Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva nainen osaa nussia orkut itselleen?

Vierailija
24.01.2024 |

Otsikossa aihe lyhyesti. Naisten omat pohdinnat erityisesti kiinnostaa. Miksi naiset osaavat yhdyntää niin heikosti, että vain hyvin pieni osa osaa nussia itsensä orgasmiin asti? Miksi nainen jää sille objektitasolle jos kerran huomaavat, että eivät laukea? Miksi muutosta ei tapahdu?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko 'nussiaorkut' ikinä ollut sen naisen kengissä?

-

kerro sitten kun tiedät! (mistä puhut..)

Vierailija
2/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuorempana se että en kehdannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut vääränlaisia naisia kysymyksestäsi päätellen. Minun otantani kertoo toista.

Vierailija
4/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sellainen incel pohdinta tulilla että huhhuh. 

Vierailija
5/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hakee huomiota ja hyväksyntää uhriutumalla. Se on helpompaa kuin ottaa vastuu itse.

Vierailija
6/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sen kullin vastine OLE se vagina, niin siksi.

Sen vastine on klitoris, ja se ei juuri saa kosketusta naidessa. Miten vaikeaa on tämä tajuta!

Mies panee itselleen sen orgasmin ja sillä hyvä.

Yrittäisit itse saada orgasmin vaikka palleihin puhaltelemalla, yritä ihmeessä. Katsotaan onnistutko.

Vierailija
7/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellasia ole. Ne ei o vaan sulle kertonu!

Vierailija
8/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan jokainen oman kehon tuntee ja on kokeillu ja tietää miten se toimii.

Vai onko sellasia jotka ei o omasta käyttöliittymästään kiinnostuneita?

Vierailija
9/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vastine on klitoris, ja se ei juuri saa kosketusta naidessa. Miten vaikeaa on tämä tajuta!

Yrittäisit itse saada orgasmin vaikka palleihin puhaltelemalla, yritä ihmeessä. Katsotaan onnistutko.

Siis SINÄ et osaa naida niin että sun klitoris saa kosketusta. Älä kuitenkaan puhu kaikkien naisten suulla. Minä osaan ja todellakin otan itselleni omani. 

Vierailija
10/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä oma mies tulee aina niin nopsaa että ei toivoakaan että siinä kerkeis orkkua saada.

Ei oo omista taidoista ja kunnosta kii vaan miehen tulemisesta aina alle 5min..

Naimisissa 10+v jotenka ei oo näkyvissä orkkua nussimalla.. oman miehen kanssa. Käsin ja suulla onneks osaa hoidella kuitenkin...

Vierailija
11/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis SINÄ et osaa naida niin että sun klitoris saa kosketusta. Älä kuitenkaan puhu kaikkien naisten suulla. Minä osaan ja todellakin otan itselleni omani. 

Sulla meni pointti aika lujaa ohi...

Vierailija
12/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli mikä pointtisi oli sitten? Itse ymmärsin viestisi niin että nainen ei voi nussia itselleen orgasmia koska klitoris ei saa kosketusta. Väännätkö rautalangasta pointtisi, kiitos. 

Vierailija
13/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenes perkeleen suulla itse puhut?

Tämä ainainen "älä puhu kaikkien suulla" - puhun ihan omallani, kuten kai sinäkin, toivottavasti.

Vierailija
14/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Eräs vanha vakipanoni osasi ratsastaa itselleen orkun jopa niinkin että kalu oli takamuksessa ja silloin ne orkut vasta lujia olivatkin. Hankauksessa se salaisuus. Alkoipas jo seisomaan tässä muistellessa 😁

Vierailija
15/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Eräs vanha vakipanoni osasi ratsastaa itselleen orkun jopa niinkin että kalu oli takamuksessa ja silloin ne orkut vasta lujia olivatkin. Hankauksessa se salaisuus. Alkoipas jo seisomaan tässä muistellessa 😁

Näin on. Vaimoni osasi tuon taidon yli 40v ja sai ja otti  enimmät orgasminsa yhdynnöissä. Reili 3 vuosikymmentä käytännössä joka kerta useampi kerta viikossa. Lähärissä tai päällä ollessaan. Vasta nyt reilu 60v menettänyt joko kyvyn, tai halunnut varman päälle suuseksillä ennen tai sitten tuntee, että fyysiset ominaisuudet on muuttuneet vanhemmiten niin, ettei tunnu enää tarpeeksi hyvältä tai kaluni ei en mahdu pilluun tarpeeksi hyvin, jotta saisi tarvittavan paineen pillulle ja klitorikseen. Mutta onneksi sai sentään suurimman osan elämästään yhdynnöissäkin. Suuseksillä saanut aina kun on halunnut. 

Vierailija
16/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli mikä pointtisi oli sitten? Itse ymmärsin viestisi niin että nainen ei voi nussia itselleen orgasmia koska klitoris ei saa kosketusta. Väännätkö rautalangasta pointtisi, kiitos. 

Sinä itse aloit täällä riehumaan ja fleksaamaan, toi kommentti nyt selkeästi oli vastine sillä miten oletetaan että nainen about laukeaa kun vaan näkeekin munaa. Ja valitettavan moni myös ajattelee niin että senkun lykkii menemään niin ollaan niin tyytyväistä että ai että. Ja ihan siinä iän ikuisessa perinteisessä lähetyssaarnaajassa ei sitä muuta kontaktia tule. Tää nyt on todella rankkaa yleistämistä ja näissäkin tapauksissa se kommunikointi auttaa todella paljon asiaa. Ja kun niitä asentojakin on muitakin kuin se lähetyssaarnaaja...

Vierailija
17/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten tulee lähetyssaarnaajassa, jos nainen itse säätää oikean kulman ja vielä oikean tekniikankin kuten vaimoni. Käytännössä pakotti minut CAT asentoon ja orgasmin lähetessä vielä lukitsi kulli tyveä myöten sisäänsä ja siinä asennossa vatkasi lantiotaan selän noustessa kaarelle jolloin paine oli klittaan viekin suurempi.  Voimaa oli kuin pienessä kylässä, kun kiima vei ja hän  otti minut. Naisesta se on kiinni miten saa. Tuolla tekniikkalla sai aina ja jos ei saanut, niin saman variaatiolla päällä ollessaan. Jaa, että pystyinkö itse säätelemään tulemistani, en todellakaan. Lypsi aina tyhjäksi samalla kertaa, joskus harvoin selvisin laukeamatta. Liekö hänen käytöksessään syynä se, että on punatukkainen ja tulinen. Ei paljoa kysellyt.

Vierailija
18/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nainen ei voi tai osaa asettua sellaiseen asentoon, että se klitoris saa sitä kosketusta? Sellainen nainen joka osaa tuon, todennäköisesti myös saa. Miksi miehestä aina tehdään se syyllinen asiassa?

Miten vaikeaa tämä on tajuta!

Vierailija
19/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nainen ei voi tai osaa asettua sellaiseen asentoon, että se klitoris saa sitä kosketusta? Sellainen nainen joka osaa tuon, todennäköisesti myös saa. Miksi miehestä aina tehdään se syyllinen asiassa?

Miten vaikeaa tämä on tajuta!

Sii kumman haluat suunnitella uudelleen, miehen vaiko naisen?

Kun se nyt vaan on se fyysinen juttu...

Vierailija
20/52 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten tulee lähetyssaarnaajassa, jos nainen itse säätää oikean kulman ja vielä oikean tekniikankin kuten vaimoni. Käytännössä pakotti minut CAT asentoon ja orgasmin lähetessä vielä lukitsi kulli tyveä myöten sisäänsä ja siinä asennossa vatkasi lantiotaan selän noustessa kaarelle jolloin paine oli klittaan viekin suurempi.  Voimaa oli kuin pienessä kylässä, kun kiima vei ja hän  otti minut. Naisesta se on kiinni miten saa. Tuolla tekniikkalla sai aina ja jos ei saanut, niin saman variaatiolla päällä ollessaan. Jaa, että pystyinkö itse säätelemään tulemistani, en todellakaan. Lypsi aina tyhjäksi samalla kertaa, joskus harvoin selvisin laukeamatta. Liekö hänen käytöksessään syynä se, että on punatukkainen ja tulinen. Ei paljoa kysellyt.

Mikä osa susta hankasi mitä vaimosi osaa, jos sun kulli kerran oli lukittuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä