Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö työstäsi? Koetko " työahdistusta" ?

Vierailija
10.01.2007 |

Millä alalla olet? Ahdistaako töihin meno koskaan? Oletko lapsuutesi unelma-ammatissa?

Itse olen lastentarhanopettaja. Välillä rakastan työtäni, välillä se uuvuttaa minut täysin ja mietin alan vaihtoa... Lomien jälkeen töihin meno ahdistaa, mutta yleensä arki tempaa mukaansa ja ahdistus helpottaa. Olen aina halunnut työskennellä lasten parissa, mutta nyt en enää ole varma. Jatkuva hälinä ja suuri vastuu väsyttää.

Saa nähdä, mitä tässä keksii...

Muiden kokemuksia ja tuntemuksia kuulisin mielelläni... Onko " työahdistus" normaalia, kokevatko kaikki sitä välillä...? ja mukavista ammateista kuulisin myös mielelläni ; )

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja aiheesta.. toivoopi .ap

Vierailija
2/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sh. En ole mitenkään unelma ammatissa, mutta pidän työstäni. Työ olosuhteet vaan ovat välillä liian rankat. Liikaa potilaita, liian vähän aikaa.

Työskentelen ns. puoliakuutilla osastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka heikko, arvostus nollassa ja työtä ihan liikaa ja koko ajan pahenee. Sääli sinänsä, sillä itse työ on ihan kivaa. Ei kylläkään lapsuuden unelma-ammatti.

Vierailija
4/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee ap

Ja lisää...

Vierailija
5/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millä alalla olet? Ahdistaako töihin meno koskaan? Oletko lapsuutesi unelma-ammatissa?

Tai sit ahdistun sen takia, koska olen vasta kk:n ollut, enkä vielä tajua kaikkea. Mutta onneksi on ohimenevä ilmiö.

Logistiikan alalla. Ei ahdista, vaihdoin uuteen työpaikkaan vaativammalle osa-alueelle ja nyt töihin meno on jopa mukavaa. Ei mulla ole koskaan ollut unelma-ammattia.

Vierailija
6/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu ja toimin pankissa esimiestehtävässä. Pankinjohtajaksi päätin pyrkiä jo lukiolaisena ja nuoruuden haave on toteutunut.

Kohta kymmenvuotisen urani aikana ei ole tullut työahdistusta, varmaankin siitä syystä, että olen vaihtanut työtehtäviä 2-3 vuoden välein. Olen onnekas, että olen sellaisella alalla ja sillä tavalla kouluttautunut, että se on mahdollista. Toisaalta työ on äärettömän mielenkiintoista ja voittaa kotiolot mennen tullen:)

Vierailija
7/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotöitä teen, mukava työ, lämmin työilmapiiri, aivan ihanat työkaverit, hyvä pomo, suht vapaat työajat. Palkka tietenkin voisi olla parempi, mutta eihän kaikkea voi saada.

Vierailija
8/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli tosi rankkaa työtä ja siihen nähden huonolla palkalla. Nyt työskentelen farmaseuttina ja työ mukavaa, mielenkiintoista, vaihtelevaa ja työtiimi ihana. Palkkakin vähän parempi ja muut edut hyvät sekä koulutukseseen pääsee usein kun sairaanhoitajana sai vain haaveilla mistään eduista tai koulutuksista. Nykyään vähintään kerran viikkoon itsekin mietin että onpas kiva tehdä töitä, eikä ole vielä kertaakaan ahdistanut lähteä töihin.

Vierailija
9/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis työssä nyt ei sinänsä ole mitään vikaa, lähinnä työpaikassa. siispä lähden sieltä heti kun vaan pääsen. toisaalta oon yrittänyt päästä pois jo melkein vuoden ajan, siinä onnistumatta. musta on aivan hirveetä lähteä töihin, mua ahdistaa jo tänään että huomenna taas joutuu menemään. välillä tuntuu että mä otan kohta loparit vaikka ei ois uutta paikkaakaan tiedossa, ihan oman mielenterveyden takia.

ja mä oon siis pienessä lähikaupassa töissä, ja se on ehkä se työpaikan pienuus mikä ahdistaa kaikkein eniten. useimmat asiakkaat on tosi mukavia, ehkä sen takia sinne ylipäätään jaksaa mennä. palkka on perseestä, pomo sieltä samasta suunnasta. mä en oikein mitään positiivista löydä. eli siis ahdistaa, ja pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän