Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poppakonstit vauvanteossa

10.01.2007 |

Oletteko itse käyttäneet jotain poppaskonstia kun vauvaa tehtailitte?

Kertokaa yrittävälle mahdollisia keinoja lisätä tsäänssejä, asennot, ruoat ym.

t. epätoivoisesti yrittävä Hipsu

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eri on se, että mitä hyötyä niistä on!

Raskautta yrittävän mahdollisimman terveelliset elämäntavat on varmaankin tärkein asia.

Toiseks voi ottaa d-vitamiinia varsinkin näin pimeinä kuukausina.

Greippimehua kehuvat (siinä vaiheessa kun menkat loppuu).

Ja ehdottomasti tärkeimpänä seuraava ohje: siinä vaiheessa kun miehen pikku-simot ovat jo matkalla, tulisi naisen saada kunnon orgasmi ;) Se auttaa simoja liikkumaan oikeaan osoitteeseen ja helpottaa sitä liikkumista huomattavasti!!!

Asennoistakin on ollut paljon puhetta, mutta ne eivät todistettavasti auta. Tietysti tähän lapsen yrittämiseen kuuluu se seksin jälkeen jalat kattoa kohti makaaminen ym. Mutta siis kyllä ne super-simot muutenkin, joiden on tarkoitus, pääsevät kohteeseensa:)

-Nea (jolla tärppäsi vasta kunnon hoidoissa)

Vierailija
2/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden viikon mökkiloma auttoi meitä kummasti.

kun vain pääsi rentoutumaan ihan TÄYDELLISESTI, saunomaan päivitääin puusaunassa, nauttia yhdessäolosta ja unohtaa, että on jokin vauvantekoyritys meneillään, niin elämä hymyilee :)

tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista kolmea raskautumista yhdistää vain yksi tekijä, se oli intohimoa ilman vauvantekoa tai muita stressitekijöitä. Eka sai alkunsa lomalla, toinen kun oltiin oltu kauan erossa ja tämä kolmas kun juhlittiin tärkeää tapahtumaa. Jokaisella kerralla ei pystynyt pitää näppejään toisista erossa ja oltiin yltiö rakastuneita(joku hormonihäiriö varmaan;)). Rakkauslapsia siis:)

Vierailija
4/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein vuosi yritettiin kuin pienet eläimet ja loppuen lopuksi kyllästyin ja se kk kun yhdynnässä oltiin kerran, tärppäsi...

tietysti jos tieten tahtoen " unohtaa" lapsen teon niin ei välttämättä toimiva kikka :D eli jos tarkoituksella yrittää unohtaa tullakseen raskaaksi :)

Vierailija
5/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sanotaan että unohda koko juttu ja sit tärppää. Mut tärpätä voi vaikka stressaisit asiaa joka päivä. Näin ainakin meillä.

Vauvan matkan alkua tukemaan olen kans kuullut tuon d-vitaminiinin ja sit sais olla foolihappo jota suositeltiin.

Poppaskonsteja on ollut iät ja ajat ja jos ne tekee " tekemisestä" yhtään mukavampaa tai nautinnollisempaa niin suosittelen. Mut lisä stressiksi en niitä ottaisi.

tarinoista joista olen kuullut (ei niin luotettvaista tietolähteistä)

- mies ei sais saunoa ennen naisen ovulaatiopäivää muutamaan päivään, kuumus vähentää siittiöitä tai jtn sellaista.

- Lapsettomuuspolilta sanottiin et asennolla ei ole merkitystä kunhan " toimitus" menee perille.

Korjatkaa jos jollain on parempaa tietoa.

Mukavaa yritystä ja plussaonnea!

Vierailija
6/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ki-ra:

...asennolla ei ole merkitystä kunhan " toimitus" menee perille.

tästä tuli vielä mieleen, että silloin mökkilomallamme olen jonkun verran hypännyt trampoliinilla " toimituksien" välissä. mies jostain syystä uskoo, että silläkin oli osuutta asiaan :))) eli nesteet siellä sekoituivat ihan kunnolla. mutten minä tuollaiseen itse kauheasti usko.

Vierailija
7/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä uskoakko näihin konsteihin vai ei, mutta meillä ainakin toimi ;)

- viiden päivän selibaatti + absolutismi ennen yhdyntää (vaikein osuus...)

- orgasmi naiselle heti miehen jälkeen

Meillä toimitus oli kyllä kaikkea muuta kuin intohimoinen...

Vierailija
8/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni suositeltiin myös papujen (!) lisäämistä ruokavalioon :)

Vierailija
9/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mahdollisuus tulla raskaaksi on vain alle vuorokausi per kk, joten kaikkein tärkeintä on tietää milloin ryhdytään hommiin. Seuraa kiertoasi, mittaa aamulämpö lisäksi, jos kierto ei ole täysin selvä. Ennen ovulaatiota seksiä esim pari päivää ennen ja sitten ovulaatiopäivänä. Meillä ainakin homma toimii, nyt kakkonen tulossa ja molemmat raskaudet alkaneet heti silloin, kun on edes yritetty - vaikka ikää on yli 30v. Romantiikka kyllä kärsii, kun itkuhälytin päivystää vieressä, mutta tulosta syntyy. Onnea yritykseen!!

Vierailija
10/10 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puuhasteltiin joka toinen päivä heti menkoista lähtien. Mulla on kierto tosi epäsäännöllinen ja ovulaatioista ei hajuakaan. Vaavi sai alkunsa 19. päivänä menkkojen loppumisesta. Tuona päivänä ei puuhasteltu, mutta edellisenä ja seuraavana. Raskautuminen tapahtui siis ensimmäisenä yritys kuukautena. Onnea!