Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko aika kirjottaa blogi

Vierailija
29.01.2024 |

Niistä Robetts Coffee ajoista. Huhhuh mitä valheita niistäkin liikkeellä. Hei kukaan ei sitten joutunut konkkaan, jos sellaisia huhuja oli ja omat sai takaisin.

Mutta buhahaa vaan, jos joku luuli,että se olisi ollut mun oma idea, että nyt "tyttö lähtee yrittäjäksi" hehheh enhän mä siinä yrittäjä ollut. 

Muutama seikka:

-Idea ei mun, vaan miehen, enkä olisi ikinä halunnut oman sukulaisen asuntoa pantiksi, mutta kun tuo yksi ei keksinyt mitä tehdä elantonsa eteen, painosti suunnilleen tuohon. Totta kai olin laskenut, että omat siitä saa takaisin, vaikka ei itselläni realistisesti ollut mitään satumaisia kuvitelmia rahanteosta. 

Riskijuttu, mutta onneks ei päättynyt huonosti.

Ja hei niille jotka paheksuu, että siinä se taas veti samalla Kelan rahoja. No Sherlock. Jumala.. uta en kai mä pelkällä työttömytskorvauksella tee töitä. Eihän tuo mitään palkkaa tuonut. Vähän taskurahaa päälle. 

Kyllä pimeänä jossain  kebab paikassa olisi tienannut paremmin. Että se siitä paheksumisesta. Yksikin idari kiilusilmä tuli jostain työkkärin kursseilta kuikuilemasn sinne: "Ai sä olet täällä" kuu niinpä olen. 

Ja hei, jos nyt mietitään vähän niitä rikoksia mitä mulle tehty valtion toimesta vuosikymmeniä, ihan kun omatuntoni pitäisi kolkuttaa mistään. Juujuu nyt ryhdistöydytään kunnon kansalaisiksi ja veronmsksajiksi jooh....ihan omaks parhaaksi ja kato että saadaan hyvä mieli niille, jotka vähän rikoksia tehneet. 

Ei tässä sen hullummin mene paitsi businesskumppanin kanssa välillä vaikea neuvotella...

Ja oman äitinsä "hyväksikäytöstä". Onneksi oma äiti oli niin ihana, että erittäin vaikeassa tilanteessa auttoi raha-asioissa esim. asunnon suhteen. Ihan omasta tahdosta auttoi lastaan ja lapsenlapsiaan. Kaikki vanhukset ei ole itsekkäitä paskiaisia,kun näkevät lapsensa pulassa. Jotkut vissiin kqtkeria siitäkin.Tosin ei hän itse eikä moni muukaan olisi osannut odottaa noita järjettömiä vuokrankorotulsia. Tuolloinhan ei auttaminen sinänsä aiheuttanut ongelmia. Tuskin olisin itse antanut auttaa jos niin olisi ollut. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi