Kaksi ystävää samassa kaupungissa jotka eivät tiedä toisistaan!
Mitä teen? Meen huomenna kaupunkiin jossa kaksi ystävää.
Pelkään että törmään tähän toiseen ollessani ystävän kanssa keskustassa!
Miten naamioidun?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Minun kauempana asuva ystäväni ainakin otti vähän nokkiinsa kun sanoin että voisi samalla reissulla kyläillä muillakin. Oli ensin kovin ottamassa osaa matkoihinkin mutta sitten muuttui ääni kellossa. Miten se asiaa miksikään muuttaa vaikka paluumatkalla olisin käynyt muillakin.
Minun kauempana asuva ystävä ilmoitti minulle lentonumeron jolla tulee kaupunkiini. Oli kuulemma niin kiireinen, ettei ehdi minua tapaamaan, mutta kyytiä ja yösijaa oli vailla. Minulla ei ole edes ajokorttia. En tiedä millä kuvitteli että noutaisin hänet lentoasemalta.
Vastasin hänelle, että kannattaa varata taksi kentälle jos ei halua siellä odotella. Siellä kun on yleensä aina pitkät taksijonot ja bussi tulee vain kerran tunnissa. Kerroin myös että en nyt ehdi majoittamaan ketään lasten hoitamisen, harrastusten ja työkiireiden takia, mutta voidaan tavata nopeasti vaikka kahvilassa jos hänellä on aikaa.
Ei tullut mitään vastausta ystävältä. Eikä mitään muutakaan viestiä enää sen jälkeen 😂 En ole häntä jäänyt kaipaamaan. En tarvitse hyvksikäyttäjiä elämääni.
TAAS?! Miten sulla voi olla sama ongelma uudelleen ja uudelleen joka hiton perjantai?
Onpa vaikeata. Kohta tämä toinen ystävä on tulossa kaupunkiin missä asun.
Uusi ystävä tulossa mua tapaamaan, pyysi matkalle mukaan.
Hankalaa on.
Molemmat ystävät ovat kutsuneet mut käymään!
Mitä teen?
En voi mennä tähän kaupunkiin ystävän luo, se uusi ystävä voi nähdä mut keskustassa!