Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa ovistestien tekemistä?

10.01.2007 |

Olen testannut jo monta kiertoa, mutta en ole saanut posit. tulosta. Yritän laskea ja ajoittaa ajankohtaa ohjeiden mukaan. Verikokeissa sain tuloksen, että ovulaatio tapahtuu. Tässä kierrossa aloitin testaamaan päivän myöhemmin kuin ohjeessa oli, mutta neg. tulos jo parina päivänä. Kannattaako nyt jatkaa vai säästää testit?

Pitäisikö testata aikaisemmin kuin ohjeessa on? Kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen aina joutunu testaamaan aika monta paivaa (5-6)... ja joskus olen saanut vinkkeja etta kannattas testata kaksi kertaa paivassa (siis jos ei meinaa onnistua tai nakyy haaleta viivaa) -lh hippu voi olla joillakin ohi nopeesti. mullakin lekurit vaitaa etta ovis tapahtuu kun verinaytteessa niin nakyy -ja niinhan se kait on, mutta testeilla on ollu vaikeus saada tulosta.

siis sinuna jatkaisin testaamista ja ehka jopa aamuin illoin...(ei tosin aikasin aamulla vaan ehka klo 11:00 aikaan ja taas illalla)

Onnea!

Vierailija
2/2 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LH:tahan ei erity yöllä eli pitäisi tikuttaa klo 10-20 välillä. Itse tikutan kp 7 alkaen vaikka ovis kp14-16 ja sitten kun viiva alkaa tummua alan tikuttamaan 2-3 kertaa päivässä ettei vaan mene ohi. Kerran tummat viivat näkyi vain yhdessä tikussa koko testausaikan kun esim tässä kierrossa tummat viivat näkyi 3 päivän ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan