Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33v nainen ja käytän hiuksissani rusetteja ja käytän printtipaitoja se ärsyttää muita ihmisiä

Vierailija
27.01.2024 |

koska mun pitäisi pukeutua näköjään jakkuihin ja muihin aikuismaisiin vaatteisiin!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele 

Provoa muualla. 

Vierailija
2/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jokaisesta ärsyyntyneestä ihmisestä yksi rusetti lisää. Kyllä he lopulta oppivat läksynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet päätellyt että ärsyttää?

Vierailija
4/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika lapsekasta.

Vierailija
5/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, itsekin olen 33 ja ainakin nuoremmat poitsut tykkää 😎

Vierailija
6/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieren myös julkisilla paikoilla täysin avoimesti. Päästelen todella pahan hajuisia päästöjä melkein koko ajan.  Ihmiset paheksuvat tätäkin. Ihmettelen miksi, koska se on täysin luonnollista ja normaalia.

Ap

Vierailija
7/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä ärsyttää? Itse olen 31v ja käytän mm. jättimäisiä cargo-farkkuja ja pidän hiuksia kahdella letillä, ei ketään ärsytä. 

Välttelen muutenkin ihmisiä joiden mielestä pitäisi mennä jonkun ankean kaavan mukaan ja alkaa tylsäksi ja jäykäksi tietyn ikäisenä. 

Vierailija
8/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miks se ärsyttää? :D kjehhh!!!!!!! 

Vierailija
9/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös jouluvaloja ikkunassa tirksss!!!!

Vierailija
10/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla myös tiukka vartalo ilman tisuja ja ridaat ujosti miehen kikulilla välillä oih daddyä kiljahdellen :)

Oispa...😜

Daddy

Kieltämättä tuollainen tyyli jollain pontsolla olisi lähinnä huvittava. Jotkut japsi- ja koreatytyt näyttävät teineiltä pitkään ja sen tyyppisille tuollainen skidityyli käy.

Minusta tuo ei kyllä ole mikään skidityyli. Ts miksi ihmeessä jotkut hiusrusetit tai printti paidassa olisi _skidityyliä_ tai mitään ihmeellistä ylipäätään? :D

Itse ainakin pukeudun fiiliksen ja tilanteen mukaan, välillä rennommin ja välillä hienommin jne. 

Vierailija
11/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miks se ärsyttää? :D kjehhh!!!!!!! 

Ei hän sanonut, että ärsyttää. Ihan oma tulkintani on, että lapsekasta = ärsyttää. 

Mä kyllä voin ihan rehellisesti myöntää, että ärsyttää. Jotkut letit vielä menee, mutta tuollainen tahallaan ärsyttämismielessä tehty lapsekas tyyli ei. Ainoa paikka missä joutuisin tekemisiin on työ ja siellä haluan olla aikuisten kesken. Siksi. Muuten ihan sama vaikka pukisit vaipat päällesi vapaalla ja joisit tuttipullosta.

Vierailija
12/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla myös tiukka vartalo ilman tisuja ja ridaat ujosti miehen kikulilla välillä oih daddyä kiljahdellen :)

Oispa...😜

Daddy

Kieltämättä tuollainen tyyli jollain pontsolla olisi lähinnä huvittava. Jotkut japsi- ja koreatytyt näyttävät teineiltä pitkään ja sen tyyppisille tuollainen skidityyli käy.

Minusta tuo ei kyllä ole mikään skidityyli. Ts miksi ihmeessä jotkut hiusrusetit tai printti paidassa olisi _skidityyliä_ tai mitään ihmeellistä ylipäätään? :D

Itse ainakin pukeudun fiiliksen ja tilanteen mukaan, välillä rennommin ja välillä hienommin jne. 

Minusta, minusta ja minä itse. Niinpä. Tee sinä itse ihan kuten haluat. Tässä kysyttiin mielipiteitä. Yhtä lapsellista, kuin nuo rusettisi ja pikkusaparosi, on vängätä toisen mielipidettä "miksi ihmeessä", kun et sinä itse edes halua vastausta, kun et edellistäkään kuuntele. 

Vierailija
13/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko sulla se sugardaddy, jonka kikkeliä lipaiset samalla ujoja silmäyksiä saparot ja rusetit heilahdellen. Ja jos olet läski niin näytät vain huvittavalta. Tuollainen tyyli vaatii hoikan, jopa laihan vartalon.

Vierailija
14/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa jotkut rusetit. Mutta siinähän takerrut epätoivoisesti menetettyyn lapsuuteen, jos siltä tuntuu.

Vierailija
15/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi printtipaidat tehty siis 3d-tulostimella? Tuleeko semmoisella hyvä kuituun verrattuna? Vai printtaako se sen kuitenkin kuitu kuidulta? Paljonko maksaa per kappale, saako omalle ruumiinrakenteelle sopivan?

Vierailija
16/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mangahörhö

Vierailija
17/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa jotkut rusetit. Mutta siinähän takerrut epätoivoisesti menetettyyn lapsuuteen, jos siltä tuntuu.

Miksi on noloa? Ja miksi rusetit on määritelty vain (tyttö)lasten käyttöön? Kuka on määritellyt? 

Vierailija
18/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän myös printtipaitoja. Olen 50 v. Tykkään Marimekon printeistä erityisesti. Kaksi lettiä letitän hiuksiini, kun lähden juoksemaan tai hiihtämään. Pysyvät niillä parhaiten. 

Vierailija
19/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mangahörhö

Niin no jos on mangahörhö tai vastaava, niin miksi pitäisi muuttaa tyyliä? 

Ihmeellisen rajoittuneita vastauksia tässä ketjussa joillain, tuo yksikin pakottaa jotain sugardaddy-fantasiaansa vaikkei se liity edes mitenkään siihen, millainen tyyli jollain on. Itselle naisena ei tule edes mieleen moinen.

Vierailija
20/20 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 35 ja en kyllä usko et kukaan oikeesti katsoo pahalla. Ei se iän määrittäminen ulkonäön perusteella ole niin helppoa. Käytän myös printti paitoja ja pelaan pleikkaa illat. Ehkä joku on sitä mieltä että aikuistu nainen mutta oma on elämäni eikä kenenkään muun. Pidä lippu korkealla ja käytä niitä vaatteita mistä pidät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä