Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko morsiamella oikeus päättää perheenjäsenten pukeutumisesta häissä?

Vierailija
25.01.2024 |

Kysyn, koska siskoni ilmoitti, että mitään kirkkaita värejä ei saa pukea hänen häihinsä. Itse juuri rakastan värejä ja kuvioita. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on morsiamen ja sulhasen juhlat, ei sinun. Jos morsian haluaa ettei pukeuduta kirkkaasti niin sitten toivetta kuunnellaan eikä sooloilla. Ei vaadi sinulta paljoa olla kerran seinäruusuna. Jos morsiamella on pokkaa niin voi käskeä sinua poistumaan räikeänkeltainesi mekkonesi.

Vierailija
22/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian voi esittää toiveita esim. yhtenäisestä asutyylistä ja väristä mutta jos ei kustanna "vaatimaansa" asua niin voit aivan vapaasti pukeutua sinne juuri niinkuin parhaimmaksesi katsot tai mennä vaikka alasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokainen juhlien järjestäjä saa esittää pukukoodin (olipa juhla mikä tahansa). Jos et tähän pukukoodiin pysty taipumaan niin silloin et tietenkään mene juhliin.

Ei ole mitään moukkamaisempaa kuin ilmestyä esim valkoiseen iltaan punaisessa mekossa (olen todistanut tällaisenkin tapahtuman 🙄)

Väritoive EI OLE pukukoodi.

Vierailija
24/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat kutsun esim naamiaisiin niin vaaditko kutsujaa maksanaan asusi?

Jos et taivu pukukoodiin niin älä mene paikalle herran jestas sentään!

Vierailija
25/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän sama ajatus että osallistun nyyttäreihin jos kutsuja maksaa mun tuomiset 😅

Vierailija
26/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse juuri rakastan värejä ja kuvioita. "

Kysymys: Mikä on tärkeintä oman siskon häissä?

Vastaus: Minä. Minä. Minäminäminäminä minä!

Vierailija
27/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainen juhlien järjestäjä saa esittää pukukoodin (olipa juhla mikä tahansa). Jos et tähän pukukoodiin pysty taipumaan niin silloin et tietenkään mene juhliin.

Ei ole mitään moukkamaisempaa kuin ilmestyä esim valkoiseen iltaan punaisessa mekossa (olen todistanut tällaisenkin tapahtuman 🙄)

Väritoive EI OLE pukukoodi.

Niin?? Molempia tulee kunnioittaa tai jos ei siihen syystä tai toisesta kykene, niin jää pois juhlasta/tilaisuudesta. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
28/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Siskoni EI ole pyytänyt minua kaasoksi tai morsiusneidoksi. Hän toivoi ilmeisesti, että naisten asut olisivat vaaleansävyisiä valokuvien vuoksi. Kyseessä ei ole varsinainen pukukoodi. 

Ap

Vierailija
29/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan esittää tuollaisia toiveita?

Vierailija
30/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi tiukkaa ja olisi löytynyt vanhoja mekkoja kaapista, mutta ne ovat värikkäitä tai sitten tummia, esim. tummansininen. Joudun siis ostamaan uuden pastillinsävyisen, että on siskon mieleen. Ymmärrän, että häät ovat hänen päivänsä, mutta eikös jokaisella meistä ole kuitenkin se oma tyyli? 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän