Joko nyt saa heittää joululahjaksi saadut villasukat roskiin?
Ei ole ollut kenellekään perheessä mitään halua niitä käyttää. Teinien sukat on vielä joulupaperissa josta in hiukan päätä avattu.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen käyttänyt pölyrättinä.
Siihenkin ne on paskat.
ap
Lähetä Ukrainaan. JOku keräili sinne villavaatteita lähetettäväksi. Tai jos olet persu, voit lähettää moskvaan.
Kiva. Olet siis aikuinen kun sinulla on teinejä. Sillälailla.
Lähetä mulla. Viluvarpailla ei voi ikinä olla liikaa villasukkia!
Vie uffin laatikkoon. Hyppää itse perässä trolli.
Miksi roskiin heität? Myy hyvällä hinnalla jossain. Sano että oot tehnyt omin pikku kätösin.
Akuutimpaa olisi hakea apua pakkomielteeseesi.
Mun mies on aina naureskellut mun villasukille kotioloissa. Nyt hänellä on 3 paria ja rakastaa niitä🤣 Ei enää osaa olla ilman
Kierrätykseen saat laittaa. Roskiin et.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä Ukrainaan. JOku keräili sinne villavaatteita lähetettäväksi. Tai jos olet persu, voit lähettää moskvaan.
Na t seille kelpaa villasukat siinä missä muillekin.
Nythän just niitä tarvitaan, mulla on tuplat ollut nyt pari vko käytössä
Mielellään sitä tuollaiselle valittajalle ostaa tai tekee epämieluisia lahjoja. Itse saan aina vain hyviä lahjoja.
Minun tekemät joulu bling villasukat vietiin käsistä ja tilattiin lisää niitä. Olivat ne niin erikoisia ettei tuommoisia ole kukaan muu tehnyt.
En tee mitään perinteisiä raitasukkia vaan vähän erikoisempia. Tommoiset räsymaton näköiset kirjavat sukat eivät enää ketään kiehdo eikä kukaan halua sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mulla. Viluvarpailla ei voi ikinä olla liikaa villasukkia!
Mene lääkäriin. Verenkiertohäiriöt on vaarallisia.
Eikö ap:lla ole mitään tekemistä? Etätöitä tai jotain? Siivoisit vaikka vähän. Vie roskat
Vierailija kirjoitti:
Kierrätykseen saat laittaa. Roskiin et.
Tule mummo kaivamaan ne tuolta sekajätteistä makaronilaatikon kämpän keskeltä😆
Itse olen käyttänyt pölyrättinä.