Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi hyvä kikka jos on kotona päivisin ja haluaa hyvää oloa, on puunaa oma asunto lattiasta kattoon

Vierailija
23.01.2024 |

Ne energiat muuttuu samantien siinä asunnossa ja siitä saa itselleen asian mihin voi keskittyä hetken ja sulkea pois kaiken muun negatiivisen. 

Pienet asiat. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 

Vierailija
2/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiat? 

Niin - Kyllä minä miehenä (en ole Ap) koen saavani energiaa itselleni eritavoin kun pidän asuntoni siistinä. - Ja vielä erityisesti sen jälkeen kun se on hetken aikaa tavanomaistakin siistimpi. - Se, että asuntoni on tavanmaisen siisti auttaa pitämään myös pääni kunnossa.

Vierailija
4/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti samaa mieltä. Jos koti on epäjärjestyksessä tai sotkuinen, minulla se aiheuttaa myös epäjärjestystä päähäni. Jos taas stressaantuneena alan siivoamaan, stressikin samalla lievittyy. Yksi parhaista fiiliksistä on istua sohvalle teemukin kanssa ja katsoa juuri siivottua kotia.

Vierailija
5/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Energiat? 

Niin - Kyllä minä miehenä (en ole Ap) koen saavani energiaa itselleni eritavoin kun pidän asuntoni siistinä. - Ja vielä erityisesti sen jälkeen kun se on hetken aikaa tavanomaistakin siistimpi. - Se, että asuntoni on tavanmaisen siisti auttaa pitämään myös pääni kunnossa.

Energiaa saa ruoasta. Siivouksessa sitä kuluu.

Vierailija
6/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoon tulee energiaa vain töpseleistä ja lämpöpattereista, mutta joo, kyllä varmaan siisti koti nostaa omaa mielialaa.

Itselläni toimii myös raaka SM-seksi.

Vierailija
7/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puunata?

Vierailija
8/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos tarvii puunAA epätoivoisena jos on pakko päästää koti sellaiseen kuntoon ettei energiat enää riitä. 

Vierailija
9/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän perussiisteyttä yllä ja teen vähän liki joka päivä. Ei tarvi usein tehdä isoa siivousta kerralla. Asun mieheni kanssa ok-talossa. Hän yleensä hoitaa puuhommat ja talon huoltotoimenpiteet. Mutta välillä mä käyn hakkaamassa klapeja ja puran silleen energiaani.

Vierailija
10/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Minä en saa hyvää oloa puunaamisesta. 

Vierailija
11/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*puunata

Vierailija
12/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Ja kun oma asunto on puunnattu tervetuloa minun luo hakemaan lisää hyvää oloa!

Voin leipaista kahvimuffineja kiitokseksi :D

Vierailija
13/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pelaan pleikalla. Asunton pidän mulle riittävän siistinä ja se riittää.

Vierailija
14/14 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee hyvä ja rauhallinen fiilis, kun katselen keittiön pöydän ääressä istuessani ikkunalaudalla olevia kasveja.