Salmiakki-aakkoset
Muistatteko vanhat perinteiset salmiakki- ja hedelmä-aakkoset. Paljon parempia kuin nykyiset "marmeladi"aakkoset.
Ostausitteko vanhan ajan salmiakki-aakkosia, jos tulisi uudestaan myyntiin?
Kommentit (18)
Minulle aiheuttivat peräsuolen laskeuman.
Fazer tunkee samaa kamaa eri muotoon. Ässä mix, pantterimix, hedelmä aakkoset on kaikki samaa mössöä.
sitten jos halutaan lisätä valikoimaa tehdään näistä liitu lakun ja suklaan kanssa mixi ja avot!
Kaipaan pehmeitä turkinpippuri papanoita.
Koska niitä oli myynnissä? Tämä mennyt ohi.
Ihania olivat ja myös sekoitettuna hedelmäaakkosiin. Sirkukset ei kelpaa, koska erillisistä saa parempia komboja, esim kaksi punaista ja yksi musta tai useampi erivärinen hedelmä ja kaksi tai kolme mustaa. Tämä yksi ja yksi kombo on kaikista hölmöin.
Ja myös merkkarit haluaisin takaisin. 😋
Joo, ne vanhat 80-luvulla tai olikohan se 90-luvulla myynnissä olleet aidot salmiakkiaakkoset, ihan mahtavia! Ne olivat ohuita ja sitkeitä, ja tosi voimakkaan salmiakkisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne vanhat 80-luvulla tai olikohan se 90-luvulla myynnissä olleet aidot salmiakkiaakkoset, ihan mahtavia! Ne olivat ohuita ja sitkeitä, ja tosi voimakkaan salmiakkisia
Joo ne oli niiiiiin hyviä!!! Nykyiset pahoja. En edes osta.
Apteekin litteät salmiakin myls takaisin.
Jos saisi vanhat salmiakki ja hedelmä aakkoset takaisin en ostaisi muita karkkeja!
Karkit olivat ennen tosiaan maukkaampia. Royal patukkakin on menty pilaamaan. Nykyään se on kuin jotakin joulukalenterin mautonta ja mitäänsanomatonta suklaata.
Joo, mainoksessa on niin hyvännäköisiä, mutta pussissa olevista ei sitä kirjainta yleensä erota. Ja ovat lötköjä.
Vierailija kirjoitti:
Sirkukset on parhaita.
Eivät todella ole. Aakkosten sekoittelujen irvikuvia lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Karkit olivat ennen tosiaan maukkaampia. Royal patukkakin on menty pilaamaan. Nykyään se on kuin jotakin joulukalenterin mautonta ja mitäänsanomatonta suklaata.
ennen käytettiin sokeria ja rasvaa. Olen kuulut että jenkeissä tutu patukat mitä täälläkin saa olisi paremman makuisia.
Vaikuttas joulupukin muorin perseestä tulleilta papanoilta noi suklaarusinat.
Minä kaipaan niitä isoja merenneitosalmiakkeja. Irtokarkkina myytiin vielä ysärin alussa. Muistaako kukaan?
Niitähän oli jossain vaiheessa, ja ai että oli hyviä. Sitten lopetettiin taas.