Joko nyt saa heittää joululahjaksi saadut villasukat roskiin?
Ei ole ollut kenellekään perheessä mitään halua niitä käyttää. Teinien sukat on vielä joulupaperissa josta in hiukan päätä avattu.
Kommentit (45)
Lahjoita vähävaraiselle tai myy ne. Kyllä ne jollekin kelpaa.
Just tollasten ääliöiden takia teen sukkia ja muita neuleita enää itselleni. Lahjaksi tai pyynnöstä en tee.
Kukaan ei arvosta villasukkia niin kauan kunnes ei ole iän myötä verenkierto heikentynyt jaloissa.
Maalaisvanhukset taas alapeukuttamassa. Te ette ymmärrä kaupunkilaisten asumisesta ja olemisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mulla. Viluvarpailla ei voi ikinä olla liikaa villasukkia!
Mene lääkäriin. Verenkiertohäiriöt on vaarallisia.
En ole tuo jolle vastasit, mutta minun varpaitteni palelu on lääkärin määräämän lääkkeen sivuvaikutus.
Ap:lle voisi joku sitoa käsiin kiinni ne villasukat. Olisi edes hieman hankalampaa kirjoitella tänne typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh siis. Joudun pitämään villaa lämmittämässä raudotetussa nilkassa koko ajan tai sitä voi alkaa pistelemään.
Onko tuo villasukka pakkomielle joku sairauden oire ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätykseen saat laittaa. Roskiin et.
Tule mummo kaivamaan ne tuolta sekajätteistä makaronilaatikon kämpän keskeltä😆
Olet ihan hullu. Vie ne sukat edes hyväntekeväisyyteen pelastusarmeijan koriin jos et itse tarvitse sukkia. Kyllä joku tarvitsee niitä kipeästi.
Ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Ellei tarvitse villasukkia, älykäs ihminen kertoo sen kaikille, niin kukaan ei anna niitä hänelle, näin niitä tarvitsevat saavat ihania sukkia käyttöönsä. Liikun paljon luonnossa ja ulkoilen paljon pysyäkseni hoikkana ja terveenä. Melkein kaikissa omakotitaloissa on viileät lattiat. Villasukat ovat aina käytössä. Kiitos mummot!
Käsin kudottu? Siinä meni n. 30 tuntia hukkaan
Vie hyvä ihminen ne sukat kierrätyskeskukseen. Varmasti tarvitsevia riittää!
Miksi ihmeessä ne täytyy roskiin heittää? Oliko niissä jotain vikaa?
Kulunut aloitus. Mutta tuli siitä mieleen. Laitan omat tekeleeni näytille, kun tulee vieraita. Saavat ottaa, mitä haluavat. Mutta en siis tyrkytä mitään tai anna "yllärilahjana".
Ei sukissa ole mitään vikaa, se vika on aloittajan päässä.
Oletko varma, ettei teinien sukissa ole seteliä sisällä? Voi, veit jo roskiin!
Teen itse paljon käsitöitä. Tiedän miten hyvät ja jalkaan istuvat sukat tehdään. Sain tänäkin vuonna sukat, jotka oli hutaisten tehty ja suoraan sanottuna käyttökelvottomat. Purin ne takaisin langoiksi ja teen niistä joskus jotain oikeasti kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitin omahoitajalle ja sanoi, että ei mitään lääkäri vaan villasukkia, eri.
Miksi naureskeli?