Onko presidentivaaleista tullut lähinnä missikisat tai vastaavan tyyliset kilpailut?
Siellä pärjäävät ne, jotka osaavat huutaa ja kehua itseään. Voi valehdella mitä haluaa ja sitten vastata, että sori mä muistin väärin. Ei tarvitse oikeasti osata asioita, vaan olla osaavinaan.
Nykyajan ihmisiin vetoaa tuollainen ulkokuorinen markkinahumu, ei niinkään ehdokkaiden todellinen minä/ihmisyys.
Kommentit (22)
Sitten jossain lehdessä arvostellaan, miten ehdokkaat pystyivät markkinoimaan osaamistaan yms. Keskustelutilaisuudet muistuttavat vähän hiekkalaatikkotouhua, jossa aikuiset ihmiset mellastavat.
Vierailija kirjoitti:
Uimapukukierros kehiin
Joo se olisi hyvä juttu.
Valitettavasti nykytoimittajien maailmankuva on niin kapea kuplautumisen vuoksi ettei noilla riitä sivistys mihinkään oikeasti älykkääseen kyselyyn.
Niinpä rimaa lasketaan tasolle josta toimittajatkin selviää. Eli arvottomiin "arvo" kysymyksiin ja muuhun pinnalliseen populistiseen poseeraukseen jossa pitää valita se populistinen asenne suuriin yhteiskunnallisiin ongelmiin joka toimittajallakin on jotta pärjää ja unohtaa kaikki muu koska toimittajat ei ole niistä kiinnostuneita.
Niinpä vanhukset unohdetaan kerta toisensa jälkeen ja "arvo" kysymykseksi kelpaa se, että otetaanko silmät ummessa lisää velkaa seurauksista piittaamatta vai ei. Toimittajan mielestä siis oikea vastaus on että otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Uimapukukierros kehiin
Eeeiiiii.... Meidän Jussi on liian laiha eikä yhtään lihaksia... 😭
Stubbin naama on ainakin kamala. Leuka on kumimainen ja ryppyinen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta luulee silti olevansa maailman omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Uimapukukierros kehiin
Ei ikinä!
- Jutta
Vierailija kirjoitti:
Uimapukukierros kehiin
Äläpäs sano, TV:n vaaliohjelmia katsellessani olen riisunut Hanna Wassia ja miettinyt makoilemassa biksuissa laiturilla. Kommentaattori nousee vaalivoittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimapukukierros kehiin
Raihnainen pappapekka saisi katsojat oksentamaan.
Nykyään tuntuu että kaikki on ostettavissa, mikä on väärin. Ne ketkä oikeasti ajaa asioita, niin heille etsitää joku syy millä painostetaan/mustamaalataan. Surullista mutta totta. Toivon sydämmestäni että Jussista tulisi Presidentti, niin Suomi saa kunnon arvojohtajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimapukukierros kehiin
Ois hauskaa. Semmonen kökkö jossain uimahallissa kuvattu video jossa jokainen ehdokas pyörähtelee speedoissa taikka uimapuvussa numerolappu ranteessa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta luulee silti olevansa maailman omistaja.
Ja ne jatkuvasti alaspäin vetäytyvät suupielet...
Vierailija kirjoitti:
Uimapukukierros kehiin
Kuka helvetti miesehdokkaat haluaa niin nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimapukukierros kehiin
Kuka helvetti miesehdokkaat haluaa niin nähdä?
Haavisto😂😂😂😂😂
Katselu olisi pelkkää ajanhukkaa. Itse käyn antamassa äänen ennakkona ja en seuraile tyhmien toimittajien pönöttämistä ja sukkeluuksia vaalitentissä.
Ylen ja iltasanomien toimittajien kannattaisi käydä vihanhallintakurssi ennen yhtäkään vaalitenttiä. Kansa saisi niistä silloin enemmän irti.
Mitäpä väliä sillä kuka siellä kekkuloi. Kunhan ei tarvitse hävetä niin aivan sama. Itse en kunnioita presidenttiä millään tasolla enkä pidä häntä minään joten aivan sama 😁
Kyllä nykyinen presidentti ansaitsee monella tapaa täyden kunnioituksen. Samoin kaikki historiassa ennen Kekkosta.
Läpitunkevan epämiellyttävää touhua.