Miksi niin harva nainen osaa nussia orkut itselleen?
Otsikossa aihe lyhyesti. Naisten omat pohdinnat erityisesti kiinnostaa. Miksi naiset osaavat yhdyntää niin heikosti, että vain hyvin pieni osa osaa nussia itsensä orgasmiin asti? Miksi nainen jää sille objektitasolle jos kerran huomaavat, että eivät laukea? Miksi muutosta ei tapahdu?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Noh, jokatapauksessa kulli edellä mennään! Sitä ei pyydetä sopeutumaan, vain sitä naista. Näin se aina menee
Ei kättä klitorikselle, ei mitään orgasmia ennen sitä "pääasiaa" eli yhdyntää. Jep- åääasia että mies ja muna nautii, niinhän täällä sanottu usein.
Alat vihdoinkin ymmärtämään, mistä tässä oikein on kyse!
Koskahan tajuat myös sen, että naisen nautinto on kiinni myöskin ihan hänestä itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri peniksen pitää osua klitorikseen? Itse hieron käytännössä klitoristani miehen häpykumpuun, asento kuin asento. Tai mies hieroo häpykumpuaan mun klitorikseen. Samalla kun se penis on mun sisällä.
Ajateelinpa vaan, että joku asia osuisi klittaan kunnolla. Minä en saa orgasmia jos kämmenellä hierotaan päältä, kyllä siihen sormet tarvitsee. Ilmeisesti joillakin toimii tuollainen häpykumpujen toisia vasten hinkkaaminen. Ei minusta ole kuitenkaan asennosta kiinni vaan herkkyydestä.
Joo herkkyys on ihan eri asia kuin fyysinen mahdottomuus saada yhdynnässä stimulaatiota klitorikselle. Nyt puhutaan jo samaa kieltä. Itselläni on sen verran herkät paikat että suora sormetus tuntuu vain pahalta. Kieli on ok koska paine tulee laajemmalle alueelle mutta sormet ei
Onhan se fyysinen mahdottomuus, jos laaja-alainen paine ei tunnu juuri missään.
Käyn välillä hieronnassa ja valitsen myös hierojan, joka jaksaa ja osaa painaa kunnolla. Kevyemmät hieronnat ovat melko lailla yhtä tyhjän kanssa. Kevyesti hieroja voisi hyvinkin väittää, että minä en osaa ottaa oikeaa asentoa tai jopa ajattelen asiaa väärin, mutta lopputulos kuitenkin on, että en sellaisen asiakkaaksi uudestaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri peniksen pitää osua klitorikseen? Itse hieron käytännössä klitoristani miehen häpykumpuun, asento kuin asento. Tai mies hieroo häpykumpuaan mun klitorikseen. Samalla kun se penis on mun sisällä.
Ajateelinpa vaan, että joku asia osuisi klittaan kunnolla. Minä en saa orgasmia jos kämmenellä hierotaan päältä, kyllä siihen sormet tarvitsee. Ilmeisesti joillakin toimii tuollainen häpykumpujen toisia vasten hinkkaaminen. Ei minusta ole kuitenkaan asennosta kiinni vaan herkkyydestä.
Joo herkkyys on ihan eri asia kuin fyysinen mahdottomuus saada yhdynnässä stimulaatiota klitorikselle. Nyt puhutaan jo samaa kieltä. Itselläni on sen verran herkät paikat että suora sormetus tuntuu vain pahalta. Kieli on ok ko
Joo itse käyn sen verran hyvillä hierojilla että he osaavat sopeuttaa hierontansa asiakkaansa toiveisiin. Sellaisella ei kannatakaan käydä joka ei osaa hieroa riittävän voimakkaasti edes pyydettäessä. Tai toisaalta joka runnoo kivuliaasti eikä lopeta edes pyydettäessä.
Voit soveltaa aiheeseen.
Miksi niitä sormia pitää välttää.
Toisen naisen kanssa saksittelu on vaan niin hirveän paljon kivempaa. Naisen orgasmi ei vaadi penetrointia, mutta sitähän ei mies voi tajuta. N 35
Vierailija kirjoitti:
Toisen naisen kanssa saksittelu on vaan niin hirveän paljon kivempaa. Naisen orgasmi ei vaadi penetrointia, mutta sitähän ei mies voi tajuta. N 35
Sitä ei voi jotkut naiset tajuta, että toiset naiset vaativat penetrointia ja orgasmeja kulli pillun sisällä. He eivät halua suuseksillä jos on kerran saatavissa kunnon kullia ja orgasmit penetroinnilla. Meillä mentiin vaimon halusta 90%:sti penetroinnilla orgasmit ekat reilut 30v. Toisilla naisilla on varaa valita mielialansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä sormia pitää välttää.
No vaikka siksi, ettei nainen halua, kun ei tunnu hyvältä ja häiritsee orgasmin tuloa. Siinä minusta ihan hyvä syy olla käyttämättä sormia. Toki voi yrittää käyttää jos mies on tyhmä, eikä kuuntele naistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi jotkut naiset tajuta, että toiset naiset vaativat penetrointia ja orgasmeja kulli pillun sisällä. He eivät halua suuseksillä jos on kerran saatavissa kunnon kullia ja orgasmit penetroinnilla. Meillä mentiin vaimon halusta 90%:sti penetroinnilla orgasmit ekat reilut 30v. Toisilla naisilla on varaa valita mielialansa mukaan.
Ja sinäkö tiedät, mitä "toiset naiset" haluavat, yhden naisen kokemuksella?
Jos et ole vielä tääältä lukenut monien naisten kirjoituksia siitä, miten eivät saa siisnä pelkässä panossa, vaan haluavat sormia tai nuolentaa yms. Jos mies on tyhmä eikä tätä usko, niin voi voi.
Ja jos joku ei halua, niin senhän voi sitten miehelle sanoa ja sillä siisti.
Ei sun Pete tarvitse sitä naisten puolesta päättää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vielä tääältä lukenut monien naisten kirjoituksia siitä, miten eivät saa siisnä pelkässä panossa, vaan haluavat sormia tai nuolentaa yms. Jos mies on tyhmä eikä tätä usko, niin voi voi.
En ole päättämässä kenenkään puolesta, etkä sinäkään. Ihan on naisen itsensä päätettävissä miten haluaa orgasmit ja ne otettava. Mies ei niitä päätä, joten miksi haukkua miehiä? Naisen kannattaisi tehdä jotain sen eteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vielä tääältä lukenut monien naisten kirjoituksia siitä, miten eivät saa siisnä pelkässä panossa, vaan haluavat sormia tai nuolentaa yms. J
Siksihän täällä naiset kertovat, että miehet oppisivat.
Mutta miehet usein vaan jauhavat samaa "kyllä minunn naiset saavat" ja kyllä "minä tiedän" mitä naiset haluaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vielä tääältä lukenut monien naisten kirjoituksia siitä, miten eivät saa siisnä pelkässä pano
Eikö naisten kannattaisi kertoa omille miehilleen jotta saisivat. Täällä miehet kertovat miten heidän naiset haluaa ja miten ne saavat.
Kukaan muu ei voi sitä tietää kuin nainen itse miten haluaa. Mies sitten toteuttaa toiveet. Jos ei toteuta, niin on väärä mies. Vaimolla alkoi 49 vuosi kun minä olen toteuttanut toiveet, eilen viimeksi. Joten olen hoitanut oman leiviskäni.
Ei olekaan kyse asennosta vaan siitä, että linjat ei toimi päiden välillä.