Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aisurinaisten kokemuksia

Vierailija
26.01.2024 |

Kertokaa millasia kokemuksia teillä on aisurinaisina tai aisurinaisen miehenä ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin kysyisi, että mitkä ovat kokemuksistanne yksisarvisista.

Vierailija
2/7 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tule aisurinaisten kokemuksia niin heitä ei varmaan ole olemassa. Ja koska aisurinaisia ei ole olemassa niin se tarkoittaa ettei aisurimiehiäkään ole ja asiasta satuilevat voi poistua palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aisuri käytännössä tarkoittaa? Onko toisen miellyttämistä, josta ei itse saa mitään iloa?

Vierailija
5/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP:n aisurinainen nainen joka nauttii oikeista miehistä kun oma vässykkä aisurimies katselee tai esim.nuolee oikean miehen spermat pillustani, vai onko aisurinainen joka nöyränä katselee ja ehkä imee miestään ja nuolee miehen seksikästä rakastajatarta?

Vierailija
6/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva on ollut kerran aisurinaisena kun krapula-aamulla yllytti minua ja yötä meillä ollutta kundia ottamaan suihin toisiltamme. Sinä kun imeskelimme, rouva työsi takaraivosta rytmiä imijään.  Rouvan pillu kastunut, muttei antanut panna, kai tämä tekee hänet aisuriksi!

Vierailija
7/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aisuri käytännössä tarkoittaa? Onko toisen miellyttämistä, josta ei itse saa mitään iloa?

Sängyn päädyssä katselijaa ja runkkaajaa, kun vaimolle tarjotaan kunnon nautintoa. Ei itse pysty moiseen. Vatkaa semilöysää kaluaan raivon vallassa. Sitä kuitenkaan ylös saamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi