Vaalitentti MTV alkaa nyt klo 20.00
Kommentit (889)
Miksi Rehn lisää joka sanaan tö perään? Kummallinen tapa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li puhuu enemmän jussista kuin itsestään. 🤣
Ja joka kerta kun Halla-aho alkaa puhumaan niin Lin käsi nousee.
Lin kannattais hankkia apua tuohon harhaisiin mielikuviin nojaavaan ihmisvihaansa.
Nyt keskustelu on vähän sivuraiteilla. Ehkä eduskunnan eli kansanedustajien pitäisi se presidentti valita tehtävää hakeneista ehdokkaista. Moni näistä haluaisi selvästi keskustella taas sisäpolitiikasta ja käydä eduskuntavaalikeskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta pahalla päällä.
Kuka ei olis kun joutuu vieressä kuuntelemaan Jussin suusta tulevaa paskaa?
Ei asiaa siedä.
Vierailija kirjoitti:
Juttis hiilenä.
Juttis on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbilta todella hyvä puheenvuoro r-asiasta. Hyviä huomioita. Suomeen tulee yhä enemmän henkilöitä, jotka eivät ole syntyneet Suomessa.
Joo suoraan Kelan palkkalistoille, Stubidon mielestä se on mahtava juttu.
Kelan työttömyysetuuksista jopa 48 % menee vieraskielisille - Asiantuntija: "Hurjasti yliedustettuina"
Suomi on maailman sosiaalitoimisto. Kaikki haluavat kunnioittaa ihmisoikeuksia ja ottaa tulijat maahan oleilemaan. Tulijoiden virta vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Ollia, mutta toi kravatin sininen ei sovi minusta noiden rillien väriin. Heh. 💙
Muumipappa 💖
Kolmonen kakkosella ykköseksi.
3
Stub komppaa haavistoa koko ajan. Valitettavasti jos molemmat on samaa mieltä asoista niin haavisto on näistä "veljeksistä" parempi ja tietävämpi presidentiksi. Onneksi en vielä äänestänyt. Huh huh.
Hauska tuo H-a. Yrittää epätoivoisesti jäsentää mielipiteitään ja luovia vaikka on pihalla kuin lumiukko 😁Tuollainen yritys puhua selkeästi kertoo vain ulkoa opetelluista mantroista joita hänen puolueeltaan kuullaan aina ja kaikissa tenteissä.
Mahtavaa meininkiä! Tykkään kun Jutta tykittää kunnolla!
Li aivan mahtava. On älykäs, kuten Hallakin joka myös puhuu älykkäästi. Haavisto tuo pelkällä olemuksellaan ulkopoliittisen asiantuntijuuden tenttiin.
Nyt on sentään väri tentissä! Alkaa ehdokkaat erottua toisistaan ja hyvä niin. Toimittajat ovat vähän kärkkäitä mutta saavatpahan ainakin reaktioita.
Rehn ja Haavisto parhaat, Stubb heikoin.
Jutta ja Hjallis haastavat hyvin Stubbin ympäripyöreyksiä ja Halla-ahoa.
Äskeinen oli kyllä suoraan hyökkäys Halla-ahoa vastaan. Mielenkiintoista nähdä, onko muille vastaava kysymys.
Nyt on sentään väriä tentissä! Alkaa ehdokkaat erottua toisistaan ja hyvä niin. Toimittajat ovat vähän kärkkäitä mutta saavatpahan ainakin reaktioita.
Rehn ja Haavisto parhaat, Stubb heikoin.
Jutta ja Hjallis haastavat hyvin Stubbin ympäripyöreyksiä ja Halla-ahoa.
Hah, Stubb pisti hienosti Urpilaisen hiljaiseksi. Demarit näkevät kauhukuvia Urpilaisen viiden prosentin kannatuksesta vaaleissa ja käskeneet tämän tehdä jotain. Nyt huutaa joka väliin, mutta se ei saa ihmisiä äänestämään häntä. Hän vaikuttaa epätoivoiselta ja avuttomalta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne lynkkaa Jussin.
Eikös lynkkaaminen ole äärioikeistolaisten heiniä?
Jussi on jo kuvaannollisesti puhuttu pöydän alle, ei pärjää lainkaan.
Paras tentti tähän mennessä. Kyllä MTV osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li puhuu enemmän jussista kuin itsestään. 🤣
Ja joka kerta kun Halla-aho alkaa puhumaan niin Lin käsi nousee.
Li alkaa huitoa ja kamera seuraa.
Li huitoo aina, minä-minä-minä-minä-minä. M I N U L L A on ASIAA! Huitoo Li eikä kuuntele yhtään mitä muut puhuvat. Koska Li oppiii normaalin vuorovaikutuksen? Rasittava! Tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Päin vastoin, hallis jauhotettiin heti