Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuminen tapailusuhteessa?

Vierailija
25.01.2024 |

Olen tapaillut lähes vuoden ajan miestä ja meillä sujuu aikas hyvin, mutta, mies ei ole koskaan sanonut esim että olisin nätti/upea/ihana puhumattakaan että olisin kaunis/himottava/haluttava. En oikein tiedä mitä tehdä kun tämä häiritsee minua, että ei kertaakaan ole sanonut.

En kaipaa viikoittaista kehumista. Mutta kerran kun edes olisi sanonut niin olisi erilainen olo meistä. Seksi sujuu ja yhdessä on mukavaa. Seksistä voi sanoa että tekipä hyvää, olipa kivaa, mutta ei silloinkaan että olitpa ihana tai mitään joka saisi tuntemaan että juuri mun takia se seksi oli kivaa.

Tämä kehumattomuus siis vetää mieltä maahan.

Onko siis normaalia että jotku ei vaan kehu? Vai olenkohan läpeensä mitäänsanomaton hänen silmissään. Omasta mielestä olen kuitenkin ihan nätti, ja normaalipainoinen.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekipä hyvää.......... jotenkin tuosta tulisi inhottava olo, itseään tyydyttävä..

Vierailija
22/41 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänessä muita hyviä puolia kuin komeus?

Käyttekö yhdessä ulkona, teatterissa, syömässä? Oletko tavannut hänen ystäviään, entä perhettään? Onko hän tavannut sinun ihmisiäsi?

Lisään, että jos vastaus kolmeen viimeiseen kysymykseeni on ei, on melko varmaa, että mies ei halua kanssasi vakavaa suhdetta ja että hän tapailee muitakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi: sujuu

Keskustelu: sujuu

Kuulostaa varsin kädenlämpöiseltä. Ehkä se on ok, jos ei haaveile rakastumisesta tai osaa antaa homman kevyesti pudota tosirakkauden tullen. 

Suosittelen ihan kaikille sanomaan, jos on toisesta vakavasti kiinnostunut tai jo rakastunut. Kevytsuhteilijat pakenevat, sydäntään voi joutua hieman paikkailemaan, mutta ainakaan ei menetä elämänsä rakkautta tuppisuisuuden tai pelien pelaamisen tähden. 

t. Onnellinen täti onnellisessa suhteessa

Vierailija
24/41 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänessä muita hyviä puolia kuin komeus?

Käyttekö yhdessä ulkona, teatterissa, syömässä? Oletko tavannut hänen ystäviään, entä perhettään? Onko hän tavannut sinun ihmisiäsi?

Tässa muutama aika paljastava kysymys. Kysyisin vielä, onko julkisia hellyydenosoituksia? Pussaatteko, jos tapaatte kadulla?

Jos koko suhde tapahtuu muiden katseilta suojassa, on aika selvittää vähän asioita. Ehkäpä ei ole vaimoa ja lapsia toisessa kaupungissa, mutta kuitenkin vakaa käsitys, että seksisuhteessa ollaan ja tosipaikan tullen lopetetaan. 

Vierailija
25/41 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseeko hän ylipäätään tunteitaan ääneen eri asioista, sitä miltä jokin tuntui tai näytti? Kommentoiko hän koskaan muita ihmisiä myönteisesti muuta kuin aika neutraalein sanankääntein? 

Itse saattaisin huolestua, jos hän puhuisi vaikka jostain exästään, kuinka tämä oli sitten "kaunis/upea nainen/mahtava sängyssä mutta ei muuten sovittu yhteen". Tai kommentoisi naispuolista naapuriaan/työkaveriaan/kaverinsa siskoa tmv., että siinä on sitten ihana nainen. Se saattaisi olla merkki siitä, että hän panttaa sinulta kehuja, koska ei jostain syystä halua niitä antaa. Tässä vaiheessa ottaisin asian puheeksi ja sanoisin, että olen pannut tämmöisen merkille ja miettinyt, miksi niin on.

Mutta mahdollista on sekin, ettei mies vain ole aikanaan oppinut ilmaisemaan itseään kovin tunnepitoisella kielellä, vaikka kokisikin sinut kauniiksi ja ihanaksi. Ehkä hänelle ei ole koskaan s

Aivan jokainen vastaantulija ei ole narsisti, ellei olla palstalla tai porvoossa. 

Vierailija
26/41 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei tykkää näistä kysymyksistä :D

Vierailija
27/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, onko kukaan saanut suhdetta lämpimäksi ja kestäväksi tämäntyyppisistä lähtökohdista?

Miten menettelitte?

Vierailija
28/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt teitä kehujen perään vikisijöitä! Lapsellista vinkumista. Miesystäväni menneisyydessä kärtti minua kehumaan häntä komeaksi. No totuuden vastaus on, että hän ei todellakaan ollut komea silmissäni. Miksi vängätä vastaus toiselta mitä ei kuitenkaan halua kuulla ja josta pahoittaa mielensä?!

Vierailija
29/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt teitä kehujen perään vikisijöitä! Lapsellista vinkumista. Miesystäväni menneisyydessä kärtti minua kehumaan häntä komeaksi. No totuuden vastaus on, että hän ei todellakaan ollut komea silmissäni. Miksi vängätä vastaus toiselta mitä ei kuitenkaan halua kuulla ja josta pahoittaa mielensä?!

Ap toivoisi jotain kauniita sanoja. Kai sinäkin jotain hyvää näit tuossa eksässäsi?

Vierailija
30/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toivoisi jotain kauniita sanoja. Kai sinäkin jotain hyvää näit tuossa eksässäsi?

Aloituksessa AP kärttää nimenomaan ulkoisiin seikkoihin liittyviä kehuja. Jos niitä ei toiselta itsestään tule, kannattaisi tehdä omat päätelmät. AP ei ole viehättävä miesystävänsä silmissä. Se ei tarkoita etteikö henkilössä olisi muita positiivisia ja kehun arvoisia asioita.

Vierailija
31/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään, harmittaa sun puolestasi. Minulla kaksi tapailusuhdetta, toinen jo intiimimpi ja toinen aika uusi. Ja molemmat kehuvat ja ylistävät vaikka kuinka. Olen kaunis ja haluttava ja seksikäs ja viehättävä ja vaikka mikä. Ihan ihanaa ottaa näitä kehuja vastaan, vaikka en ole enää edes mikään kovin nuori, enkä omasta mielestäni mikään kaunotar.

Olisiko niin, että mieheltä saadut kehut kannustavat enemmän olemaan viehättävä ja haluttava, ja siitähän ne kehut senkun tuplaantuvat.

Mitä jos panostaisit omalta osaltasi miehen kehumiseen ja yrittäisit etsiä itsestäsi ne kauniit puolet, kyllä niitä varmaan löytyy sinusta.

Vierailija
32/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa AP kärttää nimenomaan ulkoisiin seikkoihin liittyviä kehuja. Jos niitä ei toiselta itsestään tule, kannattaisi tehdä omat päätelmät. AP ei ole viehättävä miesystävänsä silmissä. Se ei tarkoita etteikö henkilössä olisi muita positiivisia ja kehun arvoisia asioita.

Tästä kyllä samaa mieltä. Ja samoin voi olla, että joku muu kehuisi ap:n kauniiksi ja suloiseksi ihmisten ja enkelten kielin. 

Siksi vähän ihmettelen, mikä saa jäämään suhteeseen, jossa kaipaa jatkuvasti jotain enemmän. 

Se, jolle vastasit

Vierailija
33/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tavallinen suomalainen mies, ap? Useimmat eivät kehu ääneen.

Vierailija
34/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi sentään, harmittaa sun puolestasi. Minulla kaksi tapailusuhdetta, toinen jo intiimimpi ja toinen aika uusi. Ja molemmat kehuvat ja ylistävät vaikka kuinka. Olen kaunis ja haluttava ja seksikäs ja viehättävä ja vaikka mikä. Ihan ihanaa ottaa näitä kehuja vastaan, vaikka en ole enää edes mikään kovin nuori, enkä omasta mielestäni mikään kaunotar.

Olisiko niin, että mieheltä saadut kehut kannustavat enemmän olemaan viehättävä ja haluttava, ja siitähän ne kehut senkun tuplaantuvat.

Mitä jos panostaisit omalta osaltasi miehen kehumiseen ja yrittäisit etsiä itsestäsi ne kauniit puolet, kyllä niitä varmaan löytyy sinusta.

Miten tällainen useamman tapailu käytännössä sujuu, siis onko asia ok kaikille osapuolille ja tietävät toisistaan?

Vierailija
35/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni selitti tätä kehumattomuutta sillä, "että voi nousta kusi päähän", ja "kyllähän sä jo tiedät". Eroa vaan pöytään jos on tuollainen itsestäänselvyys-urpo ja sano syyt suoraan, niin ei toista virheitään seuraavan kanssa. 

Vierailija
36/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti, paljon hyviä kommentteja ja kysymyksiä joita voisi ja pitäisikin miettiä.

Hänen ehdoillaan mennään, itse olen se aktiivisempi ehdottelemaan ja näemme kun hänelle sopii. Keskustelu kyllä sujuu mukavasti. Täysin vastavuoroista tämä ei kyllä ole missään vaiheessa ollut, itse panostan ja välitän enemmän. "Aina valmis", liekö liian helppo. Mutten halua häntä menettää myöskään.

Ei mies kehu muitakaan, onneksi sentään. Ainakaan muiden ulkonäköä hän ei kehu, saavutuksia kyllä voi kehua. En ole koskaan kuullut sanaa kaunis hänen suustaan. Minä kehun häntä kyllä komeaksi ja ihanaksi.

Olen muutamaan kertaan miettinyt onko hän tunnekylmä ihminen. Vai johtuuko vain siitä etten ole tarpeeksi kiinnostava. 

Pohdittavaa riittää.

Ap

Eli siis alistut kun menet miehen ehdoilla. Voi sinua, etkö tajua että menetät pian itsesi. Taidan olla traumakoukussa. Tuo ei tule päättämään hyvin. Sorry vaan!

Vierailija
37/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kärttää", lähes vuoden vaan pohtinut ja jos kärttäisin olisin jo häipynyt. Kai nyt toisesta välittävän luulisi yhden positiivisen asian ulkonäöstä löytävän, ja sitä ihmettelen että eikö tosiaan yhtään mitään kivaa sanottavaa löydä. Ja jos ei, mitä se kertoo.

Juu, ymmärrän jo näidenkin vastausten perusteella että en vaan ole tarpeeksi ulkonäöllisesti hänelle. Olen sen kyllä itsekin aistinut, mutta kyselin varalta täältä mielipiteitä. Kiitos kommenteista, jätän tähän myös tässä keskustelussa. 

Ap

Vierailija
38/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään, onko kukaan saanut suhdetta lämpimäksi ja kestäväksi tämäntyyppisistä lähtökohdista?

Miten menettelitte?

Ei, sillä toisella ei ole mistä antaa. Toinen on kevyemmin liikkeellä tai isommilla muureilla ja vain hän itse voi ne omasta halustaan laskea. Pahinta mitä ap voi tehdä on ruokkia suhdetta, tunkea lähelle ja kehua miestä, koska mies ei siitä muutu, hänhän saa jo mitä haluaa ja ehkä sen ylikin.

Sen sijaan jos ap haluaa antaa suhteelle mahdollisuuden kasvaa, on hänen otettava etäisyyttä, annetava miehelle tilaa tulla lähelle. Siinä on riskinä, ettei mies tule, vaan loitontuu entisestään. Mutta suhde on kahden kauppa, ei sitä voi yksin tekohengittää. 

Vierailija
39/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kärttää", lähes vuoden vaan pohtinut

Kukakohan tässä on ulkonäkökeskeinen, sinä vai mies? Ei sillä, toki molemmatkin voivat olla. 

Vierailija
40/41 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on vielä linjoilla, niin suosittelen tosiaan käymään testeissä kun tilanne ohi.