Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saludo on yllättävän hyvää kahvia

Vierailija
28.01.2024 |

Siinä on jotenkin sellainen "pehmeä" maku, joka tekee siitä hyvää kahvia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ollakin jos ei hyvästä oikeasta kahvista mitään tiedä.

Olen juonut Presidentti erikoiskahveja, mutta silti parhaat kahvit ovat Saludo ja Juhla Mokka. 

Siis kokemuksesi ns oikeasta kahvista on suomalainen kahvi ja paahto Presidentti? 

Samoja pavuista on kaikki kahvit tehty.

Ootko oikeesti tyhmä vai esitätkö vain?

Vierailija
22/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ollakin jos ei hyvästä oikeasta kahvista mitään tiedä.

Olen juonut Presidentti erikoiskahveja, mutta silti parhaat kahvit ovat Saludo ja Juhla Mokka. 

Siis kokemuksesi ns oikeasta kahvista on suomalainen kahvi ja paahto Presidentti? 

Samoja pavuista on kaikki kahvit tehty.

Et ole kahvipaahdosta koskaan kuullut? 

jätetään tämä keskustelu tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielestäsi Saludo on hyvää, saat varmaan orkun jos maistat K-menun kahvia.

Vierailija
24/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää on Saludo, justiin join vaalikahvit hillomunkin kera.

Oli aito palmuöljymunkki?

Leipomomyymälästä ostettu, mitä lie rasvaa. Myönnettäköön vielä, että kahvikupposeen laitan kahvin lisäksi paljon maitoa ja sokeria.

Vierailija
25/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kun sanoisi että tojota on yllättävän hyvä auto 😂

Kyllä halpistuotteet on aina halpistuotteita

Toyota on luotettavin auto mikä on olemassa.

Tuolla logiikalla Saludo on luotettavin kahvi...

Vierailija
26/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että puhut stubbista, kun jotenkin sille sopisi nimeksi Saludo.

Vierailija
27/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että puhut Subbista, kun sille sopisi nimeksi Saludo.

Vierailija
28/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kahvi on tumma valmiiksi paahdettu eikä mikään raa aksi jätetty vaalea paahto joka AIHEUTTAA herkemmille vatsanväänteitä.

Tumma paahto ja kahvikoneilla tuoreista pavuista tehtynä kotona- et vaihtaisi enää markettien tavis kahveihin

halvoissakin vaikuttaa paljon se, mikä annostus ja juodaanko kuumana tai maidon, kerman ja sokerin kanssa.

Huono kahvi jossain esson baarissa huonoimmillaan voi pilata koko kahvihetken jos vakiokahvinkeittäjä on joku muu.

Vierailija
29/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kahvi on tumma valmiiksi paahdettu eikä mikään raa aksi jätetty vaalea paahto joka AIHEUTTAA herkemmille vatsanväänteitä.

Tumma paahto ja kahvikoneilla tuoreista pavuista tehtynä kotona- et vaihtaisi enää markettien tavis kahveihin

halvoissakin vaikuttaa paljon se, mikä annostus ja juodaanko kuumana tai maidon, kerman ja sokerin kanssa.

Huono kahvi jossain esson baarissa huonoimmillaan voi pilata koko kahvihetken jos vakiokahvinkeittäjä on joku muu.

Vaalea paahtoisessa kahvissa on enemmän antioksidantteja ja maistuu myös paremmalta.

Vierailija
30/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen työväestön kahvi on saludo. Ostan kotia Presidentti kahvia vihreä paketti. 

Mikä tässä presidentti kahvissa on niin erikoista? Join itsekin presidenttiä, mielestäni tämä presidentti on parempaa kuin juhlamokka. Sinun mielestä presidentti on maailman parasta kahvia.

Vierailija
31/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku juhla mokka ylistyskeskustelu.

Vierailija
32/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina ollut hyvää.

Vierailija
33/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huomaa mitään eroa jonkun presidentin ja saludon tai rainbown vaaleapaahtoisten välillä. Hyväksi ja hinta-laatusuhteeltaan parhaaksi olen todennut rainbown tummapaahtoiset pavut ~11e/kg. Juhlamokan vaaleapaahtoisen voi jo laskea pahan makuiseksi kahviksi.

Jos juo kahvinsa jostain viikko sitten avatusta paketista keitettynä, on aika turha miettiä mitään kahvimerkkejä, kun kahvi on joka tapauksessa jo pilalla.

Vierailija
34/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saludoa saa myös tummalla paahdolla.

Vierailija
35/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut saludoa siitä asti kun heiltä tuli valkoinen juhlapakkaus. Tätä pakkausta ei ole tullut takaisin vaikka olen lähettänyt palautetta ja pyytänyt valkoista pakkausta takaisin. Saludo on vaikeuksissa koska juhla mokkaa myydään tarjouksessa. Ihmiset ostavat vain tarjouskahvia. Saludon maku vaihtelee sadon mukaan. Joskus tulee normaalia parempaa laatua ja sitten taas huonompaa, joka saa minut vaihtamaan hetkeksi merkkiä. Pidän saludoa minun ykköskahvina. Jos saludoa ei olisi saatavilla niin joisin pelican rouge ja brazil kahvia.

Vierailija
36/38 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut saludoa siitä asti kun heiltä tuli valkoinen juhlapakkaus. Tätä pakkausta ei ole tullut takaisin vaikka olen lähettänyt palautetta ja pyytänyt valkoista pakkausta takaisin. Saludo on vaikeuksissa koska juhla mokkaa myydään tarjouksessa. Ihmiset ostavat vain tarjouskahvia. Saludon maku vaihtelee sadon mukaan. Joskus tulee normaalia parempaa laatua ja sitten taas huonompaa, joka saa minut vaihtamaan hetkeksi merkkiä. Pidän saludoa minun ykköskahvina. Jos saludoa ei olisi saatavilla niin joisin pelican rouge ja brazil kahvia.

Mä ostan tarjouksessa olevaa kahvia jos se on sitä mitä mä juon. Juhlamokkaa en ole ostanut muutamaan vuoteen. Juon vain tummaa paahtoa.

Vierailija
37/38 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken oli Saludo tarjouksessa Prismassa ja S-marketissa 2 pakettia 5€.

Vierailija
38/38 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri saludoa jemmaan. Pj yksi ja sj kaksi kpl.