Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sallitko miehellesi muilta naisilta flirttailun

Vierailija
27.01.2024 |

Saako miehellesi flirttailla? Vai tuletko vaikka heti miehen työpaikalle ja lyöt avarilla naista, jos aavistelet, että hän on hymyillyt miehellesi liikaa? Entä tilaisuuksissa, jossa olet paikalla. Saako miehesi elämänsä läksytyksen jos on läsnäollessasi puhunut liian kauan jonkun toisen naisen kanssa, tai vilkuillut häntä enemmän kuin kerran ? Uhkaatko erolla?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutama munahaukka yrittänyt miestäni baarissa. Säälittäviä ihmisiä, jotka luulevat itsestään liikoja. No, sinnepä jäivät suu auki ihmettelemään, kun mies ei halunnut keskustella heidän kanssaan. 

Vierailija
22/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies tai minä ei saisi flirttailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain jane austenin romaanissa todettiin mustasukkaisuudesta  jotenkin niin että eihän se ole paha jos kumppanisi saa ihailua vierailta. Vain kumppanisi käytös siinä tilanteessa voi tehdä olosi sietämättömäksi. 

Vierailija
24/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutama munahaukka yrittänyt miestäni baarissa. Säälittäviä ihmisiä, jotka luulevat itsestään liikoja. No, sinnepä jäivät suu auki ihmettelemään, kun mies ei halunnut keskustella heidän kanssaan.

Älytön ajatus. Itsellänikin oli vaimo, joka oli noin mustasukkainen. Nyt on jo  entinen.

Vierailija
25/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on elämän suola, ja jokaisen pitäisi saada nauttia siitä. Mun mies on komea ja upea, ja ihan varmasti työkaverinsa hänelle flirttaavat. Ja se on ihan ok, koska hän ansaitsee sen :)

Minä flirttaan ja mulle flirttaillaan, jotain iloa harmaaseen arkeen. Ja kuitenkin me olemme yhdessä <3

Vierailija
26/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytön ajatus. Itsellänikin oli vaimo, joka oli noin mustasukkainen. Nyt on jo  entinen.

Minua ei kiinnosta sinun suhteesi. Tai ei sinulla ole edes suhdetta koskaan ollutkaan.

Vierailija
27/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen mies mutta jos tarkoitusperä on vain mustasukkaisuuden luonti se on ihan ok, liian pitkälle menee vain todellinen pettäminen

Miksi kukaan haluasi aiheuttaa kumppanissaan mustasukkaisuutta?

Jotkut vaan tarvitsee sitä elämässään. Kumppanin kiusaaminen ja jopa muiden ihmisten ihailu ja kiinnostus järjestää toiselle tunne ravistuksen ja se voi kohottaa hänen mielialaa yleisesti.

Vierailija
28/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu kuuluu elämään ja sallin sen miehelleni ja hän minulle. Eihän siinä mitään pahaa ole. Aamulla hän kuitenkin herää minun vierestä.

Vierailija
29/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sallin, jos hän enää jaksaa, onhan hänellä jo ikääkin 81 vuotta.

Vierailija
30/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa mutta ei koskettaa , puhua saa mutta ei avautua etenkään parisuhteestamme. Kaveri voi olla mutta ei rakas ystävä.

Himoita voi ( ei ksi sitä voi estää kukaan) mutta teot on kielletty, esim. Kehuminen, sillä mielin flirttiailu ja myöskin masturbaatio kuville jne.

Vierailija
31/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta sinun suhteesi. Tai ei sinulla ole edes suhdetta koskaan ollutkaan.

On ollut "suhde" jo 36 vuotta.

Vierailija
32/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekemisesi ja käytös, mitä et voi  tunnustaa puolisollesi ääneen, on pettämistä..

Vierailija
33/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sallin, mitäs pahaa siinä on? Ei pieni flirtti ole niin vakavaa. 

Vierailija
34/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sallin, mitäs pahaa siinä on? Ei pieni flirtti ole niin vakavaa.

Itsekin sallin. On olemassa muijia, joilla on huono itsetunto ja pitävät kiinni kynsin hampain ukoistaan.

Vierailija
35/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kysyt?

Vierailija
36/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakastavassa parisuhteessa ole tarvetta muiden kanssa flirttailulle. Koskee kumpaakin sukupuolta.

Näin on.

Vierailija
37/37 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kysyt?

En ole ap, enkä ole kysynyt mitään.