Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva nainen osaa nussia orkut itselleen?

Vierailija
24.01.2024 |

Otsikossa aihe lyhyesti. Naisten omat pohdinnat erityisesti kiinnostaa. Miksi naiset osaavat yhdyntää niin heikosti, että vain hyvin pieni osa osaa nussia itsensä orgasmiin asti? Miksi nainen jää sille objektitasolle jos kerran huomaavat, että eivät laukea? Miksi muutosta ei tapahdu?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten tulee lähetyssaarnaajassa, jos nainen itse säätää oikean kulman ja vielä oikean tekniikankin kuten vaimoni. Käytännössä pakotti minut CAT asentoon ja orgasmin lähetessä vielä lukitsi kulli tyveä myöten sisäänsä ja siinä asennossa vatkasi lantiotaan selän noustessa kaarelle jolloin paine oli klittaan viekin suurempi.  Voimaa oli kuin pienessä kylässä, kun kiima vei ja hän  otti minut. Naisesta se on kiinni miten saa. Tuolla tekniikkalla sai aina ja jos ei saanut, niin saman variaatiolla päällä ollessaan. Jaa, että pystyinkö itse säätelemään tulemistani, en todellakaan. Lypsi aina tyhjäksi samalla kertaa, joskus harvoin selvisin laukeamatta. Liekö hänen käytöksessään syynä se, että on punatukkainen ja tulinen. Ei paljoa kysellyt.

Mikä osa susta hankasi mitä vaimosi osaa, jos sun kulli kerran oli lukittuna?

Eikö tuo nyt käynyt selväksi? Kullini tyvi klitorista vasten, terska hieroi ja venytti voimalla pillun pohjaa ja paksu kaluni varsi g-pistettä ja kaikkea pillunperän ja klitan väliltä. Siten vaimo kirnusi itseään seivästettynä kulli tyveä myöten pillun sisällä. Ei tullut voita, vaan orgasmeja. 

Vierailija
22/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt käynyt selväksi? Kullini tyvi klitorista vasten, terska hieroi ja venytti voimalla pillun pohjaa ja paksu kaluni varsi g-pistettä ja kaikkea pillunperän ja klitan väliltä. Siten vaimo kirnusi itseään seivästettynä kulli tyveä myöten pillun sisällä. Ei tullut voita, vaan orgasmeja. 

Jos kulli on tyveä myöten sisällä, se ei kosketa klitorista ulkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei sen kullin vastine OLE se vagina, niin siksi.

Sen vastine on klitoris, ja se ei juuri saa kosketusta naidessa. Miten vaikeaa on tämä tajuta!

Mies panee itselleen sen orgasmin ja sillä hyvä.

Yrittäisit itse saada orgasmin vaikka palleihin puhaltelemalla, yritä ihmeessä. Katsotaan onnistutko.

Miksi se nainen ei voi tai osaa asettua sellaiseen asentoon, että se klitoris saa sitä kosketusta? Sellainen nainen joka osaa tuon, todennäköisesti myös saa. Miksi miehestä aina tehdään se syyllinen asiassa?

Miten vaikeaa tämä on tajuta!

Sii kumman haluat suunnitella uudelleen, miehen vaiko naisen?

Kun se nyt vaan on se fyysinen juttu...

Taitaa kyllä olla enemmän psyykkinen juttu, jos ei saa itseään sellaiseen asentoon, jossa olisi mahdollista saada se orkku.

Vierailija
24/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos tarkkoja ollaan niin kova kullini painoi klitorista pillun puolelta ja vaimo hävyllään minun häpyä vasten, klitoris jäi näiden  väliin. Lisäksi sai kovan paineen ja hieronnan pillun pohjaan kun kalu mahtuu juuri juuri täysin venyttäen kokonaan  sisään. Joskus kaluni oli niin kova ja iso, että sattui ja vaimo joutui odottamaan, että laukesin ennen kuin otti itselleen orgasmin. Mutta hän ne omat orgasmit otti kaluni avulla. 

Vierailija
25/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos tarkkoja ollaan niin kova kullini painoi klitorista pillun puolelta ja vaimo hävyllään minun häpyä vasten, klitoris jäi näiden  väliin. Lisäksi sai kovan paineen ja hieronnan pillun pohjaan kun kalu mahtuu juuri juuri täysin venyttäen kokonaan  sisään. Joskus kaluni oli niin kova ja iso, että sattui ja vaimo joutui odottamaan, että laukesin ennen kuin otti itselleen orgasmin. Mutta hän ne omat orgasmit otti kaluni avulla. 

Teikkö käy sitten mittasuhteet harvinaisen hyvin yksiin.

Vierailija
26/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen vastine on klitoris, ja se ei juuri saa kosketusta naidessa. Miten vaikeaa on tämä tajuta!

Yrittäisit itse saada orgasmin vaikka palleihin puhaltelemalla, yritä ihmeessä. Katsotaan onnistutko.

Miksi se nainen ei voi tai osaa asettua sellaiseen asentoon, että se klitoris saa sitä kosketusta? Sellainen nainen joka osaa tuon, todennäköisesti myös saa. Miksi miehestä aina tehdään se syyllinen asiassa?

Taitaa kyllä olla enemmän psyykkinen juttu, jos ei saa its

Joopa joo. Puhaltele palleihisi ja odota että psyyke hoitaa loput.Naurettavaa.

Vierailija
27/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä sellaisen naisen anatomian joka ei pysty missään asennossa saamaan stimulaatiota klitorikselle. En hahmota miten se olisi mahdollista. Itsellenikään ei ole ihanteellinen anatomia mutta olen silti löytänyt useammankin asennon jossa pystyn vaivaamaan itselleni orgasmin, tai jossa mies pystyy sen veivaamaan minulle. 

Voitko kuvailla sellaisen anatomian jossa klitoris ei voi missään asennossa saada yhtään stimulaatiota? 

Vierailija
28/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä sellaisen naisen anatomian joka ei pys

Mitä ne sun asennot on? Vagina on yleensä aika kaukana klitoriksesta, jolloin kullin täytyy olla mutkalla osuakseen klitorikseen. Siten ei taas uppoa kovin syvälle, ellei kullin mitta ole yli 20 cm.

Vierailija
29/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä halu

Miksi juuri peniksen pitää osua klitorikseen? Itse hieron käytännössä klitoristani miehen häpykumpuun, asento kuin asento. Tai mies hieroo häpykumpuaan mun klitorikseen. Samalla kun se penis on mun sisällä. 

Vierailija
30/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teikkö käy sitten mittasuhteet harvinaisen hyvin yksiin.

Ihan on ollut vaimon omasta aktiivisuudesta kiinni, että osannut käyttää kaluani niin, että saanut otettua orgasmit. Meillä on aina, vaimon halusta, naitu vain niissä asennoissa missä hän on saanut ja mitkä tuntuneet hyviltä. Monissa muissa asennoissa kaluni on ollut liian iso ja epämukava. Vaimoni on aina, alusta lähtien vaatinut ja halunnut itselleen orgasmit, aina. Ei ole ollut mikään miellyttäjä tyyppi, mielistelystä nyt puhumattakaan. Ollut itsestään selvää, että hänenkin pitää aina saada.

Vierailija
31/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jokatapauksessa kulli edellä mennään! Sitä ei pyydetä sopeutumaan, vain sitä naista. Näin se aina menee

Ei kättä klitorikselle, ei mitään orgasmia ennen sitä "pääasiaa" eli yhdyntää. Jep- åääasia että mies ja muna nautii, niinhän täällä sanottu usein.

Vierailija
32/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut orgasmia pelkässä yhdynnässä. Ei se ole mahdollista edes kaikille.

Vierailija
33/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri peniksen pitää osua klitorikseen? Itse hieron käytännössä klitoristani miehen häpykumpuun, asento kuin asento. Tai mies hieroo häpykumpuaan mun klitorikseen. Samalla kun se penis on mun sisällä. 

Ajateelinpa vaan, että joku asia osuisi klittaan kunnolla. Minä en saa orgasmia jos kämmenellä hierotaan päältä, kyllä siihen sormet tarvitsee. Ilmeisesti joillakin toimii tuollainen häpykumpujen toisia vasten hinkkaaminen. Ei minusta ole kuitenkaan asennosta kiinni vaan herkkyydestä.

Vierailija
34/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies tarvitsee peniksen stimulointia saadakseen orgasmin? Minulla on ollut kumppaneita, jotka ovat lauenneet ilman stimulaatiota housujen ollessa vielä päällä. Miksi moni muu mies jää kullinsa orjaksi, kun tämän asian voi hoitaa ajatuksen voimalla?

Vierailija
35/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Kun ei sen kullin vastine OLE se v.., niin siksi.

Sen ja sillä hyvä.

Yrittäisit itse saada orgasmin vaikka palleihin puhaltelemalla, yritä ihmeessä. Katsotaan onnistutko. "

hyvä ide'e mut.

vähäväärin.. kun se että:

..p u h a l t a a ennemmin sinne omaanp#llyyn..

toimii aina paremmin.

Vierailija
36/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni mies tarvitsee peniksen stimulointia saadakseen orgasmin? Minulla on ollut kumppaneita, jotka ovat lauenneet ilman stimulaatiota housujen ollessa vielä päällä. Miksi moni muu mies jää kullinsa orjaksi, kun tämän asian voi hoitaa ajatuksen voimalla?

Jotkut jaksavat oikein tuskailevat, kun eivät ole vähään aikaan saaneet. Ovat sekä aivottomia että kädettömiä.

Vierailija
37/52 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajateelinpa vaan, että joku asia osuisi klittaan kunnolla. Minä en saa orgasmia jos kämmenellä hierotaan päältä, kyllä siihen sormet tarvitsee. Ilmeisesti joillakin toimii tuollainen häpykumpujen toisia vasten hinkkaaminen. Ei minusta ole kuitenkaan asennosta kiinni vaan herkkyydestä.

Joo herkkyys on ihan eri asia kuin fyysinen mahdottomuus saada yhdynnässä stimulaatiota klitorikselle. Nyt puhutaan jo samaa kieltä. Itselläni on sen verran herkät paikat että suora sormetus tuntuu vain pahalta. Kieli on ok koska paine tulee laajemmalle alueelle mutta sormet ei. Epäsuora kosketus kämmenellä toimii ja samoin yhdynnässä eri asennoissa saan sopivan stimulaation. 

Vierailija
38/52 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten tulee lähetyssaarnaajassa, jos nainen itse säätää oikean kulman ja vielä oikean tekniikankin kuten vaimoni. Käytännössä pakotti minut CAT asentoon ja orgasmin lähetessä vielä lukitsi kulli tyveä myöten sisäänsä ja siinä asennossa vatkasi lantiotaan selän noustessa kaarelle jolloin paine oli klittaan viekin suurempi.  Voimaa oli kuin pienessä kylässä, kun kiima vei ja hän  otti minut. Naisesta se on kiinni miten saa. Tuolla tekniikkalla sai aina ja jos ei saanut, niin saman variaatiolla päällä ollessaan. Jaa, että pystyinkö itse säätelemään tulemistani, en todellakaan. Lypsi aina tyhjäksi samalla kertaa, joskus harvoin selvisin laukeamatta. Liekö hänen käytöksessään syynä se, että on punatukkainen ja tulinen. Ei paljoa kysellyt.

Mikä osa susta hankasi mitä vaimosi osaa, jos sun kulli kerran oli lukittuna?

Jos ei osaa niin ei osaa eikä ymmärrä.

Lähetyssaarnaaja ja riittävän pitkään kestävä mies, niin se on o joka kerta.

-ohis-

Vierailija
39/52 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on tottunut saamaan kunnolla miehen kieltä, sormia ja tai kalua, ei mikään epäsuora hierominen ole oikein mistään kotoisin.

Sama kun sanoii miehelle, että työnnä vaan kärki sisään ja siinäkin jätät jokatoisen kerran väliin.

Miksi kaikki pitää tehdä vaikeesti?

Vierailija
40/52 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran on tottunut saamaan kunnolla miehen kieltä, sormia ja tai kalua, ei mikään epäsuora hierominen ole oikein mistään kotoisin.

Sama kun sanoii miehelle, että työnnä vaan kärki sisään ja siinäkin jätät jokatoisen kerran väliin.

Miksi kaikki pitää tehdä vaikeesti?

Miksi sulle on nyt "vaikeeta" se että eri naiset saa eri tavoin? Se ei ole silloin "vaikeeta" vaan se on helppoa. 

SULLE epäsuora kosketus ei ole mistään kotoisin. Mä en silti sano sulle että no onpa vaikeeta. Miksi sulle se on vaikeeta että mä ja moni muu saa yhdynnässä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi