Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi ikinä siitä ihmisestä uskonut, että...

Vierailija
25.01.2024 |

Kertokaa kokemuksia, jolloin jostain tutusta ihmisestä on paljastunut joku aivan todella yllättävä piirre tai teko tai ominaisuus. 

Itselleni tuli täytenä, siis aivan täytenä yllätyksenä, kun herttainen ja hyvin ammattitaitoinen työkaveri paljastui työpaikalla lääkevarkaaksi. En tiedä, veikö hän itselleen vai jollekin muulle, mutta oli siis todella tällainen tapaus, että kukaan ei ollut osannut epäillä mitään. Valvontakamerat paljastivat. Hirveä shokki kollegoille.

Eräs sukulaisvanhus eleli omissa oloissaan vanhassa talossaan. Oli vaatimaton ihminen, vanhat vaatteet, vanha auto (jolla tosin ei viime vuosina enää ajanut), ei matkustellut... Kuolemansa jälkeen pankkitililtä paljastui satojen tuhansien eurojen omaisuus. Oli perinyt rahaa ja tehnyt jotain metsäkauppoja aikoinaan. Oli valtava yllätys kaikille. En oikein tiedä, kuka talon ja omaisuuden lopulta peri, sillä vanhuksella itsellään ei lapsia, puolisoa tai esim. sisaruksia ollut enää elossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylläty mistään, olen aikoinani omakohtaisesti käsittänyt että psykopaatteja löytyy sadasta 1-2 :) Totta kai he aluksi vaikuttavat kivoilta ja sitten ovatkin yhtäkkiä lääkevarkaissa. 

Vierailija
2/6 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on opettanut et ei voi luottaa kehenkään vaikkapa ammatin perusteella et ois sit välttämättä rehellinen.

Opettajat, heistä nyt vähiten luulis et epärehellisiä mut niin monta eri opea jäänyt kiinni valheista, kirkkain silmin valehdelleet aivan kasvotusten ja muidenkin kuullen.

Usea.

Huonosti johdetus koulus opettajat ajautuu noin ala-arvoisiin, valehteluun, koska pelkomoodi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle suurimpia yllätyksen ja järkytyksen aiheita on ollut ystävien ja lähisukulaisten parisuhteista paljastuneet asiat. Joku perhe saattaa vaikuttaa niin onnelliselta ja aikuiset niin fiksuilta ja mukavilta ulospäin, ja sitten yhtäkkiä paljastuukin jokin perhehelvetti että mies on pahoinpidellyt vaimoaan vuosia tai että vaimolla onkin ollut salasuhde viisi vuotta siinä oman onnellisen liiton sivussa... Kamalia juttuja!

Vierailija
4/6 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tämmöinen jolla on kulissit mutta sen takana hyvin erilainen salainen elämä jota ei monet uskoisi vaikka tietäisivät. Toivon etteivät koskaan saakaan tietää. 

Vierailija
5/6 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon just tämmöinen jolla on kulissit mutta sen takana hyvin erilainen salainen elämä jota ei monet uskoisi vaikka tietäisivät. Toivon etteivät koskaan saakaan tietää. 

Mitä sinä hyödyt tällaisesta salaisesta elämästä?

Vierailija
6/6 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siitä naapurin kiukuttelevasta riesasta kasvoi aivan jäätävän hyvännäköinen vamppi.