~*~*~ Ensikot keskiviikkona 10.1. ~*~*~
Kommentit (9)
... vai onko myrskytuuli vienyt kaikki mukanaan? : )
Cerise: Kiva, että täti ilmaantui, niin pääsette nyt uuteen yrityskiertoon. Hyvältä kuulostaa tuo Ranskan terkkasysteemi, tietää ainakin, että tarvittaessa saa avun.
Maitikka: Jospa se sitä kiinnittymisvuotoa sit olisi, peukkuja! Kiitti tärppionnesta...
Hannnah: no, joo, onhan se varmaan outoa kirjoitella o-puolelle, jos kaikki muut jutskailee ihan loppuodotuksen asioista... Pysy siis täällä vaan, niin kauan kuin siltä tuntuu. Jaa milloin ajattelin testata... Jos ei perjantaihin mennessä tätskyä näy, niin ostan testin ja testaan luultavasti sunnuntaina, silloin ois kp32 (29). Sinne asti yritän piinailla ja jänskätä.
Elviira: Mua kanssa ihmetytti minipillereiden kans aikoinaan se, että täti katosi kokonaan... vaikka sen sanottiin olevan normaalia, niin silti mietitytti, että niinköhän tuo ihan ¿terveellistä¿ on. Tuhrut mulla nyt olleet muutaman päivän ennen tätiä ja viimeksi vielä teki niin, että tuhrutti... olikohan se 3 päivän ajan ja sitten loppui vähäks aikaa, ennen kuin täti kunnolla tuli! Tosi ärsyttävää! Kiitti plussatuulista, samaa sinnepäin! Millos ajattelit testailla?
Sara-Maria: hienostihan ne tällä viikolla on sulla päivät hallussa ; ) Kiitti plussatuulista...
Hermione: Pikaista paranemista, itse yritän toipua flunssasta. Kipeenä on kurja olla.
).( Kp 28 (29), ei tuhrua, ei tätiä. Ja kädet ristissä kyynärpäitä myöten, ettei tuliskaan : ) Jänskättää...
Dajm
maitikka: toivotaan, että kyseessä oli juuri se kiinnittymisvuoto. itse en mitään sellaista huomannut, mutta ei kai sitä kaikilla edes tule.
elviira & dajm: bdbdbdbdbdbdbdb, pitäkää täti poissa!
Ja taas väsyttää. Voiskohan johtua tästä raskaudesta vai tästä masentavasta kelistä? On tässä tosin ollu nää unirytmit muutaman päivän hiukan hakusessa, yöllä heräilen eikä meinaa uni tulla millään, sit taas aamulla&päivällä&illalla väsyttäis ihan hirveesti. tänään kävin apteekissa ostaan niitä raskausajan monivitamiinejä, multitabsejakohan nyt olivat. sen jälkeen iski kauhea into, että pitäis päästä kertomaan vauvauutisia ainakin äidille. täytyy nyt yrittää hillitä kuitenkin vielä jonkin aikaa.
hannnah rv 7+0 (ohhoh!)
Tulimpa taas pyörähtämään.... heh kumman usein me hannahin kanssa täälä vaan pyöritään....teidän seurasta kun on vaan niin vaikee luopua.:)
Elviiralle kiitokset onnitteluista. Mulla oli kanssa noitten tikkujen kans sellanen et en koskaan saanu sitä testiviivaa tummemmaks kun kontrolliviiva. Tosin se kyllä aina pikkuhiljaa tummeni ovista kohden ja oviksen aikaan oli just ja just saman värinen kun kontrolliviiva riippuen missä valossa sitä katto. Ja kyllä vaan sieltä plussa niillä keinoilla napsahti. Mammaksin ohuilla liuskatesteillä siis testailin. Jossain oli joskus juttua että pitäs testata usempaan kertaan päivässä että osuis puhdastulos mikäli elimistö ei niin kauheesti sitä hormoonia tuota. No tiedä häntä. bdbdbd kuitenkin sinne piinailuun.
Dajmilla on kanssa jännät paikat. Koskas ajattelit testata? bdbdbd sinnekkin.
Maitikalle myös peukutukset.
Cerice hienoo että luomutätituli vihdoin. Ei kun onnea yritykseen.
Aquakin piinailee bdbdbd.
Marge kyseli vauvauutisen kertomisesta. Vielä ei olla kerrottu mutta varmaan tuossa neuvolan jälkeen kerrominen tulee ajankohtaiseksi. Tapaa emme ole vielä suunnitelleet, joten mukavia vinkkejä otetaan vastaan. Meinaan siis jos kyseessä olsikin joku muu tapa kun lausahdus " meile tulee muuten vauva" kahvipöydän lomassa. Toisaalta ajattelin että jos kertomista lykkäisi niin että ystävänpäivänä lähettäisi kortin nimellä mummu ja pappa xxxxx. Milläs viikolla muuten se eka ultra on jos vaikka siihen ehtisi kuvankin saamaan mukaan.
Saikku meinaa ottaa keikki keinot käyttöön.. hyvähyvä. Itellä ei kyllä noista lämmönmittailusta tullut mitään joten jätin homman sikseen ja tuudittauduin vaan tikuttelemaan. Käytin tuota vauvalehden ovis laskuria apuna sen verran että kartoitin päivät lyhimmän ja pisimmän kierron mukaan ja sitten aloitin tikuttelun pari päivää ennen lyhimmän kierron antamaa päivämäärää. Niin ja sitten muistatte pupuilla kahden päivän välein. Ite tein viä sitä että en noussut heti sängystä vaan makoilin siellämiehiksen kanssa ainakin sen puolituntia mikä kuulemma kestää että simpat lähtee liikeelle. Niin ja eipä ainakaan heti valahtaneet ulos sieltä. Tosin niitähän on niin paljon että empä tiedä onko tällä mitään merkitystä. Ainakin joku lääkäri oli suositellut tapaa eräälle tuttava pariskunnalle jolla oli lapsettomuusongelmia.
Mutta nyt tämä tyttö lähtee kuntoilemaan joten hyvää illan jatkoa kaikille.
T: Buuffa rv 7+3
Maitikalle pidän täällä kovasti peukkuja! Toivotaan parasta, bdbd =)
Dajm siellä piinailee oikein kovasti, myös sulle peukutan! bdbd¿=) Mä täällä ramppaan vessassa ja odotan sitä tätiä, josko pian jotain tapahtuisi¿
Buuffa, olishan se ihana uutinen kiva kertoa muutenkin kuin vain sivulauseessa! Niin tärkeä kuin onkin! Ystävänpäiväkortti onkin ihana, jos tosiaan siihen sen ultrakuvan kun saisi myös =) Ai, että miten jännää! Pitää iloita muista, kun toi oman + nappaaminen on niin vaikeaa ;)
Elviirakin siellä piinailee? Luulenpa, että suurta piinailuu ei voi oikein muuttaa pienemmäksi¿Ainakaan täällä suunnalla se ei ole mahdollista! Mutta kun kaipaa omaa nyyttiä niin kovasti, niin miten sitä vähentää? bdbd
Kattoko kukaan muuten teistä eilen neloselta Discovery dokkarin hedelmöityksestä syntymään? Oli kyllä aika liikuttava! Ihan täällä tippa tuli ja kieltämättä kaiholla katselin *huokaa*
ON: Täällä siis kp28/30-33¿Joko jotain tapahtuisi?! Toivottavasti ei kierto veny nyt ihan älyttömästi. Viimeksi oli kp37, mutta johtu lugesterooneista, enkä laske sitä varsinaiseksi kierroksi. Eilen kyllä otti niin kovaa taas kipeää! Sitä ei voi kukaan muu ymmärtää, kun jos ite ei koe samaa¿Siis nyytin kaipuu ja tämä ongelma, että mitään tapahdu¿Pääsisin jo lääkärille, että homma etenee. Sain muuten tänään kuulla, että ei ole töitä heinäkuun jälkeen, mutta arvatkaas mitä? Ei edes harmita! Se asia järjestyy kyllä. Päällimmäisenä ajatuksena on vain vauvantuoksu¿
+++tuulia
Onpas ollut hiljaista! Pikavauhtia selasin pinot läpi.. Sen verran että uusia oli ainakin Elviira, kovasti tervetuloa!
Myös Dajm oli palannut, mahdottoman kiva juttu! Ihmettelinkin jo monta kertaa, että missä luuraat!
Hermionelle toivon pikaista paranemista, olikohan sulla se kuuluisa norovirus? Kun ei vaan iskisi, mahatauti on niin viheliäinen!
Margelle lähetän lämpimiä ajatuksia.. Katselin itsekkin kun maikkarilta tuli joku aika sitten se kaksiosainen dokumentti Elämän ihme tai joku sellainen. Lapsen kaipuu on välillä Niin suuri, ettei meinaa itsekään käsittää. Täytyy vaan jaksaa toivoa...
Täällä kp 12/27-32 eli pian voi olla ovisajat käsillä.. Mutta nyt on sellainen tilanne, että vauvahaaveet on ehkä Vähän hyllyllä, etten olisi ainakaan ihan viimeisilläni häissä.. Toisaalta oon sitä mieltä että jokainen mahdollisuus kannattaa hyödyntää, mutta.. Jos ei meillä ole aktiviteettia oviksen aikaan, niin en itse ala sitä sitten järjestämään sen kummemmin, tällainen on suunnitelma :) Ja tämä ajoituspolitiikkahan meillä on toiminut vähän liiankin hyvin jo kolmatta vuotta!...
Muutenkin vauvahaaveet on ollut vähän taka-alalla, kun on ollut hääsuunnitelmia päässä niin paljon. Että saisi nuo isot asiat edes pois alta, tilat varattua ja muuta. No, kirkko on nyt varattu ja pitopalvelu varattu, bändi varattu ja kaunistautumisasiat varattu ja huomenna mennään katsomaan kaason kanssa pukua! Jee!
Rakkaita terveisiä kaikille enskattarille, toivoo morsio-fiiu.
Hiljaista ollut juu! Täytyy yrittää nyt tsempata, ja kirjoittaa mahdollisimman usein!
Sara-Maria, mäkin olisin välillä netissä töissä jos pystyisin, kotona olis kiva tehdä jotain muutakin :) Nyt kai pitäiskin tulla vähän talvisempaa eteläänkin!
Hermione, pikaista paranemista!
Dajm, lisää peukutuksia! Kauhee kun alkaa kanssa aina toisenkin puolesta jännittämään! kiitti peukutuksista!
Hannnah, kiitos myös sulle toivotuksista! Olispa se ollut kiinnittymisvuotoa...Varmaan johtuu raskaudesta väsymys?
Kiitos myös Buuffalle ja Margelle peukutuksista! Ja kiitos Buuffa vinkeistä, niitä voin sitten käyttää ensi kierrossa!
Marge, paljon tärppionnea sinnekin!!! Onko oireita? Mä katsoin sen ohjelman, tuli myös tippa silmään :) Tänään opetin koulussa raskaudesta ja hedelmöittymisestä, voitte arvata että tiesin aika paljon ;)
Nyt täytyy lopettaa, koneesta loppuu kohta akku! Sellasta vielä, että nyt on kp25/32 ja jännää on...
... ennen unten maille menoa...
fiiu: nyt melkein kannattaa unohtaa vauvatouhut ja keskittyä häävalmisteluihin, katoaa vauvastressi ja raskautuminen onnistuu helpommin. näin on ainakin monelle muulle käyny.
marge: bdbdbdbbdd
en kattonu eilen sitä raskausdokkaria. hiukan harmitti. joku täällä kirjottelikin et sellanen on tulossa, tyhmänä vaan luulin et toi discovery tarkotti et tulee joltain d channelilta joka ei meillä näy... onneks näin kans sen ennen joulua tulleen kaksosasen....
nyt nukkumaan.
hannnah
[color=darkblue]Mä taas harjottelen, että missä päivässä mennään. Näin yövuorossa pitää välillä oikein miettiä et mikäs päivä seuraavaks tulee.
s-K: varmasti oli tosi mukava yllätys et mies oli siivonnut. Kyllä se opinnäytetyö sieltä valmistuu, jaksamista aherrukseen.
Cerise: Hyvä, että ne menkat sieltä saapui. Kyllä ne kierrot sieltä asettuu. toivottavasti se täti ei siellä enää vieraile pitkiin aikoihin raskauden johdosta.
Maitikka: Eihän tää varmaan sallittua olis, mutta kyllä mä ainakin välillä täällä oon työaikanakin jos vaan on aikaa ja muuten rauhallista niinkuin öisin aika usein on. Ei päiväsaikaan oikein voi ku kaikki ohikulkevat näkee mitä sitä koneella tekee. Pomo olis varmaan todella ylpee ku näkis mitä mä täällä välillä teen, en varmaan oo ainut joka palstailee työaikana :)
Hannah: juu uskotaan :) oo toki täällä meidän seurassa niin kauan kun haluat :) Ja kyllä me kaikki kuitenkin perässä tullaan tuolle o-puolellekkin.
Elviira: päivittelin jo esittelypinoon, kiitos kyllähän listaemon hommat on mulle jo kohtalaisen tuttua muutamilta kuukausilta. On kivaa ku on joku mistä näkee vähän että kuka on kuka ja milloin on yritys alotettu.
Dajm:lle, Elviiralle ja muillekkin piinailijoille paljon plussatuulia :)
Ei todellakaan oon yhtään talvinen olo ku ulkona tuulee ja sataa vettä, ihan kun olis syksy. Ei tee edes mieli paljoo lähteä koiran kanssa lenkkeilemaan, vaikka muuten se on mukavaa. Toivottavasti saatais pian kunnon talvi, että se kesäkin tulis sieltä.
Hauskaa keskiviikkoa kaikille enskoille :)
-Sara-Maria-
Oltiin tiputtu jo ihan toiselle sivulle..
Missähän kaikki enskat luuraa?
En ole itse juurikaan jaksanut tehdä mitään.
Viikonloppu meni töissä , sit iski kamala vatsatauti josta en kunnolla ole selvinnyt vieläkään.. =(
Eli heikossa hapessa ollaan täällä, yritän kommentoida kuulumisiinne paremmin loppuviikosta.
Halauksia kaikille
hermione