo niin oksat pois. 

Vierailija
6/6 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoitelin jo itseni, olen harvinaista kyllä yksin kotona. Kyllä teki hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän