Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä äitejä

Vierailija
10.01.2007 |

jotka hoidattavat lapsensa muilla. Saa sitä sitten miettiä mistä ongelmat johtuvat. Kotiäitiys kunniaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos äiti tietää että lapsen on parempi olla edes osa ajasta toisen hoivissa...

Vierailija
2/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaa loppuu, ja töihin on lähdettävä,valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotka hoidattavat lapsensa muilla. Saa sitä sitten miettiä mistä ongelmat johtuvat. Kotiäitiys kunniaan!

Vierailija
4/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin mun äiti oli kun ei edes koulutehtävissä auttanut.

Lapsuudesta jäi mulle sellainen olo kuin olisin jotenkin vajaaälyinen, tyhmä, tuntuu että kaikenlaisten asioiden oppiminen on vaikeaa edelleen.

Vierailija
5/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aikaa ei saa koskaan takaisin. ap

Vierailija
6/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta ei olisi ollut mitään järkeä luopua hyvästä opiskelupaikasta sen takia, että olisin lapsen kanssa kotona ja ilman ammattia. haluan taata sen, että minulla olisi rahaa silloin,kun lapsi menee kouluun. ei voi tuomita ihmisten ratkaisuja noin yksioikoisesti. sitä paitsi lapseni, alle kaksivuotias, nauttii päiväkodissa olemisesta suuresti. siellä on muita lapsia ja leluja. äitin naama varmasti joskus kyllästyttää. ja kaikki äidit eivät halua olla kotona viittä vuotta. itse olin 14 kk kotona. se oli ihanaa aikaa, mutta oli ihana aloittaa opiskelu.

Vierailija
7/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoidattaa ne muilla.

Vierailija
8/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on niin helppo sohia muurahaispesää.

Vierailija
9/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on ns. lauma? Lapsen tulee nähdä muitakin lapsia ja aikuisia ja tulla heidän kanssaan toimeen. Ihmiset ovat laumaeläimiä, en usko, että äiti voi toimia koko lapsen laumana.

Vierailija
10/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä ymmärrätte asioita paljon paremmin. Sitten se vain on liian myöhäistä.

Paitsi, että sitten voi tehdä muodikkaasti 40 vuotiaana sen iltatähden kun vihdoin on oivaltanut sen, kuinka tärkeä lapsi on.

Vierailija
11/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi olla vieraiden tätien kanssa. Monesti kotona hoidetulla on sitäpaitsi enemmän harrastuksia kuin pk lapsella. Laitos on arkipäivää, mutta ei mitään hauskaa, kun töistä tulleet vanhemmat ovat väsyneitä. Kotona hoidettu pääsee muskariin, uimahalliin, liikuntaleikkikerhoihin, kavereille jne. Ja tuossa oli vain pieni osa mistä moni pk lapsi jää paitsi. Moni tuttuni narisee, kun lapsi haluaa esim. uimahalliin, mutta kumpikaan vanhemmista ei yksinkertaisesti jaksa viedä. Ja normaalisti en kumpaakaan vaihtoehtoa (koti tai pk) hauku, mutta tällä palstalla nyt haukutaan kotiäitejä niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan