Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuntiopettaja ja laskin, että jos tekisin viikossa töitä 40 tuntia, saisin palkkaa 4900€/kk

Vierailija
25.01.2024 |

Mutta teen toki vaan n. puolet tuosta määrästä töitä ja saan 2500 €, mikä sekin on kiva summa melko helposta ja vähän aikaa vievästä työstä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastentarhan ope ja saan 40 tunnista viikossa kiskurihintaa

Vierailija
2/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakimies ja saan reilu 5000€ 38h viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen it-asiantuntija ja saan 38h/vko työstä 5300 euroa. Kiinnostavaa ja mukavaa koodaushommaa. 

Vierailija
4/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti ope, tietäisit, että palkanmaksun perusteena olevat opetustunnit on yksi asia, viikkotasolla tehdyt työtunnit aivan toinen. 

Vierailija
5/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan opettaja tee tuollaista työviikkoa. Itse tein reilua 30 tunnin viikkoa, ja sekin oli ihan liikaa, kun työtuntien lisäksi tunnit pitää suunnitella ja omassa aineessani materiaalit valmistaa ja tehtävät testata.

Vierailija
6/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan opettaja tee tuollaista työviikkoa. Itse tein reilua 30 tunnin viikkoa, ja sekin oli ihan liikaa, kun työtuntien lisäksi tunnit pitää suunnitella ja omassa aineessani materiaalit valmistaa ja tehtävät testata.

Sehän riippuu ihan siitä mitä opettaa. Mainitsinko jossain, että olen luokanopettaja tai aineenopettaja? On olemassa muitakin opettajia. Tunteja pitää toki suunnitella, mutta ei minulla mene niihin paljon aikaa.

ap

Vierailija
7/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset suunnittele tunteja kun oppilaat tekevät itsenäisesti töitä?

Vierailija
8/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin esimiehenä keski asteen koulutuksella ja palkkani oli 5 vuotta sitten hiukan alle viiskymppisenä 6000€ /kk  työaika 37,5h/viikko

Vierailija
9/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämäkin kertoo opettajista ja sen myötä oppilasparoista ja sen myötä tulevaisuudesta ja kaiken tasosta, kun pitää palkkojansa ja työn helppoutta hehkutella jossain keskustelupalstalla. Arvovalta 0 ainakin.

Vierailija
10/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämäkin kertoo opettajista ja sen myötä oppilasparoista ja sen myötä tulevaisuudesta ja kaiken tasosta, kun pitää palkkojansa ja työn helppoutta hehkutella jossain keskustelupalstalla. Arvovalta 0 ainakin.

Jaa? Eikös se ole mukavaa että opettaja tykkää työstään? Mieti opettaja, joka vihaa työtään. Onko oppilaille annettavaa?

Vierailija
11/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Eikös se ole mukavaa että opettaja tykkää työstään? Mieti opettaja, joka vihaa työtään. Onko oppilaille annettavaa?

Aloittaja ei kyl kertonu mitään työn tykkäämisestä. Palkka ja helppous oli asiat, jotka halusi ilmi tuoda ja sen, millä saisi enemmän.

Vierailija
12/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota työtä voisi tehdä kuka vain kadunmies. Miksi tuosta hommasta pitäisi maksaa enemmän?

Vierailija
13/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota työtä voisi tehdä kuka vain kadunmies. Miksi tuosta hommasta pitäisi maksaa enemmän?

Ehkä siksi että työntekijöitä ei löydy ja kohta sinäkin joudut hoitamaan itse lapsesi

Vierailija
14/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kyl kertonu mitään työn tykkäämisestä. Palkka ja helppous oli asiat, jotka halusi ilmi tuoda ja sen, millä saisi enemmän.

Olen aloittaja ja tykkään työstä. Mitä vikaa siinä, että olen tyytyväinen palkkaan?

Vierailija
15/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja ja tykkään työstä. Mitä vikaa siinä, että olen tyytyväinen palkkaan?

Tykkää ihan rauhassa vaan. Myös rahoistasi. Varmasti joku vielä joskus elämässäsi on kiinnostunut tuloistasi ja ammatistasi.

Vierailija
16/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis tehnyt 30 tunnin viikkoa vaan enemmän.

Vierailija
17/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat hehkuttaa erinomaisuuttasi ja palkkaasi täällä? Jokin on pielessä, mutta mikä?

Vierailija
18/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opetuksessa jokaisen pitää keksiä pyörä uudestaan? Miksi ei ole yhteisiä valmiita opetusmateriaaleja?

Vierailija
19/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi opetuksessa jokaisen pitää keksiä pyörä uudestaan? Miksi ei ole yhteisiä valmiita opetusmateriaaleja?

Kaipa niitä on. Ovatko hyviä ja kelvollisia, se on eri asia.

Vierailija
20/25 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opetus ei varmaan olisi kovinkaan laadukasta tuolla tuntimäärällä. Jos taas opettaisit laadullisesti, sinulle jäisi omaa aikaa yhtään. Suunnittelisit kaikki illat ja vapaa-ajat. Taitaisi terveys pian pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän