Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden seurustelukumppanilla on teini-ikäisiä lapsia! Miten tapaamiset on järjestetty?

Vierailija
29.01.2024 |

Noudattavatko he vielä sovittua rytmiä, viikkoja tai viikonloppuja, vai joko tapaavat silloin, kun sopivat? Mietin vain, että kauanko tätä vielä kestää. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt on tapaamassa ja ketä?

Vierailija
2/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävälläni on 14- ja 15-vuotiaat lapset, jotka ilmoittivat viime kesäloman jälkeen, etteivät enää halua vaihtaa kotia. He asuvat äidiltään ja näkevät isäänsä silloin, kun keskenään sopivat. Myös minun mielipiteeni otetaan huomioon. Aina ei siis tapaaminen sovi, jos meillä on suunnitelmia. Vihdoin tuntuu, että suhde toimii ja meille on tilaa seurustella. Myös mies on rennompi ja vapautuneempi.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelukumppani niitä teini-ikäisiä lapsiaan. 

ap

Vierailija
4/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja lapset sopivat keskenään. Ei tuohon kukaan muu pysty mitään sanomaan.

Vierailija
5/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja haluat, että lasten vanhempi olisi heidän kanssaan mahdollisimman vähän aikaa ja keskittyisi sinuun?

Vierailija
6/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja haluat, että lasten vanhempi olisi heidän kanssaan mahdollisimman vähän aikaa ja keskittyisi sinuun?

Haluan tietää, koska voimme alkaa elää täysipainoista parisuhdetta, joka ei mene katkolle joka toinen viikko. 

ap

Vierailija
7/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miesystävälläni on 14- ja 15-vuotiaat lapset, jotka ilmoittivat viime kesäloman jälkeen, etteivät enää halua vaihtaa kotia. He asuvat äidiltään ja näkevät isäänsä silloin, kun keskenään sopivat. Myös minun mielipiteeni otetaan huomioon. Aina ei siis tapaaminen sovi, jos meillä on suunnitelmia. Vihdoin tuntuu, että suhde toimii ja meille on tilaa seurustella. Myös mies on rennompi ja vapautuneempi.   

Perusmies. Rentouttaa, kun ei tarvi olla omien lapsien kanssa.

8/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä tuon ikäisillä nuorilla on jo oma elämänsä 

Vierailija
9/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Haluan tietää, koska voimme alkaa elää täysipainoista parisuhdetta, joka ei mene katkolle joka toinen viikko. 

ap

Mikä on täysipainoinen parisuhde? Yhdessä 24/7?

Vierailija
10/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain kokemuksia aloitukseni aiheesta?

ap

Vierailija
11/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu aivan siitä miehestä, lapsista ja lasten äidistä. Voi olla, että joskus tulee joku roti ja sinunkin ihmisarvosi tunnustetaan, tai sitten ei. Seurustelin itse teini-ikäisen tyttären vuoroviikkoisän kanssa, ja suhde kaatui omaan mahdottomuutensa. Mustasukkainen prinsessatytär ja mustasukkainen kuningataräiti onnistuivat torpedoimaan niin monta lomaa, vapaapäivää, treffejä ja vaikka mitä, että minulle riitti. Ihan kuin siinä 50 % hyllytyksessä ei olisi ollut tarpeeksi kestämistä. Sekään ei aina pitänyt, koska teini tai teinin äiti saattoivat koska tahansa poiketa sovitusta yksipuolisella ilmoituksella.

Jos sinunkin miehesi on samanlainen tossu, niin juokse. Se mies ei muutu koskaan.

Vierailija
12/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä täysipainoista parisuhdetta voi elää siellä kotona riippumatta siitä, näyttääkö teini siellä välillä nenäänsä vai ei?

Eiköhän normaali täysipainoinen parisuhde ole vaikka ruuanlaittoa, lenkillä käymistä, saunomista, joskus ulkona käymistä jne. Miten teinin läsnäolo tai läsnäolemattomuus tähän vaikuttaa?

Vierailija
13/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kettu haluaisi käydä kolossa.

Vierailija
14/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä täysipainoista parisuhdetta voi elää siellä kotona riippumatta siitä, näyttääkö teini siellä välillä nenäänsä vai ei?

Eiköhän normaali täysipainoinen parisuhde ole vaikka ruuanlaittoa, lenkillä käymistä, saunomista, joskus ulkona käymistä jne. Miten teinin läsnäolo tai läsnäolemattomuus tähän vaikuttaa?

Haluan miehen huomion kokonaan itselleni.

ap

Vierailija
15/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusmies. Rentouttaa, kun ei tarvi olla omien lapsien kanssa.

Perusnainenhan se onkin aina niin aurinkoinen teiniensä kiukutellessa.

Vierailija
16/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni lapset tulevat ja menevät miten tahtovat ja niin sen kuuluukin mennä, tämä on kuitenkin enemmän heidän kotinsa kuin minun. Tulivat jopa pariksi vuodeksi asumaan tänne. Minulla ja omilla lapsillani on oma koti. Toimii.

Vierailija
17/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jo on ongelmat. En oikeasti ymmärrä mikä tässä on hätänä 😂

Aikuiset seurustelee ihan rauhassa ja jos toisesta välittää oikeasti ja oikeat perhearvot merkitsevät niinkuin normaalille ihmiselle, niin suhtautuu lapsiin kuin perheeseen kuuluu. Eihän teineissä edes ole mitään samalla tavalla kuormittavaa kuin pienempien lasten jatkuvassa läsnäolossa, vaikka olisivat kuinka ihania muuten. Kunhan pyrkii olemaan aito ja reilu teiniä kohtaan, niin kyllä se yleensä kantaa. Eivätkä he iholle pyri joka tapauksessa juurikaan. Mikä siis noin hätä? Jos kyse on seksistä niin kai nyt aikuiset ihmiset osaa sen verran hillitä himojaan että sumplii omia hetkiä kun lapset on koulussa, harrastuksissa, kavereilla, tai vaikka käy kaksin jossain välillä. Normaali elämä ei pyöri pelkän seksin ympärillä ja sitäkin hyvää kannattaa välillä odottaa ja vaalia yhteyttä sen fiilistelynkin ja muun lämmön kautta. Kasva aikuiseksi ap. Olet aikuisen kengissä nyt kun olet perheellisen miehen kanssa yhteen lyöttäytynyt. 

Vierailija
18/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapset käy joka toinen viikonloppu, minun lapset viikko-viikko. Lomilla miehen lapset on enemmän meillä. 

Lapsien toiveita kuunnellen ja tapaamisia sovitellaan tarpeen mukaan. Vanhemmat sopii missä nuoret on milloinkin eli yllättäen kukaan ei kodin ovelle ilmesty. 

Elämä ei pääty siihen, että nuoria on kotona. Toki perhe-elämä on erilaista, kuin kahden aikuisen kahdenkeskinen aika.

Vierailija
19/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menevät harrastuksiin tai kavereille, niin aletaan paneen.

N41

Vierailija
20/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jo on ongelmat. En oikeasti ymmärrä mikä tässä on hätänä 😂

Aikuiset seurustelee ihan rauhassa ja jos toisesta välittää oikeasti ja oikeat perhearvot merkitsevät niinkuin normaalille ihmiselle, niin suhtautuu lapsiin kuin perheeseen kuuluu. Eihän teineissä edes ole mitään samalla tavalla kuormittavaa kuin pienempien lasten jatkuvassa läsnäolossa, vaikka olisivat kuinka ihania muuten. Kunhan pyrkii olemaan aito ja reilu teiniä kohtaan, niin kyllä se yleensä kantaa. Eivätkä he iholle pyri joka tapauksessa juurikaan. Mikä siis noin hätä? Jos kyse on seksistä niin kai nyt aikuiset ihmiset osaa sen verran hillitä himojaan että sumplii omia hetkiä kun lapset on koulussa, harrastuksissa, kavereilla, tai vaikka käy kaksin jossain välillä. Normaali elämä ei pyöri pelkän seksin ympärillä ja sitäkin hyvää kannattaa välillä odottaa ja vaalia yhteyttä sen fiilistelynkin ja muun lämmön kautta. Kasva aikuiseksi ap. Olet aikuisen kengi

Miksi sitten vastasit, jos et edes ymmärtänyt mistä on kyse?

Mä olen se, joka erosi vuoroviikkoisästä - enkä heitä enää edes vilkaise. En yllättynyt lainkaan, että täällä on eroäidit selittämässä miten hienosti toimii, kun miehen lapset käy silloin tällöin asumassa sitä yhteistä kotia. Voin kertoa, että tilanne on aivan toinen kun yhteistä kotia ja omia lapsia ei ole. Ei lapsettoman naisen kannata seurustella eroisien kanssa. Ja nyt mammat tulee kertomaan, että ei niin, jos kerran on niin lapsellinen, itsekäs ja huomionkipeä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi