Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti mulle rannekellon lahjaksi ja loukkaantui kun en käytä sitä

Vierailija
26.01.2024 |

Tästä on jo vuosia, mutta edelleen mies jaksaa huomautella asiasta. Silloin aikanaan kun rannekellot alkoi tulla uudelleen "muotiin", mies innostui että hän haluaa itselleen kellon. Innostuksissaan päätti sitten ostaa minullekin kellon, pyytämättä ja yhtään selvittelemättä haluaisinko sellaista, joululahjaksi.

Kello on kaunis, naisellinen, valkoinen jossa on tyylikäs kapea valkoinen ranneke. En ole käyttänyt sitä juuri koskaan

Kello ei ole ollenkaan minun tyyliseni, ensinnäkin inhoan valkoista 😂 eikä tuo tyyliltäänkään ole mieleinen, ei lainkaan. 

Yksi syy käyttämättömyyteen on se että olen reumaatikko, enkä halua tuollaista kapeaa, tiukkaa remmiä ranteen ympärille, koska ranteet ja sormet särkee. Vaikka kello ei olisi juuri särkykohdassa, niin ei kiva. 

Kellon takana on kaiverrus, joten sitä ei voinut palauttaa. Olen muutaman kerran käyttänyt kelloa juhlissa tms, nyt siitä on paristokin jo loppunut ja lojuu laatikossa. Miehelle juuri tuli kello mieleen jostain ja totesi että ei kelvannut... Ja oli kuulemma kallis kello. Minkä uskonkin, koska on merkkikello.

Mutta mitä mä voin sille että en vaan osaa sitä käyttää? Olen pohtinut rannekkeen vaihtoa paksumpaan ja erilaiseen, mutta sekään ei ilmeisesti onnistu koska kello on tarkoitettu kapeaan remmiin. No, tuon jälkeen mies ei enää ostanut mulle lahjaa jos ei jo valmiiksi tiennyt että pitäisinkö siitä... 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä voitu myydä ja ostaa jotakin mistä tykkää?

Kellon jälleenmyyntiarvo netissä tai kirppiksellä on joku 5 euroa.

Osa merkkikelloista on sellaisia, että hinta ei kauheasti tipu, osassa arvo jopa nousee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän