Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa ostaa PARTY-LITE kutsuilta?

Vierailija
10.01.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätti ja komia noin 25e.

Vierailija
2/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin semmoisia loppuvuodesta ja noita muovisia kippojakin olisi jemmassa...

Vierailija
4/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran JOUDUIN kutsuille ja kohteliaisuudesta ostin vain yhden paketin niitä läpinäkyviä tuikkuja. Aikaa tästä on nyt 3 vuotta. Olen uusiokäyttänyt niitä tuikkujen muovisia " kuoria" koko tämän ajan, vaihtamalla ikean tuikkujen sisuksen niihin. Ikean tuikut myös parafiinia ja sopivat siki poltettaviksi muovisissa kuorissa. Tuikkulyhdyt esim kivi-tuikut näyttää paljon kauniimmilta kun kynttilän valo näkyy myös tuikun kouren kohdalta läpi.

Ja ovat todellakin kauniimmat kuin ne tinakuoriset tuikut. :)

Vierailija
5/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heh, taas tyhjät tynnyrit kumisee eniten. PartyLitellä on niin monensorttista somistetta, että aivan varmasti sieltä löytyy jokaiseen makuun. Turha yleistää, että kaikki on jenkkihörhötystä. Taidat vaan olla niin persaukinen, että sulla ei ole niitä varaa ostaa, siksi on pakko mollata.

Olen itse ostanut PartyLiten tuotteita paljon ja ollut tyytyväinen. Eikä ne tosiaan ole samaa kamaa, mitä Tiimarista saa eurolla. Etsin nimittäin syksyllä Tiimarista somisteita, mutta siellä ei ollut ensimmäistäkään, jonka olisin kotiini huolinut. En edes eurolla.

siellä kuvastossa ei todellakaan ole jokaiseen makuun. Mä ottaisin 3 somistetta sieltä ja siinäpä se. Ja nekin jo ostettu. Aivan järkyttäviä suurin osa niistä somisteista.

Vierailija
6/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömästi ihania tuoksuja. Nyt olen pari kuukautta polttanut yhtä pilarikynttilää. Kohta se kyllä loppuu :(

Onneksi oli vasta uudet kutsut ja tilasin lisää. Tälläkertaa paketin tuikkivia ja yhden pilarin sekä Hurricane lasi-systeemin.

Onhan ne kalliita, mutta jokainen shoppailee rahkeittensa mukaan. Ja kutsuillahan ei ole pakko ostaa mitään. Voi vaan tavata tuttuja.

Vierailija
7/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos mustuttavat, jos sitä hiilikertymää ei poista ja pidä syndänlankaa sen kokoisena kun ohjeissa sanotaan. Turhaa tulla vinkumaan ja palauttamaan muka viallista tuotetta, jos sitä ei ole käytetty ohjeiden mukaan. Takuu on näissäkin (6kk), kunhan niitä käytetään oikein.

Vierailija
8/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on ja samanlaisia saa halppiskaupoista huomattavasti edullisemmin.

Vierailija
9/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes menisi kutsuille.

Vierailija
10/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihinnoiteltua roinaa.

Vierailija
11/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ketjun ap (" En enää ikinä mene kutsuille" vai kuinka otsikon nyt muotoilinkaan)

Vierailija
12/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet sitten pidä kynttilöitä vain koristeena?

Mulla vain huonoja kokemuksia niiden polttamisesta, palavat ruman näköisiksi vaikka polttais ohjeen mukaan

Vierailija
13/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kynttilät ei tuoksu yhtä ihanille. Itse ostan aina votiiveja ja tuikkuja. MM . mansikka-raparperi on aivan ihastuttava tuoksu. Aina pitää saada lisää ihania uusi tuoksuja.

Vierailija
14/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualtakin, ja halvemmalla. Parafiini on siksi toiseksi öljyteollisuuden tuote, joten luonnonmukaisempaa on esimerkiksi mehiläisvaha.

Vierailija
15/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaupan kynttilät ei tuoksu yhtä ihanille. Aina pitää saada lisää ihania uusi tuoksuja.

Party-liten " koriste-esineet" ovat Tiimari-tasoa tyylittömämpiä, hyviä kynttilöitä saa marketista halvemmalla.

Vierailija
16/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan laadusta ja tuoksusta mieluusti kuin tiimareiden halpis paskoista joiden tuoksuista juuri voi saada hedarin.

Vierailija
17/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ostanmut niitä seinälampetteja metallisia yms. ja olen ollut tyytyväinen kaikkeen ostamaani.

Vierailija
18/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tee tuotteesta laadukkaampaa jos sitä myydään kalliin verkostomarkkinointisysteemin kautta.

Vierailija
19/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät ja koristeet ylihintaisia. Omituista että sen hintaiset kynttilät palavat huonosti, savuttavat... Ja ne kynttilänjalat ja lyhdyt ym . koristeet, aika kitchiä ja jenkki-hörsötystä. Kamalaa.

Luotan Finnmarin ja Havin kynttilöihin, laadukkaita, hyvät värit (etenkin Finnmarin tehtaanmyymälästä) ja palavat savuttomasti ja valumattomasti

Vierailija
20/22 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, taas tyhjät tynnyrit kumisee eniten. PartyLitellä on niin monensorttista somistetta, että aivan varmasti sieltä löytyy jokaiseen makuun. Turha yleistää, että kaikki on jenkkihörhötystä. Taidat vaan olla niin persaukinen, että sulla ei ole niitä varaa ostaa, siksi on pakko mollata.

Olen itse ostanut PartyLiten tuotteita paljon ja ollut tyytyväinen. Eikä ne tosiaan ole samaa kamaa, mitä Tiimarista saa eurolla. Etsin nimittäin syksyllä Tiimarista somisteita, mutta siellä ei ollut ensimmäistäkään, jonka olisin kotiini huolinut. En edes eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän