Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tilaa netistä farkkuja, voiko materiaalien perusteella tietää onko ne pehmeää vai koppura kangasta?

Vierailija
29.01.2024 |

No kertokaas

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% puuvilla on koppuraa ja jos lycraa mukana on pehmeää.

Vierailija
2/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuvilla koppuraa? Se on jämäkkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä mene näinkään. Pesuilla ja harjauksella puuvillasta saa miten pehmeää tahansa.

Vierailija
4/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän lycraa, sitä pehmeämpää ja huonommin pesuja kestävää.

Vierailija
5/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestani halusin "peltifakut". Ei, ei löytynyt niin millään naisten mallia. Halusin siis jäykkää sataprosenttista puuvilladenimiä. Torista lopulta löytyi sellaiset miesten farkut. Täydelliset! Ne on ollut mulla nyt reilun vuoden, eikä ne ole menneet miksikään. Yhä vaan on ryhdikkäät. Ne naisille myytävät "venyy ja paukkuu kuin purukumi" olisivat jo hiutuneet olemattomiin.

Vierailija
6/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puolestani halusin "peltifakut". Ei, ei löytynyt niin millään naisten mallia. Halusin siis jäykkää sataprosenttista puuvilladenimiä. Torista lopulta löytyi sellaiset miesten farkut. Täydelliset! Ne on ollut mulla nyt reilun vuoden, eikä ne ole menneet miksikään. Yhä vaan on ryhdikkäät. Ne naisille myytävät "venyy ja paukkuu kuin purukumi" olisivat jo hiutuneet olemattomiin.

Eiks ne ole ikävän tuntuiset jalassa

Vierailija
7/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks ne ole ikävän tuntuiset jalassa

Ei ne ole. Olihan se vähän hazardi ostaa ne sovittamatta Torista mutta kävi hyvä tuuri ja ne istuvat täydellisesti. Kun farkut on oikeaa kokoa, ei ne paina eikä purista .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan