Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolle tuli suurena yllätyksenä, että parisuhteen eteen tulee tehdä töitä

Vierailija
24.01.2024 |

Ja minä olen ainoa, joka sen työn on tehnyt suhteemme ja liittomme eteen. Miten saada vaimo tajuamaan että hän ei voi vaan tulla ja mennä poimien kirsikan kakun päältä panostamatta suhteeseen? Miehenä hoidan lähes kaiken yksin mikä kattaa talouden, kodin, ruokahuollon ja laskujen maksut eli kaikki mitä mieleen tulee. Vaimo sentään imuroi kerran viikossa, mutta muuten ottaa hyödyn irti panostamatta suhteeseen. Mikä avuksi?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina ollut outo käsitys, että parisuhteen eteen täytyy tehdä töitä. Parisuhde on ihana kumppanuus, joka vaatii ainoastaan sitä, että halutaan olla yhdessä ja molemmat saavat suhteesta jotain enemmän, kuin ilman sitä.

Normaalisti elämässä jokaisen pitää tehdä itse asioita, jotta saa katon pään päälle, katon alaisen tilan pysymään elinkelpoisena ja ruokaa pöytään. Ei se ole mitään sellaista, johon otetaan toinen ihminen hoitamaan asiaa, ellei sitten palkkaa kodinhoitajaa tai ala sellaiseksi.  

Vierailija
62/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut on siis pistetty perinteiseen naisen rooliin ja se vatuttaa :D Virkistävää, että joskus näin päin.

Miehenä minua ei haittaa tehdä kotitöitä ja laittaa ruokaa kun mielelläni teen niitä mutta kun en saa vaimoon oikein mitään yhteyttä parisuhdeasioissa. En voi yksin ylläpitää suhdetta elossa ja yritän keksiä keinoja esittää asia vaimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kuvitelmaa, ongelma ratkeaa. 

Jos sattuisi harvinaisesti olemaan tositarina, keskustelu vaimon tai lakimiehen kanssa auttaa enemmän kuin palstalla puhiseminen, sen mukaan haluatko jatkaa liittoa vai erota. 

Miksi ihmeessä ei olisi tositarina? Miksei nainen voisi olla laiska? Itse ainakin olen,

Vierailija
64/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aina ollut outo käsitys, että parisuhteen eteen täytyy tehdä töitä. Parisuhde on ihana kumppanuus, joka vaatii ainoastaan sitä, että halutaan olla yhdessä ja molemmat saavat suhteesta jotain enemmän, kuin ilman sitä.

Normaalisti elämässä jokaisen pitää tehdä itse asioita, jotta saa katon pään päälle, katon alaisen tilan pysymään elinkelpoisena ja ruokaa pöytään. Ei se ole mitään sellaista, johon otetaan toinen ihminen hoitamaan asiaa, ellei sitten palkkaa kodinhoitajaa tai ala sellaiseksi.  

Ne jotka koviten huutavat että ei saisi sanoa että ihmiset eroavat liian helposti ja että parisuhteen ja ydinperheen eteen täytyy välillä tehdä työtä ovat usein parisuhteiden vapaamatkustelijoita jotka ovat kyvyttömiä rakastamaan ja täysin ala-arvoisen kelvottomia vanhemman rooliin.

Vierailija
65/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut on siis pistetty perinteiseen naisen rooliin ja se vatuttaa :D Virkistävää, että joskus näin päin.

Miehenä minua ei haittaa tehdä kotitöitä ja laittaa ruokaa kun mielelläni teen niitä mutta kun en saa vaimoon oikein mitään yhteyttä parisuhdeasioissa. En voi yksin ylläpitää suhdetta elossa ja yritän keksiä keinoja esittää asia vaimolle.

Johan olet sanonut, että haluat terapiaan. Nainen vain välttelee. Sano, että eroat, jos muutosta ei tule ja äkkiä. Minä ainakin a) sanoisin b) eroaisin. 

N45

Vierailija
66/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ah, kuinka raikas ketju. Hyviä kommentteja yleisellä tasolla. Eihän palstaa kannata ottaa liian vakavasti. Eihän sitä itsekään tiedä onko huomenna taas toista mieltä.

Vierailija
67/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka koviten huutavat että ei saisi sanoa että ihmiset eroavat liian helposti ja että parisuhteen ja ydinperheen eteen täytyy välillä tehdä työtä ovat usein parisuhteiden vapaamatkustelijoita jotka ovat kyvyttömiä rakastamaan ja täysin ala-arvoisen kelvottomia vanhemman rooliin.

#havaintojavapaamatkustajasta

Vierailija
68/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä kun luulin että parisuhteen hoito on pusut, hellyys ja seksi. Eikä turhia riitoja. Oletko muistanut edes hemmotella naistas tarpeeksi? Ihme äijältä kuulostat..

Vierailija
69/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihmisillä kissojakin vain seuran ja söpöyden vuoksi. Miksei vaimokin?

Vierailija
70/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ah, kuinka raikas ketju. Hyviä kommentteja yleisellä tasolla. Eihän palstaa kannata ottaa liian vakavasti. Eihän sitä itsekään tiedä onko huomenna taas toista mieltä.

Ei kai tällaista trollausta kukaan vakavissaan ota. Parisuhteessa kumpi tahansa voi tehdä vähemmän kotitöitä, mutta tuo aloittajan luoma hahmo kuulostaa lähinnä aivovammapotilaalta. 

Vierailija
71/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä kun luulin että parisuhteen hoito on pusut, hellyys ja seksi. Eikä turhia riitoja. Oletko muistanut edes hemmotella naistas tarpeeksi? Ihme äijältä kuulostat..

Vastavuoroisuus on tärkeää. Rakkaus on valintaa ei pelkkää huumaa. Huumaan uskovat eroilevat kerta toisensa jälkeen ja rikkovat sillä lapsensa henkisen kasvun.

Vierailija
72/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Ja minä olen ainoa, joka sen työn on tehnyt suhteemme ja liittomme eteen. Miten saada vaimo tajuamaan että hän ei voi vaan tulla ja mennä poimien kirsikan kakun päältä panostamatta suhteeseen? Miehenä hoidan lähes kaiken yksin mikä kattaa talouden, kodin, ruokahuollon ja laskujen maksut eli kaikki mitä mieleen tulee. "

Kaikki mitä mieleen tulee? Tässäkö se parisuhde sinusta on? Joku perheyritys, työleiri? Sinulle ei tullut mieleen seksi ja muu hellyys? Sorry vaan kun sanon mutta taidat olla aika "neiti". Ai niin vähän sanoja takaisin, kyllähän me naisetkin parisuhteessa usein pideämme seksiä tärkeimpänä suhteen osatekijänä. Ei ihme että naista ei kiinnosta tehdä mitään kun tuollaisen piipittäjän on saanut miehekseen. 

Vierailija
73/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ihmisillä kissojakin vain seuran ja söpöyden vuoksi. Miksei vaimokin?

Rakastajat on tätä varten. Ei kukaan ota toista ihmistä huollettavakseen. 

Vierailija
74/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tällaista trollausta kukaan vakavissaan ota. Parisuhteessa kumpi tahansa voi tehdä vähemmän kotitöitä, mutta tuo aloittajan luoma hahmo kuulostaa lähinnä aivovammapotilaalta. 

Näitä aivovammaisia lojuu vaihtuvissa parisuhteissa. Jotkut heistä ovat pahantahtoisia jopa sadismiin asti.

Vierailija
75/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Ja minä olen ainoa, joka sen työn on tehnyt suhteemme ja liittomme eteen. Miten saada vaimo tajuamaan että hän ei voi vaan tulla ja mennä poimien kirsikan kakun päältä panostamatta suhteeseen? Miehenä hoidan lähes kaiken yksin mikä kattaa talouden, kodin, ruokahuollon ja laskujen maksut eli kaikki mitä mieleen tulee. "

Kaikki mitä mieleen tulee? Tässäkö se parisuhde sinusta on? Joku perheyritys, työleiri? Sinulle ei tullut mieleen seksi ja muu hellyys? Sorry vaan kun sanon mutta taidat olla aika "neiti". Ai niin vähän sanoja takaisin, kyllähän me naisetkin parisuhteessa usein pideämme seksiä tärkeimpänä suhteen osatekijänä. Ei ihme että naista ei kiinnosta tehdä mitään kun tuollaisen piipittäjän on saanut miehekseen. 

Piipittävät ja narisevat miehet eivät ole miehekkäitä vaan naismaisia epävakauteen saakka.

Vierailija
76/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaapannut koko taloutenne omiin käsiisi, kuulostat narsistilta. 

Vierailija
77/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kaapannut koko taloutenne omiin käsiisi, kuulostat narsistilta. 

Jaahas, kunnon kaasuvalottaja saapui.

Vierailija
78/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastavuoroisuus on tärkeää. Rakkaus on valintaa ei pelkkää huumaa. Huumaan uskovat eroilevat kerta toisensa jälkeen ja rikkovat sillä lapsensa henkisen kasvun.

On sekin, mutta ap luetteli aloituksessaan vaan kotihommia! Muissa kommenteissa on sitten avannut tärkeämpiä asioita parisuhteen kannalta kuten että vaimo ei halaa, pussaa eikä katso silmiin... aloitus olisi kuulostanut aivan erilaiselta, jos siinä olisi otettu parisuhteen kannalta olennaisimmat seikat esille.

sama

Vierailija
79/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sekin, mutta ap luetteli aloituksessaan vaan kotihommia! Muissa kommenteissa on sitten avannut tärkeämpiä asioita parisuhteen kannalta kuten että vaimo ei halaa, pussaa eikä katso silmiin... aloitus olisi kuulostanut aivan erilaiselta, jos siinä olisi otettu parisuhteen kannalta olennaisimmat seikat esille.

sama

Juuri oikein sanoit. Hupaisaa jos rooli olisi toisin päin niin kukaan ei syyttäisi naista. Jollain haihattelijalla on fiksaatio kun pitää trollata täällä ja muualla parisuhde-aiheesta ja eroista.

Vierailija
80/84 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Amen! Ja vielä tuo, että on sanonut omien pyykkien pesusta.. eikö ne kaikkien pyykit pyöri samassa koneessa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme