Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa ihmisen tekemään You Tube- videoita?

Vierailija
27.01.2024 |

Ns tavallisen ihmisenkin, joka (lähes) päivittäin esittelee arkipäiväistä elämäänsä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso samoja kuin ketjussa kerrotaan vaan jonkun teeman ympäriltä. En pidä itserakkautena tiedonvälitystä. Uutisetkin ovat rehellisempiä ja monipuolisempia You Tubessa.

Ahaa. Haiskahtaa että otit itse selvää?

Vierailija
22/25 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja teen Youtubeen opetusvideoita. Moni oppilas on sanonut, että videoistani on ollut heille hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on raha ja halu olla esillä. Ja osa kehtaa vielä väittää olevansa introvertti?! Oikeasti introvertti ei halua olla millään lailla esillä, saati esitellä elämäänsä muille you tubessa, puhumattakaan muissa sosiaalisissa tilanteissa tai somessa. Kuormitusta tulisi liikaa vaikka asuisi kuinka mettässä.

Vierailija
24/25 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-road ajoissa missä olen ollut ja ajeluporukkaa ollut hyvän laisesti sekä yleisöä vielä enemmän myös kuvaamassa niin harva niitä tallenteita on julkaissut mutta minä olen julkaissut ne mitä olen kerinyt kuvata auton kyydissä ja mitä ulkopuolelta  

Vierailija
25/25 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luovuus kiinnostaa monia. 

Ite en ees haluaisi tehdä, mutta työn puolesta pakko. Siis semmoisia missä oma naamakin näkyy. Jes! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän