Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiviesti kumppanile

Vierailija
23.01.2024 |

Kuinka moni nainen oikeesti tykkää jos mies laittaa seksiviestiä haluista ja kertoo jos masturboi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videotervehdys joka päättyy miehen mämmien lennätykseen on parhaimmanlainen

Vierailija
2/5 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Ja kyllä, tuo avoimuutta. Oma mies ainakin sellainen halukalu millä ei tunnu jaksamisen suhteen ongelmaa olevan ja haluja on ollut rajattomasti mitä on tunnettu viimeiset 24 vuotta. Ja mitä tuota toista kieltämään, jos en ole saatavilla, käyköön kädellä tai lähestyköön viestillä. Jos olen saatavilla niin totta kai otan haarat levällään vastaan. Mielipiteitä on toki puoleen jos toiseen, mutta ei se meri soutamalla kulu

4/5 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään!

Sama.

N47

Vierailija
5/5 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tykätään! Pienenä vinkkinä vielä naisille ja tietysti myös miehillekin, jotka seksiviestejä saavat: jos tykkäätte, niin lähtekää leikkiin mukaan ihan täysillä ja antakaa samalla mitalla takaisin, niin on kaksin verroin hauskempaa!

Mun vaimonikin tykkää kyllä saada viestejä, ainakin siitä päätellen että jos vinkkaan kuvan tai videon lähettäneeni niin aina se on kiire käydä katsomassa. Vastaukseksi hän ei siitä huolimatta koskaan saa aikaiseksi yhtä sanaa tai hymiötä enempää, vaikka itse olisin millaiset eroottiset fantasiat runoillut. Kyllä se sitten illalla silti muistetaan ja seksiä on helposti tiedossa kun olen vähän muistutellut, mutta olisihan se nyt tuplasti kuumempaa vielä jos toinenkin pääsisi kynnyksestä yli ja heittäytyisi täysillä mukaan. Vuosia tätä on jo harjoiteltu, mutta eipä se taida tuosta miksikään enää muuttua.

Jos joku tunnistaa ja tunnustaa samalla tavalla reagoivansa, niin tee edes sinä toisin. Aivan varmasti se seksiviestejä lähettelevä puolisosi odottaa kieli pitkällä että saisi yhtä rohkeaa viestittelyä takaisin...

M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän