Tilasin Ellokselta Ahkkan laskettelutakin ulkoilutakiksi, mutta se on vähän naftin kokoinen ja mietin, että palautanko
Kyllä se kiinni menee, mutta etenkin rintojen kohdalta tiukka. Pystyn kyllä liikkumaan se päällä.
Tilanne on se, että mulla on painonpudotus menossa ja tähän mennessä paino tippunut 15kg ja vakaa aikomus on päästä normaalin painon puolelle. Siihen on vielä matkaa koska paino on 110kg. En kuitenkaan jaksa enää olla ylipainoinen vaan nyt teen tämän oikeasti.
Tuo takki oli Elloksella laskettelutakki nimellä, mutta tuo olis sopivan ohut muuhunkin ulkoiluun kuten hiihtämiseen ja lopputalven kävelylenkeille. Mietin, että kun takki kerran mahtuu kuitenkin päälle vaikka onkin tiukka, niin kyllähän se painon pudotessa alkaa olla sopivampi. Ja sitten kun siitä tulee liian iso, niin voi myydä pois koska on kuitenkin hyvä merkin ja laadukas takki. Alla ajattelin käyttää merinovillakerraston paitaa eli on ohut paita.
Eli kannattaisiko vain pitää takki?
Kommentit (5)
Itse en tykkäis ulkoilla naftissa takissa yhtään, huono lämmöneristys ja liikeradat ei oo rentoja. Palauttaisin ja ostaisin vaikka jonkun edullisemman mut kivannäköisen ja sopivan kokoisen tilalle.
Onhan siinä motivaattori aina kun laitat takin päälle. Jos olet varma että laihdut niin pidä, muuten vaihda isompaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä motivaattori aina kun laitat takin päälle. Jos olet varma että laihdut niin pidä, muuten vaihda isompaan.
Todellakin aion laihtua. En halua enää olla ylipainoinen. Olen löytänyt tavan miten mun pitää syödä, että paino tippuu. Liikuntaa olen lisännyt vähitellen kuntoa kohottamaan. Opiskelut ja työt vain vie aikaa niin paljon, että ei tahdo aika ja voimat riittää liikuntaan. Onneksi kotonakin voi tehdä jumppaa, kahvakuulailla yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, minusta ulkoilutakin kuuluu olla ns rento ja mieluummin hieman reilumpaa kuin naftimpaa kokoa, toisekseen rintojen kohdalta en todellakaan halua tiukkaa takkia. Ja alle haluan, että mahtuu muutakin kuin ohut pitkähihainen, jos siltä tuntuu.
Eli palauttaisin ja ottaisin seuraavan koon.
No ei kyllä huvita tilata seuraavaa kokoa koska tässä on vakaa aikomus pudottaa painoa. Kokoa isompi olisi nopeammin liian iso. En kyllä hiihtäessä tarvitse tuollaisen takin alle muuta kuin sen merinovillaisen kerrastopaidan. Sen verran kuuma siinä hommassa tulee tällä kunnolla. Kävellessä ei tule niin kuuma ja käytössä on paksumpi takki. En voi jalan kipujen vuoksi kävellä kovin rivakkaa vauhtia ja pitkiä matkoja. Hiihtäminen taas onnistuu paremmin eikä tule kipuja samalla tavalla.
Kesää kyllä odotan, että pääsee pyöräilemään! Talvella en uskalla pyöräillä vaikka olisi nastarenkaat. Kävelylenkeillä mulla on nastakengät.
Ap
No, minusta ulkoilutakin kuuluu olla ns rento ja mieluummin hieman reilumpaa kuin naftimpaa kokoa, toisekseen rintojen kohdalta en todellakaan halua tiukkaa takkia. Ja alle haluan, että mahtuu muutakin kuin ohut pitkähihainen, jos siltä tuntuu.
Eli palauttaisin ja ottaisin seuraavan koon.