Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi ystävää samassa kaupungissa jotka eivät tiedä toisistaan!

Vierailija
26.01.2024 |

Mitä teen? Meen huomenna kaupunkiin jossa kaksi ystävää. 

Pelkään että törmään tähän toiseen ollessani ystävän kanssa keskustassa!

Miten naamioidun?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää vain 1 mies per kaupunki, ettei tule tuollaisia tilanteita.

Kannattaa myös yrittää varoa sellaisia ystäviä ja kavereita jotka kovasti haluaisivat rajoittaa kenen toisen kanssa saa viettää aikaansa ja olla tekemisissä. - Totta kai läheisiä kannattaa yrittää kuunnella. Mutta pelkästään sen tähden tois(t)en kanssa ajanvieton rajoittaminen tai estely, että toinen on sukupuoleltaan, mitä on - on minusta typerää. 

Sinkkumies

Vierailija
22/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kauempana asuva ystäväni ainakin otti vähän nokkiinsa kun sanoin että voisi samalla reissulla kyläillä muillakin. Oli ensin kovin ottamassa osaa matkoihinkin mutta sitten muuttui ääni kellossa. Miten se asiaa miksikään muuttaa vaikka paluumatkalla olisin käynyt muillakin.

Minun kauempana asuva ystävä ilmoitti minulle lentonumeron jolla tulee kaupunkiini. Oli kuulemma niin kiireinen, ettei ehdi minua tapaamaan, mutta kyytiä ja yösijaa oli vailla. Minulla ei ole edes ajokorttia. En tiedä millä kuvitteli että noutaisin hänet lentoasemalta.

Vastasin hänelle, että kannattaa varata taksi kentälle jos ei halua siellä odotella. Siellä kun on yleensä aina pitkät taksijonot ja bussi tulee vain kerran tunnissa. Kerroin myös että en nyt ehdi majoittamaan ketään lasten hoitamisen, harrastusten ja työkiireiden takia, mutta voidaan tavata nopeasti vaikka kahvilassa jos hänellä on aikaa.

Ei tullut mitään vastausta ystävältä. Eikä mitään muutakaan viestiä enää sen jälkeen 😂 En ole häntä jäänyt kaipaamaan. En tarvitse hyvksikäyttäjiä elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS?! Miten sulla voi olla sama ongelma uudelleen ja uudelleen joka hiton perjantai?

Vierailija
24/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh!

Vierailija
25/30 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikeata. Kohta tämä toinen ystävä on tulossa kaupunkiin missä asun.

Vierailija
26/30 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein lähde nyt. Huono. 

Vierailija
27/30 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ystävä tulossa mua tapaamaan, pyysi matkalle mukaan.

Hankalaa on.

Vierailija
28/30 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu tuli

Vierailija
29/30 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ystävät ovat kutsuneet mut käymään!

Mitä teen?

Vierailija
30/30 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä tähän kaupunkiin ystävän luo, se uusi ystävä voi nähdä mut keskustassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme