Naispuolinen työkaverini suuttui kun huomautin häntä annoskoosta.
Kyseessä on ylipainoinen nainen, hän on itse puhunut että hän on liikunnallinen yms.
Hän syö ihan liikaa ja työpaikkalla lounaalla sanoin hänelle että syöt liikaa niin se alkoi mököttämään.
Halusin vain auttaa kyseistä "neitoa" joten miksi hän suuttui kun häntä yritettiin auttaa?
M35
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ei tapahtunut IRL, ainoastaan kuvitelmissasi.
Kyllä näin tapahtui eilen.
M35
Ja viime viikolla, kun teit edellisen aloituksesi samalla otsikolla.
Vierailija kirjoitti:
Moni läski ei ymmärrä kuinka läski on, tai millaista ahmimista tai epäterveellisen roskan mättämistä hänen ruokailunsa on. Hienoa lähimmäisestä huolehtimista, että tuosta mainitsee. Lihavuus on sekä ällöttävää että oma valinta.
Asenteesi tekee sinusta omasta mielestäni ällöttävän mutta siellä sä vaan porskutat.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomautin eräälle 35v miehelle pienestä kullin koosta. Ei koskaan pullota niin kuin työpaikan alfoilla.
Oho, mä tein saman homman töissä. Ehdotin myös, että käyttää tiukempia farkkuja, että näkyy muodot paremmin, niin veti herneen nenään. Mitä ihmettä.
Miespuolinen työkaverini suuttui kun huomautin hänelle hänen lyhyydestään ja sinkkuudesta. Ruokapöydässä kurotteli lautasta kohden ja inisi naisongelmiaan
Miespuolinen työkaveri suuttui kun kerroin että hän haisee pahalle ja ruokalista näkyy hampaiden välistä ja nenässä näkyy vähän räkää
Miespuolinen työkaverini suuttui kun kerroin että ilkeät ja sivistymättömät miehet eivät saa samalta naiselta kahtena iltana peräkkäin, etenkään jos ovat inhottavan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on ihan ok sanoa ylipainoiselle että syöt liikaa koska ylipainon syy on aina se että syö liikaa.
Sit kumminkin alat murjotaa, kun hän ottaa itseensä, alkaa kuntoilla ja laihduttaa ja on lopulta helvetin paljon paremman näköinen kuin sinä.
Naiset kaipaa rehellistä miestä aina siihen asti kunnes on kyse heidän syömisistään tai pukeutumisestaan. Siihen vedetään rehellisyyden raja.
Minä huomautin kerran työkaverille joka valittaa aina rahan puutetta että kannattaisko toi tupakoiminen lopettaa (väh.1 aski menee sillä päivässä.).
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt vuoden alusta lähtien ollut tapana kierrellä paikallisissa kaljabaareissa, ja sanoa tuota samaa asiakkaille, jotka selvästi juovat liikaa ja näyttävät sairailta ja ylipainoisilta.
Minäkään en ymmärrä, miksi ihmiset toden puhumisesta suuttuvat!
Aijai, varo ettet saa turpaas. Sitte sulle huomautellaan kun nenä vinossa ja hampaita puuttuu.;)
Ikävää että mies on niin etova että saa tinderissä vain epämieluisia klikkauksia
Naispuolinen työkaverisi olisi saanut heittää annoskokonsa päin pläsiäsi.
Miten tyhmä mies voikaan olla!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on ihan ok sanoa ylipainoiselle että syöt liikaa koska ylipainon syy on aina se että syö liikaa.
Ymmärrän kyllä, mitä ajat takaa. Mutta taarkennetaan vähän. Ei syy ole se että syö liikaa, vaan että syö vääränlaista ruokaa.
Jos elät vaikka ruokavaliolla, joka sisältää pelkkää suklaata, niin tuskin sitä kiloina syö yhtään sen enempää. Itse asiassa se on niin energiapitoista, että todennäköisesti tulee ähky jo vähän pienemmästäkin määrästä eikä pysty syömään ihan yhtä paljon.
Tai jos elät ruokavaliolla, joka koostuu pelkästä energiajuomasta, niin silloin et oikeastaan syö yhtään mitään, mutta lihot aivan varmasti.
Ongelma monilla ylipainosta kamppailevilla on juuri se, että yrittävät syödä vähemmän ja karsivat ruuan määrästä. Ja kun sen seurauksena tulee nälkä, paikataan sitä vaikka suklaapatukalla. Tämän takia on syytä olla tarkkana, minkälaista kieltä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallista huomauttaa. Minäkin joskus ravintolassa olen joutunut huomauttamaan tukevalle henkilölle naapuripöytään, että älä nyt enää syö.
Sinullapa on fiksut ja sivistyneet tavat. Ei saa huudella vieraisiin pöytiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallista huomauttaa. Minäkin joskus ravintolassa olen joutunut huomauttamaan tukevalle henkilölle naapuripöytään, että älä nyt enää syö.
Jos minulle huomauttaisit, kaataisin vesikannun päällesi ihan ystävällisesti. Onnistuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Halusit sitten löukata kyseistä henkilöä ja ivata?
Jos laihalle naiselle huomauttaa annoskoosta, niin se on ok? Sitähän nimittäin tapahtuu todellisuudessa paljon useammin.
Yhdessä toisessa keskusteluketjussa oli linkki kiinnostavaan videoon, jossa oli aika yllättävää dataa ylipainoon liittyen.
Olikohan se joku amerikkalainen terveysinstituutti, joka oli koonnut dataa amerikkalaisten syömään ravintoon liittyen. Tilastosta näkyi, että jenkkien syömän ruoan energiamäärä on ollut laskussa jotain viimeiset pari kymmentä vuotta.
Eli kalorien osalta oli selvää trendilaskua, mutta samaan aikaan ylipaino kuitenkin nousi koko ajan. Samanlainen ilmiö oli myös syödyn rasvan määrässä. Rasvan määrä on vähentynyt, mutta ylipaino sen kuin lisääntyy.
En yhtään ihmettele noita tuloksia kulutuksen osalta. USA:ssa syödään ja juodaan aivan älyttömästi kevytrasvoja, dieettiruokia, kevytversioita, dieetti-kolaa, Pepsi Max, zero-sugar, jne.
"For example, Coke Zero contains zero calories and zero sugar, whereas a can of traditional Coke has 140 calories and 39 grams of sugar."
Eli vaikka amerikkalaiset syö vähemmän kaloreita kuin ennen, niin ylipaino nousee silti. Ei siis todellakaan ole ihan pelkästään kyse siitä, että syödään liikaa.
Ei se määrä vaan laatu. Ja aloituksen työpaikkalounas ei tosiaan ole se oikea syyyllinen tai aloituskohde.
Kun syöt riittävän paljon ja monipuolisesti, niin silloin ei ole tarvetta napostella sipseja, naksuja, raksuja,karkkeja jne läheskään yhä paljon. Ja niiden liiallisesta nauttimisesta se vähentäminen kannattaa aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ei tapahtunut IRL, ainoastaan kuvitelmissasi.
Oletko samassa työssä? Vai mitä intät?
Varmasti huomauttelet tupakoitsijoille tupakanpoltosta? Spurguille viinanjuonnista ja narkeille huumeidenkäytöstä?